زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 1:36 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: [email protected]
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 3 RE اسکریپت نویس جنرال یک

نقل قول از majid_1_ag

سلام منم این مشکل و دارم میخوا م بدونم زمان سنج ها چطور ی کار میکنن

برای مثال در n زمان صرف شده یک عملی انجام شه ( حمله یک تانک به ما یا عبور یک هواپیما یا ...... همون ساخت شی ...

سلام برید به این آدرس:

D:\Program Files\EA GAMES\Command & Conquer Generals Zero Hour

سپس با کممک نرم افزار :FinalBIG فایل :INIZH.big را در روی بازی جنرال زرو استخراج کنید ( البته این در صور تی است که شما فایل ها را در مدی ندارید ..) خوب بعد بر ید به این آدرس :

D:\Program Files\EA GAMES\Command & Conquer Generals Zero Hour\Data\INI\Object

و مثلا یک شی را انتخاب کنید مثلا :AmericaAir.ini این فایل را با نرم افزار : Edit.INI باز کنید و مثلا یک هو اپیما را انتخاب کنید ما هو اپیمای :AmericaJetRaptor را انتخاب می کنیم اسکر یب این هو اپیما در اون فایل از این کلمه شر و ع می شود :Object AmericaJetRaptor خوب قسمت اول تا کلمه :; ***DESIGN parameters *** نو ع مد ل نو ع در حالتهای مختلف را تو ضیح می ده مثلا اگه ئاین هواپیما نمیه جان شد مدلش چی باشه یا اگه منهدم شد چی باشه و در ساختمانها هم نوع مدل در آب و هوا های مختلف تو ضیح داده شده .....( نکته مهم اینه که موتور بازی با استار ت بازی از این پوشه :Object شروع می کنه به خوندن اسکر یب ها و به تر تیب می آد بیرون بعد :INI و بعد صدا و موزیک و هوش مصنوعی و زبان و بعد می ره سر اغ تریدی و تکسچیر که در پو شه :Art موجوده .. خوب با اینها اینجا کار نداریم ولی گفتم جهت روشن شدن طرز کار موتور )

خوب حالا بعد از کلمه :; ***DESIGN parameters *** اسکر یب رفتا ر شیئ تو ضیح داده خو اهد شد مثل کدام صدا باشه در انفجار در کلیک روی ششیئ و غیر ه یا تایم های که ما به دنبالشونیم : ما از این کلمه ; ***DESIGN parameters ***به بعد را اینجا کار داریم :

; ***DESIGN parameters ***

DisplayName = OBJECT:Raptor

EditorSorting = VEHICLE

Side = America

TransportSlotCount = 0 ;how many "slots" we take in a transport (0 == not transportable)

VisionRange = 200.0

ShroudClearingRange = 400

Prerequisites

Object = AmericaAirfield

End

WeaponSet

Conditions = None

Weapon = PRIMARY RaptorJetMissileWeapon

End

ArmorSet

Conditions = None

Armor = AirplaneArmor

DamageFX = None

End

ArmorSet

Conditions = PLAYER_UPGRADE

Armor = CountermeasuresAirplaneArmor

DamageFX = None

End

BuildCost = 1400 مقدار پول

BuildTime = 20 کنتور زمان ساخت شیئ

ExperienceValue = 50 50 100 150 ;Experience point value at each level

ExperienceRequired = 0 100 200 400 ;Experience points needed to gain each level

IsTrainable = Yes ;Can gain experience

CrusherLevel = 1 ;What can I crush?: 1 = infantry, 2 = trees, 3 = vehicles

CrushableLevel = 2 ;What am I?: 0 = for infantry, 1 = for trees, 2 = general vehicles

CommandSet = AmericaJetRaptorCommandSet

; *** AUDIO Parameters ***

قسمتهای قرمز کاملا دیگه مشخصا

امیدوارم متو جه شده باشید .


امضای کاربر :
سه شنبه 16 آبان 1391 - 16:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | مشکل در اسکریپت-حل شد - پاسخ 3 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر