زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 6:04 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


تعداد بازدید 358
نویسنده پیام
hoseen1377 آفلاین



ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
وقتی موسسه مطالعات راهبردی توهم می زند؛ یک کاراگاه انگلیسی راز جنگنده های ایرانی را ف

وقتی موسسه مطالعات راهبردی توهم می زند؛

یک کاراگاه انگلیسی راز جنگنده های ایرانی را فاش کرد فیلم

با وجود یک چنین مستنداتی چرا مرکز تحقیقات استراتژیک لندن به طرح شائبه انتقال مجدد هواپیماهای عراقی به غنیمت گرفته شده از زمان صدام به این کشور دست زده و برخی از رسانه های غربی و عربی به انعکاس و خبرسازی آن اقدام کرده اند؟

از زمان اغاز ماجرای داعش در عراق ،تلاش های مرموزانه ای صورت گرفت تا پای ایران به این ماجرا کشیده شود. خوشبختانه این تلاش ها در چند هفته گذشته با اتخاذ سیاست سنجیده از سوی مقامات کشورمان ناکام ماند اما در روزهای اخیر، شائبه ای که در پوشش مرکز مطالعات استراتژیک لندن ساخته و پرداخته شده، بار دیگر در دستور کار قرار گرفته تا به هر نحو ممکن پای ایران به بحران ساخته شده توسط داعش و حامیانش در عراق کشیده شود. .

فرانس پرس از بغداد : موسسه بین المللی مطالعات راهبردی (لندن)روز چهارشنبه اعلام کرد سه جت جنگنده سوخوی که وزارت دفاع عراق در تصویری ویدئویی فرود آنها را در خاک این کشور نشان داد احتمالا از ایران وارد عراق شده است.

تکمیلی فرانس پرس: \"عراق بیش از 12 فروند جت سوخوی از روسیه خریده است تا نیروهای خود را برای مقابله با حملات ستیزه جویانی که بخش های زیادی از پنج استان در عراق را تصرف کرده اند ،‌ تقویت کند.

موسسه بین المللی مطالعات راهبردی در لندن اعلام کرد تحلیلگران این مرکز معتقدند این جت ها از ایران وارد عراق شده است.موسسه بین المللی مطالعات راهبردی همچنین اعلام کرد جت های سوخوی 25 شماره سریال شش رقمی دارد و دو رقمی که بر روی این سه هواپیمای به نمایش گذاشته شده ثبت شده است شبیه رقم های آخر شماره سریال های ایرانی است!! ایران و عراق از سال 1980 تا 1988 درگیر جنگ با یکدیگر بودند و در این جنگ عراق از هواپیماهای سوخوی 25 خود علیه ایران استفاده می کرد.\"

نویسنده این تحلیل و تفسیر کاراگاهی، توضیح نداده که چگونه متوجه شده که این اعداد شبیه به اعداد دیگر نیستند و مثلا همین عدد 5 روی این هواپیما چه فرقی با 5 های دیگر دارد؟ و اگر منظور او این بوده که چون اعداد کج و کوله هستند، پس ایرانی هستند، مشخص نکرده که یگان متخصصی که 25 سال این جنگنده ها را حفظ و نگهداری کرده و آنها را در حالت عملیاتی نگه داشته و اکنون با عنوان هواپیمای روسی به عراق فرستاده، چرا نشانه به این تابلویی!! را پاک نکرده؟ ایا ممکن است تینر یا ماده پاک کننده، بطور ناگهانی تمام شده باشد و این دو رقم آخر که شبیه به دستخط ایرانی هاست باقی مانده باشد؟ اصولا رقم های آخر شماره سریال های ایرانی چه شکلی است؟!

این شائبه و ادعا در حالی مطرح شده که منابع عراقی و روسی خرید انواع هواپیماهای جنگنده از روسیه برای مقابله با داعش را تائید کرده اند و وزارت امور خارجه امریکا نیز بر آن مهر تائید گذاشته است و شبکه خبری سی ان ان امریکا در گزارشی از ورود نوع دیگری از هواپیماهای روسی به نام جتهای شکاری اس یو-25 ساخت روسیه به عراق خبر داد که با توجه به قابلیت های ویژه خود حتی می تواند معادله را در نبردهای زمینی به نفع ارتش عراق تغییر دهد .

حال سوال این است که با وجود یک چنین مستنداتی چرا مرکز تحقیقات استراتژیک لندن به طرح شائبه انتقال مجدد هواپیماهای عراقی به غنیمت گرفته شده از زمان صدام به این کشور دست زده و برخی از رسانه های غربی و عربی به انعکاس و خبرسازی آن اقدام کرده اند؟

در پاسخ باید گفت در این سناریو تلاش شده است با اشاره به حوادث جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه ایران و با متهم کردن اینکه ایران - در زمان حمله امریکا به عراق- به دولت وقت این کشور خیانت کرده و امانتداری را رعایت نکرده، اهل سنت عراق و بخصوص بعثی های این کشور را نیز در پشت داعش نگه دارند و مانع از این شوند شکافی که در پی اعلام خلافت خودخوانده داعش و درخواست بیعت از دیگر گروهها از جمله بعثی ها بین آنها ایجاد شده است ،عمیق تر و گسترده تر شود و اهداف سناریوی جدید ناکام بماند.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

پنجشنبه 12 تیر 1393 - 21:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات قرائت شده: 1 کاربر از hoseen1377 به خاطر این مطلب مفید صلوات قرائت فر مودند: kaveh1995 &
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | وقتی موسسه مطالعات راهبردی توهم می زند؛ یک کاراگاه انگلیسی راز جنگنده های ایرانی را ف | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر