زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 5:29 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


تعداد بازدید 389
نویسنده پیام
hoseen1377 آفلاین



ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
وحشت صهیونیست‌ها از گزارش مشرق درباره یکی از گزینه‌های روی میز مقاومت تصاویر

وحشت صهیونیست‌ها از گزارش مشرق درباره یکی از گزینه‌های روی میز مقاومت تصاویر

گزارش مشرق از فرزندان مقامات رژیم اسرائیل، تنها چند گزینه‌ پیشنهادی به حزب‌الله برای انتقام خون «جهاد» بود که هراس صهیونیست‌ها را در پی داشت و بازتاب گسترده رسانه‌ای پیدا کرد.

به گزارش مشرق، صهیونیست‌ها اشتباهی مرتکب شدند که تاوان آن را با شب کردن صبح در هراس از یک «واقعه» می‌دهند. هیچ تاوانی هم بالاتر از سایه وحشت بر سرزمین‌های اشغالی و آماده باش‌ها و استقرار سامانه‌های موشکی در نقاط مرزی نیست.

حمله شبانه به کاروان حزب‌الله در سوریه و شهادت جمعی از رزمندگان مقاومت و سردار ایرانی، اقدامی نیست که بدون پاسخ بماند و رژیم اسرائیل پس از آن آسوده باشد. هرچند، انهدام چند خودروی نظامی در جولان و حملات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو رخ داده است و تعدادی از صهیونسیت‌ها به هلاکت رسیده‌اند،‌ اما سیلی مقاومت هنوز بر صورت این «سگ هار نجس» منطقه نواخته نشده است.

روز گذشته در گزارش ویژه‌ای با عنوان «پرونده آقازاده‌های صهیونیست روی میز حزب‌الله»، ضمن معرفی تعدادی از فرزندان مقامات اسرائیل، آن‌ها را یکی از گزینه‌های احتمالی برای انتقام خون «جهاد مغنیه» مطرح کردیم که بازتابی گسترده‌ همراه با دلهره در رسانه‌های انگلیسی و عبری زبان اسرائیل و همچنین در شبکه‌های اجتماعی داشت.

پرونده آقازاده‌های صهیونیست روی میز حزب‌اللههراس صهیونیست‌ها از این گزارش و بازتاب آن در رسانه‌های اسرائیلی و شبکه‌های اجتماعی در ادامه آمده است:

تیتر: \"آونر و یئیر\" در سیبل وبسایت ایرانی

روزنامه معاریو: \"هدف ایران: فرزندان نخست‌وزیران اسرائیل\"این روزنامه اسرائیلی می‌نویسد: سایت خبری ایرانی در گزارشی ویژه از فرزندان نخست‌وزیران فعلی و گذشته اسرائیل، آن‌ها را به عنوان هدف حز‌ب‌الله برای انتقام ترور جهاد فرزند عماد مغنیه معرفی کرده است.

کانال 10: \"اهداف ایران برای حذف مشخص شد: آونر و یئیر نتانیاهو\"

کانال 7 : \"مشرق‌نیوز در پاسخ حمله اسرائیل به سوریه که یک سردار ایرانی در آن کشته شد، ترور فرزندان رهبران اسرائیل را پیشنهاد داده است.\"

یک سایت صهیونیستی دیگر نیز نوشت \"ایران پیشنهاد داده است به تلافی حمله به سوریه، فرزندان نخست‌وزیر اسرائیل ترور شوند\"

اسرائیل حایوم (اسرائیل امروز): \"وبسایت ایرانی: پسران نتانیاهو هدفی برای ترور هستند\"اسرائیل حایوم از جمله روزنامه‌های معتبر اسرائیلی نوشته است: \"در پاسخ به حمله اخیر اسرائیل به سوریه که یک سردار ایرانی هم در آن کشته شد، سایت مشرق لیستی از فرزندان نخست‌وزیران اسرائیل را به عنوان اهداف بالقوه برای ترور ارائه کرده است که در میان آنان یئیر و آونر نتانیاهو نیز قرار دارند.\"

شبکه اسرائیل24 (i24) هم در گزارشی نوشته است وبسایت پیشنهاد داده است تهران به تلافی کشته شدن سردارد ایرانی در سوریه، پسران نتانیاهو را هدف قرار دهد

تایمز اسرائیل: \"پیشنهاد سایت ایرانی برای هدف قرار دادن پسران نتانیاهو در پاسخ به حمله به سوریه\"اما واکنش‌ها به این گزارش، تنها محدود به رسانه‌های اسرائیلی نبود و در شبکه‌‌های اجتماعی نیز انعکاس یافت و در توئیتر، حساب‌های کاربری وابسته به رژیم اسرائیل و خبرنگاران صهیونیست این

نمونه‌ای از توئیت‌های منتشر شده در شبکه اجتماعی توئیتراما گزینه‌های انتقام خون شهدای حزب‌الله و سردار ایرانی به این چند مورد ختم نمی‌شود. مشرق به زودی گزینه‌های بیشتری را از دل ارتش این رژیم معرفی خواهد کرد که در لیست انتظار مقاومت قرار دارند...


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

سه شنبه 07 بهمن 1393 - 17:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | وحشت صهیونیست‌ها از گزارش مشرق درباره یکی از گزینه‌های روی میز مقاومت تصاویر | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر