نقل قول از majid_1_agسلام منم این مشکل و دارم میخوا م بدونم زمان سنج ها چطور ی کار میکنن
برای مثال در n زمان صرف شده یک عملی انجام شه ( حمله یک تانک به ما یا عبور یک هواپیما یا ...... همون ساخت شی ...
سلام برید به این آدرس:
D:\Program Files\EA GAMES\Command & Conquer Generals Zero Hour
سپس با کممک نرم افزار :FinalBIG فایل :INIZH.big را در روی بازی جنرال زرو استخراج کنید ( البته این در صور تی است که شما فایل ها را در مدی ندارید ..) خوب بعد بر ید به این آدرس :
D:\Program Files\EA GAMES\Command & Conquer Generals Zero Hour\Data\INI\Object
و مثلا یک شی را انتخاب کنید مثلا :AmericaAir.ini این فایل را با نرم افزار : Edit.INI باز کنید و مثلا یک هو اپیما را انتخاب کنید ما هو اپیمای :AmericaJetRaptor را انتخاب می کنیم اسکر یب این هو اپیما در اون فایل از این کلمه شر و ع می شود :Object AmericaJetRaptor خوب قسمت اول تا کلمه :; ***DESIGN parameters *** نو ع مد ل نو ع در حالتهای مختلف را تو ضیح می ده مثلا اگه ئاین هواپیما نمیه جان شد مدلش چی باشه یا اگه منهدم شد چی باشه و در ساختمانها هم نوع مدل در آب و هوا های مختلف تو ضیح داده شده .....( نکته مهم اینه که موتور بازی با استار ت بازی از این پوشه :Object شروع می کنه به خوندن اسکر یب ها و به تر تیب می آد بیرون بعد :INI و بعد صدا و موزیک و هوش مصنوعی و زبان و بعد می ره سر اغ تریدی و تکسچیر که در پو شه :Art موجوده .. خوب با اینها اینجا کار نداریم ولی گفتم جهت روشن شدن طرز کار موتور )
خوب حالا بعد از کلمه :; ***DESIGN parameters *** اسکر یب رفتا ر شیئ تو ضیح داده خو اهد شد مثل کدام صدا باشه در انفجار در کلیک روی ششیئ و غیر ه یا تایم های که ما به دنبالشونیم : ما از این کلمه ; ***DESIGN parameters ***به بعد را اینجا کار داریم :
; ***DESIGN parameters ***
DisplayName = OBJECT:Raptor
EditorSorting = VEHICLE
Side = America
TransportSlotCount = 0 ;how many "slots" we take in a transport (0 == not transportable)
VisionRange = 200.0
ShroudClearingRange = 400
Prerequisites
Object = AmericaAirfield
End
WeaponSet
Conditions = None
Weapon = PRIMARY RaptorJetMissileWeapon
End
ArmorSet
Conditions = None
Armor = AirplaneArmor
DamageFX = None
End
ArmorSet
Conditions = PLAYER_UPGRADE
Armor = CountermeasuresAirplaneArmor
DamageFX = None
End
BuildCost = 1400 مقدار پول
BuildTime = 20 کنتور زمان ساخت شیئ
ExperienceRequired = 0 100 200 400 ;Experience points needed to gain each level
CrusherLevel = 1 ;What can I crush?: 1 = infantry, 2 = trees, 3 = vehicles
CrushableLevel = 2 ;What am I?: 0 = for infantry, 1 = for trees, 2 = general vehicles
امیدوارم متو جه شده باشید .![](/weblog/file/forum/smiles/8.gif)