درخواست همکاری
دوستان خواهش میکنم فایل پی دی اف را دانلود کنید و با کمک ترنسلیت گوگل یا هر نرم افزار دیگه صفحه به صفحه مثل نمونه بالا ترجمه کنید تا همه استفا ده کنند من وقت ندارم مشغول ساخت ورژن 4 هستم .....
سلام
از امروز ساخت مپ و ماموریت رو از روی این کتاب با هم کار می کنیم
آموزش :Command & Conquer Generals World Builder
من اینجا بر اتون یک فایل pdf می زارم بر ید دانلودش کنید یک کتابچه کامل آموزشی این بر نامه است ولی زبانش انگلیسیه
من خودم از امروز چند صفحه شو ترجمه کردم به عنوان یاد گیری و نمونه بقیش با شما تا باهم روش بحث کنیم :
اول
این آدرس و لینک دانلود :
اینهم صفحه اول:
اول هر کس از دو ستان که می خواد تو این مباحث باشه این فایل رو دانلود کنه بعد ما صفحه به صفحه می ریم جلو و تو ضیحا تش رو باهم مرور می کنیم :این کتاب در 85 صفحه موجوده
دو صفحه اول فهرست این کتاب است به صورت زیر :
TABLE OF CONTENTS
لینک عکس:
کد:
http://war-armageddon2.persiangig.com/آموزش
نقشه سازی/0002.jpg
فهرست عناوین
مقدمه :................................................. ....................... 4
امکانات برنامه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.4
شروع. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.5
کنوانسیون از ابزار است. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.5
آغاز طراحان نقشه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.6
طراحان پیشرفته نقشه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.6
شروع.......................................... ...... ................ 7
عناصر نقشه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.8
تنظیمات نقشه زیست محیطی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.8
روشنایی جهانی است. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.9
رومیزی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.10
یادداشتی درباره 3D جهات. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.10
تنظیمات نقشه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.10
تنظیمات دوربین. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.11
توابع موش. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.11
ترک برنامه است. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.12
کار با فایل های نقشه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.12
ایجاد یک نقشه جدید. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.12
ذخیره در کار شما. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.12
در حال بارگذاری نقشه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.12
پاک کردن محل کار شما. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.13
ساخت نقشه ها در دسترس بازی ها. . . . . . . . . . . . . . . . . 0.13
مرجع فرماندهی.................................. .............. ........ 14
منوها. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.14
منوی فایل. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.14
منو را ویرایش کنید. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.16
منو ببینید. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.18
منو پنجره. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.20
بافت منو SIZING. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.20
منو اعتبار. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.21
منو کمک کنید. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.21
نوارابزار. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.22
ابزارهای فایل. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.22
ابزار ویرایش کنید. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.22
ابزارهای زمین. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.22
ابزار بافت. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.24
ابزارهای شیء. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.25
ابزار های خط. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.26
ابزارهای دیگر. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.26
نوار وضعیت. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.27
لیست لایه ها. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.27
خصوصیات شیء. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.28
لینک عکس:
کد:
http://war-armageddon2.persiangig.com/آموزش
نقشه سازی/0003.jpg
طرحبندی نقشه.......................................... .... ................ 30
تصمیمات بیسیک طراحی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.30
تکنفره یا چند نفره. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.30
در مقابل درام. رئالیسم. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.30
فکر فضا. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.30
موقعیت جغرافیایی و زمان روز. . . . . . . . . . . . . . 0.31
درجه دشواری. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.31
ساختن یک طرح. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.32
مسائل نقشه را طراحی کنند. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.32
بالانس بازی : عامل پاپ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.32
انطباق سبک های مختلف بازی. . . . . . . . . . . . 0.33
طرح بندی نکنید و DON'TS. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.34
نمی کنند. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.34
انجام دهد. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.35
هجده گام برای رسیدن به ایجاد
نقشه چند نفره.......................................... ...... ........ 36
قوانین اصلی برای نقشه چند نفره. . . . . . . . . . . . . . 0.36
هجده مراحل نقشه های چند نفره. . . . . . . . . . . . . . 0.36
چند قدم مسافت اضافی برای نقشه زد و خورد........ 40
ساختمان تکنفره نقشه های............................ 42
آموزش : نحوه.......................................... .... ................ 43
نحوه ساختن تپه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.43
نحوه ساختن دره. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.43
نحوه ساخت رمپ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.43
نحوه ساختن مساحت پایه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.44
نحوه رنگ بافت. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.45
نحوه ترکیب بافت. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.45
نحوه کپی بافت. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.45
نحوه رنگ زمین قابل قبول و غیر قابل عبور. . . . 0.46
چگونگی قرار دادن اجسام از کتابخانه شی. . . . . 0.47
نحوه چرخاندن شیء. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.47
نحوه انباشتگی شیء. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.47
نحوه کپی کرده و شیء. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.47
نحوه اضافه کردن هر گونه ساختار در تیم خود قرار دهید. . . . . . . . . . . . . 0.47
نحوه اضافه کردن هواپیما. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.48
نحوه ساختن مسیر WAYPOINT. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.48
نحوه ساختن دیوار برد. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.49
چگونه برای ساختن جاده ها است. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.49
نحوه اضافه کردن یک پیادهرو. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.50
چگونه برای ساخت راه آهن. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.50
نحوه ساختن پل. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.51
نحوه ساخت بیشه درختان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.52
نحوه ساخت دریاچه با استفاده از پیش فرض هوایی آب 0.52
نحوه ساخت آب دریاچه با استفاده از چند ضلعی. . . . . . . . . 0.53
1
لینک کامل عکس
کد:
http://war-armageddon2.persiangig.com/آموزش
نقشه سازی/0004.jpg
نحوه ساخت رودخانه است. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.53
نحوه ساخت محیط نقشه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.54
نحوه تغییر زمان روز. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.54
چگونه می توان یک نقشه در دسترس بازی ها. . . . . . . . . . . 0.54
نحوه ساختن یک سد. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.54
بازیکن ، تیم ، و ساخت لیست.............. 55
لیست پخش. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.55
تیم های ساختمان ها. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.56
تیم های پنجره. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.56
ایجاد یک تیم باشی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.56
راهنمایی تیم ساختمان. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.58
لیست بسازند. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.59
دوباره سفارش ساخت لیست. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.60
خصوصیات ساخت لیست. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.60
اسکریپت.................................... ............. ................................... 61
اسکریپت ایجاد و ویرایش. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.61
برای ایجاد یک اسکریپت جدید. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.61
ابزارهای نقشه راه برای برنامه نویسی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.62
INTROS ماموریت. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.62
RAMPING مشکل. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.63
اسکریپت سازماندهی خود نمایش دهید. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.63
پوشه SCRIPT. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.63
کپی کردن و حذف کردن اسکریپت. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.63
واردات و صادرات. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.64
اسکریپت متغیرها استفاده کنید. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.64
پرچم. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.64
شمارنده. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.64
تایمر. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.65
شرطی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.65
ماشه مناطق. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.66
آموزش برنامه نویسی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.67
نحوه فعال کردن اشکالزدا SCRIPT. . . . . . . . . . . . . . 0.67
نحوه تعیین برنده شرایط. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.67
نحوه آماده سازی شرایط از دست دادن. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.67
نحوه ایجاد زیرروالهای. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.68
نحوه ایجاد اسکریپتهای پی در پی. . . . . . . . . . . . . . . . . 0.68
نحوه تنظیم سطح دشواری. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.68
نحوه تولید مثل کردن اشیاء. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.69
نحوه SCRIPT دوباره INFORCEMENT تیم. . . . . . . . . . . . . . . 0.69
نحوه تولید مثل کردن تیم. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.70
نحوه حرکت تیم را به مکان جدید. . . . . . . . . . . . . . . 0.70
نحوه اعمال SCRIPT تیم های هوش مصنوعی. . . . . . . . . . . . . . . . 0.71
نحوه ایجاد لیست های شیء. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.71
نحوه تنظیم و اجرای اولویت
لیست برای هوش مصنوعی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.72
2
لینک عکس:
کد:
http://war-armageddon2.persiangig.com/آموزش
نقشه سازی/0005.jpg
چگونه می توانید هوش مصنوعی به حمله کنند. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.72
نحوه پیکربندی درخت تکنولوژی موجود. . 0.73
نحوه تغییر اندازه نقشه طی یک مأموریت. . . . . . . 0.73
نحوه ماشه های صوتی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.74
اشکال زدائی........................................ ......... ............................. 75
اشکال زدائی اشیاء. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.75
تکراری انتخاب اشیاء. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.75
پیدا کردن اشیاء از دست داد. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.75
رفع تیم. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.75
تعمیر خطاهای بافت. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.76
لبه بافت HARD. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.76
می آمیزد در وسط میدان بافت. . . . . . . . . . 0.76
از سه راه می آمیزد. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.76
بافت کشیده صخره ای. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.77
اشکالزدا SCRIPT. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.77
فعال کردن اشکالزدا SCRIPT. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.77
SCRIPT صفحه اشکالزدا. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.77
بهینه سازی نقشه خود را.............................................. . ..... 78
عناصر برای بهینه سازی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.78
جسم می شمارد. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.78
دامنه های شیب دار. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.78
بافت مخلوط. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.78
اندازه نقشه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.79
پیرامون نقشه. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.79
چند ضلعی های منطقه را آغاز کند. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.79
فضای کافی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.79
قرار دادن جسم. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.79
بدن آب است. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.80
منابع می شمارد. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.80
مسیرهای WAYPOINT. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.80
مدیریت SCRIPT. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.80
اشیاء را انتخاب کنید. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.80
بهبود عملکرد در ساز جهان. . . . . . . . . . 0.81
واژه نامه.......................................... ....... ................................. 82
پیوست : خوب اولیه طرح .............. 85
درس اول:
لینک تصویر :
کد:
http://war-armageddon2.persiangig.com/آموزش
نقشه سازی/0006.jpg
نکته : فرمان و تسخیر ™ ژنرالها جهانی ابزار نقشه ساز در 'ارائه شده است به عنوان -'
اساس. این است که توسط الکترونیک آرتز پشتیبانی فنی پشتیبانی نمی شود.
لطفا ابزار EA پایان مجوز کاربر در بوت کردن برای جزئیات بیشتر.
خوش آمدید به فرمان و تسخیر ژنرالها نقشه ساز جهان. این ابزار توسعه است که توسط طراحان الکترونیک آرتز استفاده شده است
برای ایجاد ماموریتهای تک نفره و نقشه های چند نفره برای Command & Conquer™ ، و اکنون آن
در دسترس شما خواهد بود .
محیط طبیعی تمام برجسته 3D به شما می دهد را کنترل بی سابقه ای بصری و آرایه وسیعی از ابزارها برای دریافت جزئیات نقشه های خود را دقیقا مطابق با آنچه آنها می خواهید. نقشه ساختمان بازی راحت تر از همیشه ، به عنوان
مجموعه کشاورزی جهان از ابزار به شما امکان می دهد به سرعت در حال شکل اولیه خود انتخاب کنید و سپس پرش را مستقیما به
بازی آنها را بازی کند.
KEY FEATURES
✯ گام به گام روند برای ساخت نقشه های چند نفره. پیگیری مراحل ذکر شده در این سند برای بالا بردن سرعت ساختمان نقشه های چند نفره (➤ ص 36) تا 8 بازیکن. با چند قدم اضافی ، شما می توانید نقشه های چند نفره خود را به پایان زد و خورد به نقشه (➤ ص 40 نوبت).
✯ مانند ابزار هنر طراحی. منوها ، ابزارها ، و استفاده از آنها از ابزار هنر دسکتاپ مشتق شده است. اگر شما آشنایی با برنامه های نرم افزار هنر سنتی ، کشاورزی جهانی احساس بسیار راحت است.
✯ آنچه می بینید آیا آنچه کسب می کنید. تعامل با نقشه های خود را از طریق موتور همان بازی. toggles تجسمی و گزینه های دوربین را در جهان کشاورزی شما اجازه می دهد دوربین به هر نقطه از نقشه و موقعیت و جهت مشاهده برخی یا تمامی اجزای آن در هر زمان.
✯ اجسام و بافت شهری. کتابخانه عظیمی از اشیاء 3D شامل لمس مفصل برای ایجاد شهرستانها واقع بینانه از سراسر جهان است. شما می توانید cityscapes چگال آسیا ، خاورمیانه روستاهای شرقی ، یا مدرن پراکندگی آمریکا ساخت. اشیا و بافتها برای جاده ها شامل ، بزرگراهها ، پلها ، و خطوط راه آهن ، بیش از حد.
✯ زیست محیطی بسیاری از تنظیمات می پردازیم. بافت استفاده و تنظیمات را به محل نقشه خود را در طیف گسترده ای از مکان های جغرافیایی را در هر زمان از روز است.
✯ خروجی کوچک. ایجاد نقشه های کوچک هستند به اندازه کافی به آدرس پست الکترونیکی خود را به فرماندهی و تسخیر دوستان.
4
تا اینجا بر ای امروز کافیه بخونید بعد رو ش بحث کنیم
درخواست همکاری
دوستان خواهش میکنم فایل پی دی اف را دانلود کنید و با کمک ترنسلیت گوگل یا هر نرم افزار دیگه صفحه به صفحه مثل نمونه بالا ترجمه کنید تا همه استفا ده کنند من وقت ندارم مشغول ساخت ورژن 4 هستم .....