زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 10:13 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 11 RE پخش "نماد شیطان‌پرستی" از شبکه دو در لحظه اذان! فیلم و تصاویر

البته من در باره ی درستی این قسمت شک دارم

]نکته ماجرا اینجاست که این اتفاق در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ رخ داده، اما این کد در ویندوز های سال ۹۷ و ۹۸ هم صدق می کند.
به عنوان دلیل دهم: قرآن یکی از دلایل توطئه بودن ۱۱ سپتامبر را در ۱۵۰۰ سال پیش ارائه می کند. همانطور که می دانید برجهای دوقلو ۱۰۹ طبقه داشتند، این حادثه در خیابان "جرف هار" نیویورک اتفاق افتاد. زمان حادثه ماه سپتامبر یعنی ماه نهم میلادی و در روز یازدهم این ماه اتفاق افتاد. حالا به این آیه از قرآن کریم دقت فرمایید:
"اَفَمَن اَسَّسَ بُنیانَهُ عَلی تَقوی مِنَ اللهِ وَ رِضوان خَیرٌ اَم مَن اَسَّسَ بُنیانَهُ عَلی شَفا جُرُفٍ هار فَانهارَ بِهِ فی نارِ جَهَنَّمَ وَ اللهُ لا یَهدِی القومَ الظالمین"
ترجمه: "آیا کسی که مسجدی (بنایی) با نیت تقوی و خداپرستی بنا کرده و رضای حق را طالب است، مانند کسی است (قابل مقایسه است با کسی) که بنایی را بر پایه سستی در کنار سیلی که آن را ویران خواهد کرد ساخته؟ و عاقبت آن بنا از پایه به آتش دوزخ خواهد افتاد. و خداوند ستمگران را به هیچ راه سعادتی هدایت نخواهد کرد."
حالا به نکات قابل استخراج از آیه توجه کنید: این آیه در سوره توبه یعنی سوره نهم قرآن کریم آمده که حاوی دو نکته است. الف: سوره توبه که با بیزاری خداوند و رسولش از مشرکان آغاز می شود و آیات آن درباره مشرکین می باشد. ب: شماره سوره قرآن که عدد ۹ بوده و آن را به ماه سپتامبر یعنی ماه نهم میلادی که حادثه در آن واقع شده ربط می دهیم. ج: این آیه در جزء یازدهم قرآن می باشد که آن را به روز حادثه یعنی ۱۱ سپتامبر ربط می دهیم. د: شماره آیه ۱۰۹ می باشد که آن را به تعداد طبقات برجها ربط می دهیم. و: کلمه "جرف هار" در این آیه شریفه که نام خیابانی است که برجها در آن قرار داشتند.
بعدها در امریکا، نظرسنجی ای که بابت ۱۱ سپتامبر صورت گرفت این بود که %۸۳ مردم معتقدند که دولت چیزی را از آن ها مخفی کرده و %۱۷ در صد مابقی معتقد بودند که حملات تروریستی علیه ایالات متحده امریکا بوده است.به هر حال ۱۱ سپتامبر بهانه ای شد که غرب بتواند به افغانستان و عراق حمله نظامی کند و هزاران مردم بی گناه را بکشند و در تمام خاورمیانه پایگاه تاسیس کنند و بتوانند ارض موعود را به صهیونیسم ها دو دستی تقدیم کنند و خاورمیانه را آماده نظم نوین جهانی کند و در نهایت ظهور دجال را مهیا سازند، این است دموکراسی غرب.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 09:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | پخش "نماد شیطان‌پرستی" از شبکه دو در لحظه اذان! + فیلم و تصاویر - پاسخ 11 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر