زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 8:14 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


تعداد بازدید 7494
نویسنده پیام
afm-rayan آفلاین



ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: [email protected]
صلواتها : 825
حروف ابجد و شیطان


ابجد و ۶۶۶
93/06/05 ساعت 20:58  :: نويسنده : پویا ناجی





توجه: (موسیقی متن جدید) علم اثبات کرده است که گوش دادن به موسیقی نه تنها بر انسان ها، بلکه بر سایر موجودات دیگر تأثیرات قابل توجهی دارد، از چنین ویژگی موسیقی می توان به نحو احسن استفاده نمود. به همین دلیل ما یک موسیقی مخصوص برای مطالعه مقاله هایمان برای شما کاربر گرامی انتخاب نمودیم. از شما خواهشمند هستیم برای اینکه ذهنتان کاملأ آماده یادگیری مطالب شود، در هنگام خواندن مقالات، همیشه آن را گوش دهید. برای دانلود اینجا کلیک کنید.


من در کنار شنهای ساحل دریا ایستادم و دیدم دیوی از دریا بیرون آمد درحالی که هفت سر و ده شاخ داشت؛  که ده تاج روی شاخ هایش بود و روی سرش اسم کفر بود، و دیوی دیدم که شبیه پلنگ بود و پاهایش شبیه پاهای خرس. و دهانش شبیه دهان شیر بود و اژدها قدرت و تاج عظیمتش را به او داده بود. و او همه را وا می دارد، چه کوچک و چه بزرگ، ثروتمند یا فقیر، آزاد یا اسیر، تا نشانه ای در دست راست و یا روی پیشانیشان دریافت کنند. و آنگاه هیچ کس حق خرید و فروش را ندارد به جز کسانی که نشان دیو، اسم دیو و یا عدد اسم او را داشته باشند. حکمت در اینجاست، به او که می فهمد اجازه بده تا عدد دیو را بشمرد که از اعداد انسان هاست و عدد این است: ۶۶۶


(عهد جدید، وحی ۱۳، \"بخشی از مکاشفات یوحنا\")


در مورد حروف ابجد مقالاتی در اینترنت موجود هستند، اما اغلب آنان کپی بوده و نسخه اصلی آن هم به صورت سخت توضیح داده شده است. به این دلیل تصمیم گرفتیم توضیح کوتاهی از آن را همراه با چند مثال قرار دهیم تا بتوانید از آن برداشت درستی حاصل کنید. اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح دهیم باید بگوییم که ابجد نوعی رمزگزاری اسم ها است. اما توجه داشته باشید ابجد فقط یک نوع نیست، بلکه به طور مثال هم ابجد عربی داریم که ریشه زبان آرامی گرفته است، و هم ابجد انگلیسی که با هم تفاوت هایی دارند. برای رمزگشایی، ابتدا شما باید قاعده رمزگزاری را فرا بگیربد. قاعده به شکل زیر است:


ابجد حروف عربی


الف مساوی است با عدد ۱


ب مساوی است با عدد ۲


ج مساوی است با عدد ۳


د مساوی است با عدد ۴


ه مساوی است با عدد ۵


و مساوی است با عدد ۶


ز مساوی است با عدد ۷


ح مساوی است با عدد ۸


ط مساوی است با عدد ۹


ی مساوی است با عدد ۱۰


ک مساوی است با عدد ۲۰


ل مساوی است با عدد ۳۰


م مساوی است با عدد ۴۰


ن مساوی است با عدد ۵۰


س مساوی است با عدد ۶۰


ع مساوی است با عدد ۷۰


ف مساوی است با عدد ۸۰


ص مساوی است با عدد ۹۰


ق مساوی است با عدد ۱۰۰


ر مساوی است با عدد ۲۰۰


ش مساوی است با عدد ۳۰۰


ت مساوی است با عدد ۴۰۰


ث مساوی است با عدد ۵۰۰


خ مساوی است با عدد ۶۰۰


ذ مساوی است با عدد ۷۰۰


ض مساوی است با عدد ۹۰۰


ظ مساوی است با عدد ۱۰۰۰


حال این ها چیستند؟! جواب ساده است: ریاضی. اما قاعده آن چگونه است که می توان اسمی را در آن رمزگردانی کرد؟! این قاعده به این صورت است که شما مثلأ می خواهید اسم علی را رمزگردانی کنید، ابتدا باید اجزای حروف آن را از هم جدا نمایید، یعنی (ع) (ل) (ی). حال باید ببینیم که این حروف دارای چه اعدادی هستند. (ع مساوی با عدد ۷۰ است) (ل مساوی با عدد ۳۰) (حرف ی هم مساوی با عدد ۱۰) حال باید این اعداد را با هم جمع کنید. یعنی ۷۰+۳۰+۱۰= ۱۱۰


بله همینطور که دیدید، اسم رمزدار علی عدد ۱۱۰ می باشد. پس برای محاسبه مقدار ابجد یک کلمه کافیست که مقادیر هر حرف را پیدا کرده و با هم جمع کنید. یک نکته را باید بگوییم که حروف ابجد براساس حروف عربی می باشد پس اگر به حروف گچپژ برخورد کردید آنها را به کجبز تبدیل کنید. برای مثال ژاله که مقدار حروف ابجد آن براساس اسم زاله محاسبه می شود، و یا اسم پویا را ابتدا باید تبدیل به بویا کنید. نکته دیگری که باید بگوییم این است که ابجد انگلیسی کاملأ از ابجد عربی فرق می کند. و قاعده آن به این صورت است:


ابجد حروف انگلیسی


A مساوی است با عدد ۱


B مساوی است با عدد ۲


C مساوی است با عدد ۳


D مساوی است با عدد ۴


E مساوی است با عدد ۵


F مساوی است با عدد ۶


G مساوی است با عدد ۷


H مساوی است با عدد ۸


I مساوی است با عدد ۹


J مساوی است با عدد ۱۰


K مساوی است با عدد ۱۱


L مساوی است با عدد ۱۲


M مساوی است با عدد ۱۳


N مساوی است با عدد ۱۴


O مساوی است با عدد ۱۵


P مساوی است با عدد ۱۶


Q مساوی است با عدد ۱۷


R مساوی است با عدد ۱۸


S مساوی است با عدد ۱۹


T مساوی است با عدد ۲۰


U مساوی است با عدد ۲۱


V مساوی است با عدد ۲۲


W مساوی است با عدد ۲۳


X مساوی است با عدد ۲۴


Y مساوی است با عدد ۲۵


Z مساوی است با عدد ۲۶


تفاوتی که در ابجد عربی و انگلیسی وجود دارد، و آن هم این است که ابجد در انگلیسی تنها عدد تک رقمی را می پذیرد. مثلأ با حرف A که عدد آن می شود ۱ مشکلی ندارد. اما به طور مثال با عدد W مشکل دارد، زیرا حرف W مساوی است با عدد ۲۳، و چون عدد ۲۳ دو رقمی است، قابل پذیرش نیست، پس باید برای پذیرش آن، باید عدد دو رقمی حرف W را تبدیل به یک رقمی کنید، به این صورت که ۳+۲ را جمع می کنیم؛ در این صورت یک عدد تک رقمی به دست می آید، و ابجد حرف W مساوی است با عدد ۵. اگر قاعده ابجدها را یاد بگیرید، آن گاه است که می توانید رموز آن را کشف کنید.


آیا مکاشفات یوحنا را در ابتدای مقاله را به یاد دارید؟! ما تا الان در حال آماده سازی ذهن شما بودیم. دوباره آن را بخوانید:


من در کنار شنهای ساحل دریا ایستادم و دیدم دیوی از دریا بیرون آمد درحالی که هفت سر و ده شاخ داشت؛  که ده تاج روی شاخ هایش بود و روی سرش اسم کفر بود، و دیوی دیدم که شبیه پلنگ بود و پاهایش شبیه پاهای خرس. و دهانش شبیه دهان شیر بود و اژدها قدرت و تاج عظیمتش را به او داده بود. و او همه را وا می دارد، چه کوچک و چه بزرگ، ثروتمند یا فقیر، آزاد یا اسیر، تا نشانه ای در دست راست و یا روی پیشانیشان دریافت کنند. و آنگاه هیچ کس حق خرید و فروش را ندارد به جز کسانی که نشان دیو، اسم دیو و یا عدد اسم او را داشته باشند. حکمت در اینجاست، به او که می فهمد اجازه بده تل عدد دیو را بشمرد که از اعداد انسان هاست و عدد این است: ۶۶۶


همانطور که می دانید و هم در متن بالا خواندید، عدد ۶۶۶ عدد شیطان است. بسیار خوب، پس بیایید چند مجهول را با هم روشن سازیم. آیا خبرگزاری FOX NEWS را می شناسید؟! آیا می دانید که FOX به معنی روباه (یعنی حیله گری) است؟! کمی برایتان عجیب نیست که چرا اسم رسانه خبری باید به معنی حیله گری باشد؟! چیزی که جالب این است که منظور از FOX اینجا روباه نیست. بلکه عبارتی است که رمزگردانی شده است. حال که طریقه رمز گردانی هم آموخته اید، پس بیایید عبارت FOX را رمزگشایی کنید.


حرف F مساوی است با عدد (۶)


حرف O مساوی است با عدد  ۱۵ و مجموع عدد ۱ و ۵ می شود (۶)


حرف X مساوی است با عدد ۲۴ و مجموع عدد ۲ و ۴ می شود (۶)


و حال اعداد را کنار هم بگذارید و ببینید چه عددی به نمایش در می آید: ۶۶۶



فکر می کنید استفاده عدد ۶۶۶ تصادفی است؟! پس نظرتان در مورد لوگوی کمپانی والت دیزنی چیست؟ عدد ۶۶۶ در لوگوی رسمی کمپانی والت دیزنی چه کار می کند!



بسیار خوب، همانطور که می دانید در تمام کالاها، بارکد وجود دارد، آیا به معنی بارکد تا به حال توجه کرده اید؟! در تمامی بارکد ها ۳ نوار ردیف دوتایی بلندتر از بقیه هستند که اگر به هر طرف آن را با بقیه جمع کنید به چه عددی می رسید؟ جواب بسیار ساده است: ۶۶۶



باز هم تصادفی بود یا ما توهم توطئه داریم؟! همه شما می دانید که عبارت www چندان در رعایت آن مهم نیست، یعنی اگر آن را تایپ نکنید، مشکلی پیش نمی آید. مثلأ اگر می خواهید به وبلاگ فراماسونری ممنوع بیایید، می توانید آدرس را به دو حالت تایپ نمایید:


۱: www.no-freemason.blogfa.com


۲: no-freemason.blogfa.com


خوب پس با این صورت چرا www در استفاده اینترنت باب شده است؟! نکته در این جاست که حرف w انگلیسی معادل حرف واو عبری است و این حرف، در ششمین حرف الفبای عبری قرار دارد، پس به عبارت دیگر، www یعنی ۶۶۶.



همه آن ها تصادفی بود؟! درسته؟! پس نظرتان در مورد مروگری که هر روزه به اینترنت می آیید چیست؟! به لوگوی مرورگر گوگل کروم خوب توجه کنید. باز هم عدد ننگین ۶۶۶



چقدر دلیل می خواهید تا باور کنید که شما در حال زندگی در یک جهان دجال هستید!


۶۶۶ تمام زندگی شما را فرا گرفته است، به اطرافتان توجه کنید تا شیطان را در زندگیتان ببینید.


\"شیطان زنده و فعال است و ما مردم منتخب او هستیم و او را می پرستیم.\" (خاندان روتچیلد)


 


برای حمایت از فراماسونری ممنوع مطالب ما را به توسط کلید های شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید


 


(کلیه حقوق این مقاله متعلق به فراماسونری ممنوع می باشد)


 









امضای کاربر :
جمعه 26 تیر 1394 - 17:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | حروف ابجد و شیطان | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر