سوال1
: چطور می شود سرباز دیگری در بازی قرار دادم واصلا عکسی ندارد در ایتم ها عکسی برایش در سورس تعریف کرد
تا سرباز مربوط ه ساخته شود و عکس نامربوطی مثل این که دفای جی ای ای هست
نیاید ؟؟
پاسخ:
خوب اولین و راحت ترین راه اینه که یک عکس برای مدلی که میخوایم استفاده کنیم انتخاب کنیم با فر مت:TGA و یک اسم براش بزاریم مثل فایل زیر که من اسمشو گزاشتم : Zwdt بعد اون عکس را کپی کنید در پپوشه :Art و پوشه :Textures
بعداش برید به فایلی که این سرباز توشه و سورس سر باز را پیدا کنید در ابتدای سورس نوشته مثل این من تیم :ChemicalGeneral.ini در پوشه :Object را انتخاب کردم و تعقیرات را در اون انجام می دم :
;------------------------------------------------------------------------------
ابتدای سورس
Object Chem_GLAInfantryTunnelDefender
کلمه سبز رنگ نام فایله
; *** ART Parameters ***
SelectPortrait = zwdt عکسی که موقع کلیک روی اون نشان داده میشه مثل کلیک روی سر باز ساخته شده
ButtonImage = zwdt عکسی که در منو نمایش داده میشه
;UpgradeCameo1 = Upgrade_GLAAPRockets
;UpgradeCameo2 = NONE
;UpgradeCameo3 = NONE
;UpgradeCameo4 = NONE
;UpgradeCameo5 = NONE
Draw = W3DModelDraw ModuleTag_01
خوب حالا برید به این آدرس این فایل :
پوشه ini فایل :CommandButton.ini
بازش کنید و نام فایل که در ابتدا گفتم را پیدا کنید اگه پیدا نشد نگران نباشید مهمترین قسمت نام را سرچ کنید مثلا اگه این را
سرچ کردید و نبود :GLAInfantryTunnelDefender
این جوری سرچ کنید تا پیداش کنید :TunnelDefender دقت کنید همه تیم های جی ال ای این سر باز را داشت بعضی ادوات مثل سر باز ها د رتیمها مشتر کند مثلا در جی ال ای دمولیشن اسم همینه فقط اولش نوشته :
Demo_GLAInfantryTunnelDefender
خلاصه وقتی پیدا ش کردید اینجوری :
CommandButton Command_ConstructGLAInfantryRPGTrooper
Command = UNIT_BUILD
Object = GLAInfantryTunnelDefender با این کار داریم این عکس منوست اونجایی که روی سر باز خانه کلیک می کنید و می خواید سر باز را انتخاب کنید یک کم با هاش عکس جابجا کنید متوجه می شید .
TextLabel = CONTROLBAR:ConstructGLAInfantryRPGTrooper
ButtonImage = SURPG
ButtonBorderType = BUILD ; Identifier for the User as to what kind of button this is
DescriptLabel = CONTROLBAR:ToolTipGLABuildRPGTrooper
End
-----------------------------------------------------------