زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 8:13 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


تعداد بازدید 4261
نویسنده پیام
hoseen1377 آفلاین



ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
ارتش آرمانی (سپاه قدس)
حاج قاسم سـلیمانی و افسانه های ایرانی


افسانه ها همان داستان های قدیمی هستند که در مورد قهرمان های هر زمان سینه به سینه و دهان به دهان منتقل شده اند و نسلی را با افتخاراتشان همراه ساخته اند . شاید افسانه ساختن برای قهرمانان بی نام و نشان فعلی ایران و جهان امری کاملا دور از ذهن باشد اما وقتی داستان رشادت های قهرمانان یک سرزمین همچنان در سرتا سر جهان از طریق رسانه های رسمی و غیر رسمی منتشر شود ، می توان گفت :«بله ! هنوز هم افسانه ها وجود دارند.» افسانه ها آنطور که فیلسوفان قدیمی یونان و روم نیز بیان کرده اند هیچ گاه داستان های تخیلی نبوده اند داستان هایی حقیقی بوده اند که با وجود ریشه داشتن در حقیقت به سبب بزرگی قهرمانانش دچار اغراق و بزرگ نمایی نیز شده اند . یکی از داستان ها و قهرمانانی که این روزها به شدت در حال تبدیل شدن به اسطوره و افسانه است ،حاج قاسم سلیمانی سردار سپاه ایران و یکی از بانفوذ ترین و شناخته شده ترین سرداران ایرانی در کل منطقه است . داستان های زیادی از مواجهه او با دشمنانش در رسانه ها منتشر شده و افسانه هایی ساخته شده که گاه تا رسانه های غربی نیز نفوذ پیدا کرده است . آمریکا به هر کدام از کشورهای منطقه که پاگذاشته ، سربازانش داستان هایی از حضور حاج قاسم در آن مکان و مواجهه شان با این سردار ایرانی را تعریف کرده اند . یک روز ژنرال های آمریکایی از نفوذ او حتی در اتاق های کارشان در عراق و سوریه گفته اند و روز دیگر نقل قول هایی از او منتشر شده که نشان داده ایرانیان هیچ گاه به راحتی از اعتقادات و منافع ملی خود دست نمی کشند.
این روزها که بحران عراق به اوج خود رسیده و مشاوران نظامی ایران در سوریه نیز توانسته اند پیروزی های زیادی را نصیب بشار اسد در مبارزه با تروریسم کنند ، داستان های غربی راجع به این سردار ایرانی نیزبه شدت افزایش یافته است .مقام های نزدیک به دولت عراق با پخش شایعه حضور سردار سلیمانی در عراق و مشاوره های نظامی او به دولت و ارتش این کشور سعی داشتند نشان دهند، عراق در مبارزه با تروریسم تنها نیست و همانطور که در سوریه مشاوره های ایران توانست موقعیت این کشور را در مبارزه با تروریست ها ارتقا ببخشد ، در عراق نیز حضورر سردار سلیمانی برابر با پیروزی قطعی در زمینه مبارزه با داعش است .
اولین روزنامه ای که خبر حضور حاج قاسم سلیمانی در عراق را منتشر ساخت، روزنامه وال استریت ژورنال آمریکایی بود . این روزنامه بیان کرده بود سردار سلیمانی با حدود 500 نفر از مشاوران و فرماندهان نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه 22 خرداد ماه با حضور در عراق با نوری المالکی نخست وزیر این کشور دیدار داشته و مشاوره لازم در خصوص نحوه برخورد با نیروهای تروریستی داعش را به دولت او ارائه داده اند . این روزنامه پا را از آن هم فراتر گذاشته و مدعی شد که ایران اعلام کرده در صورت گسترده تر شدن موضوع تروریسم در عراق و تهدید شدن اماکن متبرکه در نجف و کربلا ایران اعلام آمادگی کرده که دو گردان از نیروهای سپاه خود با نام گردان صابرین را به عراق اعزام کرده و تا زمان پایان یافتن این بحران حدود 10 هزار نفر از نیروهای خود را به این کشور گسیل دارد . اعلام این خبر گرچه با تکذیب های مکرر از جانب مقام های ایرانی رو به رو شد اما ترس دوباره از قاسم سلیمانی را به جان داعش و عربستان انداخت. مسئولان عربستان در خاندان سعودی روز پنجشنبه گذشته به ایران هشدار داده بودند که نباید نیروی نظامی به عراق اعزام کند و روزنامه های آمریکایی نیز بیان کردند آمریکا به شدت در ماجرای عراق از ایران عقب افتاده است .
روزنامه نیویورک تایمز در مطلب دیگری درباره حضور سردار سلیمانی در عراق به فتح الفتوح های وی در سوریه اشاره کرد و نوشت ترکیب تیم قاسم سلیمانی و سپاه قدس با سپاهی که نیروهای حزب الله به سوریه گسیل داشتند، در نهایت باعث پیروزی بشار اسد در این کشور شده و خواهد شد . این تیم قوی شیعی که توانسته اند به نوعی ناتوی کشورهای شیعه را نیز ایجاد کنند ، هم اکنون در بحران عراق نیز ورود پیدا کرده و توانستند داعش را که وعده می داد در عرض چند روز به کربلا و نجف می رسد ، از شهرهای قبلی تحت تصرفشان نیز بیرون برانند .
واكنش جوانان و فعالان فضای مجازی به طرح ترور سردار سلیمانی
بعد از راهپیمایی روز ۱۳ آبان ۱۳۹۰ که در آن بسیاری از جوانان و نوجوانان با امضای طوماری خواستار پیوستن به “سپاه قدس” ایران شدند، تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی و همچنین وبلاگ نویسان در حمایت از “فرمانده نیروی قدس سپاه” تصویر پروفایل خود را به تصویر وی تغییر دادند. در “شبکه‌های اجتماعی” پرمخاطب و فعال مثل “فیس‌بوک” و “گوگل‌پلاس” و “سایت افسران جوان جنگ نرم” و شبکه‌های اجتماعی “ارزشی‌ها و سنگری‌ها” نیز مشاهده می‌شد که تعداد زیادی از کاربران آن‌ها در حمایت از “فرمانده نیروی قدس سپاه” به جای تصویر خود تصویر وی را گذاشته‌اند تا در یک معنا بگویند همه آن‌ها پشت این “فرمانده سپاه” هستند.
از طرح ترور تا تحریم؛ آمریکا چگونه با ترس خود از سردار سلیمانی مبارزه می کند ؟
رسانه های غربی پیش از این نیز خاطره های زیادی از حضور قاسم سلیمانی در عراق داشته اند . روایتی از حضور او در عراق در زمان حضور نظامیان آمریکایی در این کشور وجود دارد که آن روایت هم امروز به یکی از افسانه های رایج در عراق و ایران و رسانه های آمریکایی تبدیل شده است . در زمان جنگ آمریکا در عراق ، برخی بیان کردند که زمان حضور لئون پانه تا وزیر دفاع آمریکا در عراق نامه ای بر روی میز دفتر کار او در عراق قرار می گیرد که به شدت او را متحیر می سازد . این نامه ، نامه ای بدون مهر و موم مخصوص پنتاگون بود که تنها یک جمله بر روی آن نوشته شده بود : «اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد ؛ قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران » روایت ها از این نامه همچنان و با وجود گذشت چندین سال از سال 2003 میلادی و عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق ادامه دارد. برخی معتقدند این نامه بر روی میز سفیر آمریکادر عراق پیدا شده ، برخی معتقدند نامه به دست فرمانده پنتاگون در عراق رسیده و برخی دیگر، یکراست به سراغ لئون پانه تا رفته و معتقدند او این نامه را شخصا باز کرده است . این جنگ عراق بود که در هرصورت باعث شد رسانه های غربی و سازمان های اطلاعاتی غرب بیشتر به فکر سردار سلیمانی بیفتند و داستان های زیادی راجع به او منتشر کنند . چند ماه پیش نشریه نیویورکر در پرونده ای حدودا 15 صفحه ای به بررسی ابعاد زندگی و شخصیتی حاج قاسم ،سردار ایرانی پرداخت و باز هم اسطوره سازی ها ادامه یافت . در جدیدترین مورد هم روزنامه «یو اس ای تودی» مدعی شد این تک تیرانداز های ایرانی هستند که توانسته اند سرکرده های اصلی داعش در عراق را مورد هدف قرار دهند و میزان خطای آن ها از یک درصد هم کمتر است . فلاسفه یونانی گفته اند تولید افسانه ها به دلیل ناتوانی انسان ها در تجزیه و تحلیل اتفاقات پیرامونشان بوده است . ماجرای افسانه های مربوط به سردار سلیمانی نیز از این واقعیت مجزا نیست . به همین دلیل هم بود که کنگره آمریکا طرح ترور او را در دستور کار خود قرار داد. پس از تکرار بسیار نام قاسم سلیمانی در رسانه‌های جهان، خبرگزاری فرانسه خبری را منتشر ساخت که از طرح ترور وی توسط دولت آمریکا پرده برداشت.
بر اساس این خبر «جک کین» فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش آمریکا که در نشست کنگره آمریکا حضور داشت با اشاره به طرح ترور مقامات ایرانی به ویژه مقامات ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: چرا آن‌ها را به قتل نرسانیم؟ چرا ما عامدانه آن‌ها را ترور نکنیم؟ نمی‌گویم که اقدام نظامی انجام دهیم، من پیشنهاد می‌دهم عملیات محرمانه انجام دهیم. باید فشارهای شدیدی روی آن‌ها اعمال کنیم.
همچنین رویل مارک گریچ از کارشناسان موسسه دفاع از دموکراسی اظهار داشت: آنان به اندازه ما دارای منطق نیستند، فکر نمی‌کنم بتوانید بدون به قتل رساندن یکی از آن ها، مرعوبشان کنید. قاسم سلیمانی خیلی زیاد سفر می‌کند، بروید او را دستگیر کنید یا به قتل برسانید! به گزارش خبرگزاری فرانسه در ادامه این اظهارت برخی از نمایندگان آمریکایی اعلام کردند ما انجام هرگونه اقدامی درباره ایران را دور از ذهن نمی‌دانیم اما از ابراز موافقت با اظهارات جک کین سر باز زدند.
واکنش قاسم سلیمانی به طرح ترورش در کنگره آمریکا
“سردار قاسم سلیمانی” در واکنش به این طرح می گوید: با این تهدیدات، رعب بر ما حاکم نمی‌شود و از خدا می‌خواهم “شهادت” در راه خودش را به دست دشمنان دین، نصیب من بگرداند، از خدا می‌خواهم به عنوان یک سرباز، در راه آرمان‌های “اسلام” که هر یک به تنهایی ارزش فدا شدن دارند، افتخار شهادت نصیبم کند. اگر میلیون‌ها انسان در این راه شهید شوند، ارزش دارد، امام(ره) در وصیتنامه «خود فرمودند: ملت ایران که جانم فدایشان باد». حال، جان من به عنوان سربازی کوچک، چه ارزشی دارد که دشمن تهدید به ترور می‌کند، این تهدید نیست، کمک به شوقی است برای فرزندی که از مادر دور افتاده است. اسرائیل به عنوان سگ هار آمریکا، از گروه کوچک حزب‌الله لبنان که منسجم، متوکل؛ مستحکم و مؤمن است، شکست خورد و هیمنه آمریکا و اسرائیل در منطقه شکسته شد.
نگاه غربی به اسطوره ایرانی
روزنامه انگليسي گاردين در مورد قاسم سليماني مي‌نويسد: «حتي كساني كه سليماني را دوست ندارند، او را فردي با هوش مي‌دانند. بسياري از مقامات آمريكا كه اين چند ساله را صرف متوقف كردن كار افراد وفادار به سليماني كرده‌اند، مي‌گويند مايل هستند او را ببينند و معتقدند كه مبهوت كارهاي او شده‌اند.»
شايد از سر همين بهت است كه يكي از مقامات بلندپايه ارتش امريكا عاجزانه مي‌گويد: «من اگر او را ببينم، خيلي ساده از او خواهم پرسيد كه از ما چه مي‌خواهد؟!»
روزنامه امريكايي «مك كلثي» در سي‌ام مارس ۲۰۰۸ گزارش داده بود: «سليماني براي توقف درگيري‌ها ميان نيروهاي امنيتي عراق كه بيشترشان شيعه هستند و نيروهاي راديكال مقتدي صدر در شهر بصره، پا در مياني كرده است. يكي از نخستين و مهمترين پيروزي‌هاي سليماني بر امريكا در عراق، ايجاد برتري سياسي بود، نه نظامي. وي در ژانويه سال ۲۰۰۵، زماني به عراق آمد كه عراقي‌ها براي نخستين بار پس از سقوط صدام حسين، به پاي صندوق‌هاي رأي مي‌رفتند. در حالي كه امريكا حمايت شديدي از نخست‌وزير شدن اياد علاوي مي‌كرد، سليماني فعاليت خود را در حمايت از شيعيان طرفدار ايران آغازكرد و به شدت به راهنمايي آنان براي پيروزي در انتخابات پرداخت. پس از انتخابات، بوش انگشت‌هاي رنگي مردم عراق را پيروزي بزرگي براي دموكراسي دانست، اما علاوي و متحدانش شكست خوردند.»
زلماي خليل‌زاد، سفير سابق امريكا در افغانستان نيز مي‌گويد: «همان‌قدر كه مقامات امريكايي سليماني را به جنگ افروزي متهم مي‌كنند، او در ايجاد صلح نيز براي رسيدن به اهدافش فعال بوده است. او در پايان دادن به درگيري‌هاي نيروهاي مقتدي صدر و نيروهاي عراقي در بصره، نقشي حياتي داشت، تهديدي كه مي‌رفت ناآرامي‌هاي آن گسترش يافته و پيامدهاي وخيمي به ويژه براي منابع نفتي عراق در پي داشته باشد.»
يكي از نمايندگان مجلس عراق كه از دستياران ارشد نوري المالكي هم هست، درباره سردار سليماني مي‌گويد: «او فقط يكبار در اين هشت ساله به عراق آمده است. او فردي است كه آرام سخن مي‌گويد و منطقي و بسيار مؤدب است. وقتي با او حرف مي‌زنيد، بسيار ساده برخورد مي‌كند. تا زماني كه پشتوانه او را نشناسيد، نمي‌دانيد چه قدرتي دارد، هيچ كسي نمي‌تواند با او بجنگد.»
روزنامه گاردین چاپ انگلیسی در رابطه با فرمانده سپاه قدس ایران می نویسد: «قدرت و وجهه قاسم سلیمانی به عنوان کسی که قدرتمند‌ترین بازیگر عرصه منطقه است، در سه سال گذشته کاهش نیافته است و در برخی از مولفه‌ها، افزایش نیز یافته است. قدرت ارتباط‌ های سلیمانی طی هفته‌ها مصاحبه با مقامات عراقی مشخص شده است، برخی از مقامات عراقی او را ستایش می‌کنند. »
این روزنامه از قول صالح المطلک (از عناصر بعثی و مستخدم سازمان سیا که با استخبارات سعودی نیز همکاری می‌کند)، می نویسد: «سلیمانی قدرتش را مستقیماً از آیت الله سید علی خامنه‌ای می‌گیرد. تمام مقامات مهم عراقی، سلیمانی را به شکل یک فرشته می‌بینند و با او رایزنی دارند.»
یکی از مقامات بلندپایه رسمی آمریکا می‌گوید: «او مانند قیصر سوزو هراس انگیز است، او همه جا هست و هیـچ جـا نیست.»
مارک گرچت به صراحت به نام سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران اشاره و تصریح کرده بود: وی را باید بکشیم. او در این خصوص گفته بود: «قاسم سلیمانی بسیار سفر می‌کند «تکان بخورید» تلاش کنید او را بکشید.»
«علی آلفونه» یک پژوهشگر در مرکز پژوهشی «آمریکن اینترپرایز اینستیتو» می‌گوید قاسم سلیمانی در سال‌های جنگ ایران و عراق به عنوان فرمانده لشکر ۴۱سپاه پاسداران و به خاطر موفقیت عملیات‌های شناسایی و غافلگیرانه این لشکر در پشت خطوط دشمن به شهرت رسید. نقش وی تا حدی اهمیت یافت که ارتش عراق در برنامه‌های رادیویی خود به کرات از وی نام می‌برد.
به گفته «رایان کراکر» سفیر سابق آمریکا در عراق، برای قاسم سلیمانی جنگ ایران و عراق هیچگاه پایان نیافت. هیچکس پس از سال‌ها درگیر بودن در آن جنگ که شبیه جبهه‌های نبرد جنگ جهانی اول بود، نمی‌تواند تاثیرات آن را به فراموشی بسپارد. هدف استراتژیک قاسم سلیمانی یک پیروزی کامل بر عراق بود!
شاید در بین تمامی این اظهار نظرها، واهمه شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی از قاسم سلیمانی خاطره انگیر باشد. جایی که او در رابطه با این سردار سپاه می گوید: «خاور‌میانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی می‌چرخد.»
قاسم سلیمانی کیست؟
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی متولد سال 1336 از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه است. وی اهل شهر «رابر» در استان کرمان است و در طول جنگ هشت ساله ایران و رژيم بعث عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله بود. وی که بارها از جانب آمریکا متهم به دخالت در امور عراق شده‌است، در ۴ بهمن ۱۳۸۹ به درجه سرلشکری ارتقا یافت. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامي در عین ادامه کار در سازمان آب کرمان، به عضویتِ مجموعه» «سپاه افتخاری» که به وسیله پدرِ شهید قاضی تأسیس شده بود، درآمد. سرلشکر سلیمانی بیان می‌کند که به محض بازگشت از مهاباد به ریاست پادگان قدس سپاه در کرمان منصوب می‌شود.با حمله رژيم صدام به خاک ایران، سرلشکر سلیمانی چندین گردان از سپاهیان کرمان را آموزش می‌دهد و به جبهه‌های جنوب اعزام می‌کند و کمی بعد، خود در رأس یک گروهان به سوسنگرد اعزام می‌شود تا جلوی پیشروی دشمن بعثي در جبهه مالکیه را بگیرد. سرلشکر سلیمانی در بیشتر عملیات عمده نظامی دوران جنگ با عراق شرکت کرد که از مهم‌ترين آن‌ها عمليات والفجر 8 ( فتح فاو(، کربلاي 4، کربلاي 5 و تک شلمچه بود.با پایان یافتن جنگ در سال ۱۳۶۷، لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار سلیمانی به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشراری شد که از مرزهای شرقی کشور هدایت می‌شدند.بی درنگ پس از آتش‌بس با عراق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأمور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر شد. قاسم سلیمانی تا هنگام انتصاب به فرماندهی نیروی قدس سپاه، با باندهای قاچاق مواد مخدر در نزدیکی مرزهای ایران و افغانستان می‌جنگيد.سرلشکر قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۶ به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد. وی در هشت سال جنگ با دشمن بعثي و نیز مبارزه با باندهای مواد مخدر در مناطق مرزی ایران و افغانستان تا پیش از انتصابش به فرماندهی سپاه قدس تجربه بی مانندی اندوخت.سرلشکر سلیمانی در نشست مقدماتی «کنفرانس جوانان و بیداری اسلامی» گفت: «ایران در جنوب لبنان و عراق نیز حضور دارد. در واقع این مناطق به نوعی تحت تاثیر عملکرد و تفکر جمهوری اسلامی ایران هستند.» پس از وقوع یک انفجار مهیب در دمشق که به کشته و زخمی شدن چندین مقام سوری انجامید رسانه‌های جهان گزارش دادند که قاسم سلیمانی نیز در میان کشته شدگان قرار دارد. چند روز پس از این ادعا حاج قاسم سلیمانی در دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامي در تهران حضور یافت.
ملت ایران تنها ملتی در جهان است که لیاقت شکست تاریخی آمریکا را دارد
حاج قاسم سلیمانی زمانی در یکی از معدود اظهارنظرهای آشکارش گفته بود ملت ایران تنها ملتی در جهان است که لیاقت شکست تاریخی آمریکا را دارد. حدود ۵سال پیش که این جمله از قول حاج قاسم نقل شد بسیاری آن را یک آرزوی بزرگ، شیرین و البته دور دانستند، امروز چه طور؟ امروز که نتانیاهو هم از بیخ گوش خود صدای امام خمینی‌رحمت‌الله‌علیه را می‌شنود و رابرت گیتس می‌گوید درگیر شدن با ایران به معنای آن است که فردا آمریکا ناچار باشد درون خاک خود با فرزندان انقلاب ایران بجنگد، آیا باز هم می‌توان گفت که جمله حاج قاسم بیان یک آرزوی دور بوده است؟
« شهید زنده» شایسته ترین لقب سردار سلیمانی
رهبر معظم انقلاب اسلامي در سال 1376 و در دیدار اعضا و مسئولان ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و ۸ هزار شهید استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان خطاب به سردار سلیمانی که در آن مقطع فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان بود، فرمودند: خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید.
حضرت آیت‌الله العظمي خامنه‌ای همچنین در سفر خود به استان کرمان در سال 1384 و در دیدار با خانواده‌های شهدای استان کرمان این جمله را خطاب به سرداران حاضر در این جلسه بیان فرمودند: آن‌هايى كه به جبهه‌هاى جنگ رفتند و خطر را پذيرفتند و جان خودشان را كف دست گرفتند و همه‌ نيروى خودشان را صرف كردند، خداى متعال خواست اين‌ها زنده بمانند و بركاتشان براى كشورشان و دنياى اسلام ادامه پيدا كند. سردار سليمانى هم ايثارگر است - او هم يك شهيد است - سردار رئوفى هم همين‌طور؛ سردار احمديان هم همين‌طور. اين سرداران، شهيد زنده‌اند؛ به شرطى كه اين راه را ادامه دهند. البته اين شرط و شروط براى همه است. تا راه خدا را ادامه مى‌دهيد، جزو صالحين‌ايد؛ اگر كج رفتيد، همه چيز تمام مى‌شود. همه‌ ما همين‌طوريم؛ بنده هم همين‌طورم. اگر كج قدم گذاشتيم، نمى‌شود بگوييم ما كسى هستيم كه يك روز فلان كار را كرديم. كسانى كه در راه خدا جهاد كردند، جهادشان محفوظ است؛ اين ذخيره‌اى است كه خداى متعال در آن دنيا براى آن‌ها نگه داشته است.
آمریکایی‌ها سردار سلیمانی را مسئول شکست خود در عراق می‌دانند
یک افسر سابق سازمان جاسوسی آمریکا سیا، سردار سلیمانی را قدرتمندترین نیروی فعال در منطقه خاورمیانه معرفی کرده است. دکستور فیلکینز نویسنده نشریه نیویورکر با بیان این مطلب، می‌گوید: سردار سلیمانی با مذاکرات پشت پرده، دو چالش اصلی عراق در سال 2010 را حل کرد: اختلاف ده ماهه احزاب و گروه‌ها بر سر انتخاب دولت و تصمیم‌گیری درباره خروج نظامیان آمریکایی از عراق. در نتیجه این تصمیمات، نوری المالکی نخست وزیر عراق باقی ماند، جلال طالبانی رئیس‌جمهور شد و دولت عراق به خروج نظامیان عراق رای داد؛ که تمامی این تحولات موجب افزایش نفوذ ایران در عراق شد. وی معتقد است آمریکایی‌ها قبول دارند که سردار سلیمانی آنها را از عراق بیرون کرد، اما شرم دارند که این حقیقت را به طور عمومی بیان کنند.
فیلکینز می‌گوید: یک مقام سابق عراق به من گفت: ما به آمریکایی‌ها می‌خندیم. سردار سلیمانی کاملا آنها را غافلگیر کرد. در اثر برنامه‌ریزی‌های سردار سلیمانی، ایاد علاوی از سیاسیون حامی آمریکا که بیشتر کرسی‌های پارلمان عراق را به دست آورده بود، مجبور شد نخست‌وزیری را به مالکی واگذار کند. فیلکینز می‌گوید: آمریکایی‌ها علاوی را مجبور کردند به نفع مالکی کنار برود. علاوی به من گفت که جو بایدن معاون رئیس‌جمهور آمریکا به او زنگ زد و از او خواست که از نامزدی نخست‌وزیری کنار بکشد.
پیغام سردار سلیمانی به داعشی ها
با این اوصاف از فرمانده مقتدری چون قاسم سلیمانی که خواب را از چشمان مستکبرین جهان ربوده است، انتظار می رود که بحران های اخیر عراق را نیز به خوبی زیر نظر داشته باشند تا جائیکه پس از جولان گروهک تروریستی داعش در عراق و بعد از آنکه آنها اعلام کردند به زودی به کربلا نیز حمله می کنیم، سردار قاسم سلیمانی در پیامی کوتاه اما گویا؛ خطاب به این گروهک تروریستی اعلام کرد: «اگر پایتان به حرم سید الشهدا علیهم السلام برسد با کسب اجازه از مقام عظمای ولایت فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای کربلای جدیدی را رقم خواهیم زد که تاریخ به خود ندیده باشد و نماز ظهر را با سربازان امام خامنه ای به جماعت در بقیع می خوانیم.»
قاسم سلیمانی، مرد اول خاورمیانه و کابوس «داعش»
بیزنس اینسایدر نوشت: یک مامور سابق سیا، نظر جالبی در مورد قاسم سلیمانی دارد.این مامور سابق سیا، قاسم سلیمانی فرمانده سپا قدس ایران را قدرتمندترین فرد در خاورمیانه امروز می داند.
همچنین یک مقام ارشد عراقی به گاردین مدعی شد: قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران عملیات عراق علیه داعش را رهبری می کند.این مقام ارشد پرسید: فکر می کنید چه کسی مبارزه علیه داعش را هدایت می کند؟ آن سه ژنرال بلندپایه که فرار کردند؟ نه، قاسم سلیمانی است که فرماندهی را برعهده دارد و اوست که لحظه به لحظه، فضا را بر تروریست ها تنگ تر می کند.
فیلیپ سیمیث پژوهشگر دانشگاه مریلند آمریکا می گوید: قاسم سلیمانی مسئول تسلیح و سازماندهی شبه نظامیانی است که جزئی از دستگاه امنیتی عراق هستند.نیویورکر در باره ی سلیمانی نوشته است: او عراق را خیلی خوب می شناسد و از ارتباطات خود برای بازی دادن امریکایی ها استفاده کرده است.
نیویورکر در ادامه آورده است: قاسم سلیمانی یکبار به مرکز آمریکایی ها در بغداد یعنی منطقه سبز رفت تا با عراقی ها دیدار کند. آمریکایی ها به دنبال دستگیری او بودند، اما فهمیدند که هرگز قادر به دستگیری وی نیستند.
مامور سابق سیا که همچنان نظر خود مبنی بر قدرت فزاینده حاج قاسم سلیمانی را تکرار می کند ، در بخش دیگری از سخنانش، ادعا می کند: دولت عراقی که امریکایی ها را در سال 2011 از بغداد بیرون راند، آفریده سلیمانی است.
ورود نیروهای نظامی ایران به عراق؛ از ادعا تا واقعیت
پس از آنکه طی روزهای گذشته بحران عراق به نقاط حساس خود رسیده، بسیاری از نظریه پردازان مدعی حضور نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در این کشور شده اند. چند روز قبل «وال استریت ژورنال» مدعی شد نیروهای سپاه پاسداران ایران وارد عراق شده و در زمینه بازپس گیری کنترل بخش اعظم شهر تکریت، به نیروهای نظامی عراقی کمک رسانده اند. به ادعای این روزنامه، نیروهای ایران متعلق به نیروی قدس سپاه پاسداران هستند. این روزنامه امریکایی در ادامه مدعی شده نیروهای قدس در زمینه محافظت از اماکن مقدس شیعیان در شهرهای نجف و کربلا فعال شده اند. بخش دیگری از این نیروها نیز در مرز ایران و عراق مستقر شده و به تروریست ها هشدار داده اند که اگر به فاصله 100 کیلومتری مرز برسند، آن ها را بمباران خواهند کرد. به ادعای وال استریت ژورنال، ایران قصد دارد در صورتی که نیروهای فعلی نتوانند توازن قوا را به نفع نیروهای دولتی عراق تغییر دهند، بخشی از واحدهای نظامی فعال در سوریه را نیز برای کمک به عراق اعزام کند. در همین راستا، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه نیز به بغداد سفر کرده تا به ارزیابی راه های مهار بحران بپردازد. ساعاتی پس از انتشار این ادعا، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ارشد ایرانی اعلام کرد تهران ممکن است برای کمک به عراق با واشنگتن همکاری کند. این خبرگزاری مدعی شد یک مقام ایرانی به رویترز گفته است این موضوع در حال حاضر در حال بحث است. این مقام ایرانی اشاره‌ای نکرده است که آیا این موضوع با دیگر طرف‌های خارجی مطرح شده است یا خیر. این خبرگزاری ادامه داد این مقام ایرانی همچنین با اشاره به وقایع اخیر در عراق گفته است: ما آماده همکاری با آمریکایی‌ها برای پایان دادن به این تنش در خاورمیانه هستیم.
اما همان روز و همزمان با انتشار این اخبار حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه ورود نیروهای نظامی ایران به عراق صحت ندارد، گفت که نیروهای مسلح عراق با قدرت با تروریست‌ها به مبارزه برخواسته‌‌‌اند.
جین ساکی، سخنگوی وزارت خارجه امریکا نیز در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سؤالی درباره گزارش‌های خبری مبنی بر آمادگی ایران برای اعزام نیرو به منظور کمک به دولت عراق در نبرد با داعش گفت: ما هیچ تأییدیه‌ای مبنی بر حضور آن ها در عراق نداریم. ما آن ها را در بسیاری از موارد تشویق کرده‌ایم که نقش سازنده‌ای ایفاء کنند اما از هیچ نکته‌ای جدید برای اضافه کردن ندارم.
همه این حواشی و اخبار ضد و نقیض در حالی است که سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درباره تحولات عراق و اقدامات گروه تروریستی داعش گفت: هرچند این نا امنی ها، واقعیت هائی هستند که وجود دارند، اما به صورت طبیعی مهار می‌شوند. سردار سلامی سیاست های نظام سلطه و مداخلات نظامی را دلیل ناامنی منطقه خواند.
به نظر می رسد سابقه همکاری ایران و امریکا در جنگ با طالبان پایه اصلی این ادعاهای رسانه های غربی باشد، آن هم در شرایطی که گفت و گوی دو جانبه ایران و امریکا چند روزی بیشتر نمی گذرد و بسیاری معتقدند دامنه همکاری های ایران و امریکا در صورت دست یافتن به توافق نهایی درباره پرونده هسته ای ایران ممکن است بیش از گذشته افزایش یابد.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

شنبه 31 خرداد 1393 - 19:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات قرائت شده: 3 کاربر از hoseen1377 به خاطر این مطلب مفید صلوات قرائت فر مودند: afm-rayan & szmxman & kaveh1995 &
hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 1 RE ارتش آرمانی (سپاه قدس)

امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

شنبه 31 خرداد 1393 - 19:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 3 کاربر از hoseen1377 به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-rayan / szmxman / kaveh1995 /
hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 2 RE ارتش آرمانی (سپاه قدس)

امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

شنبه 31 خرداد 1393 - 19:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 2 کاربر از hoseen1377 به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-rayan / szmxman /
hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 3 RE ارتش آرمانی (سپاه قدس)

امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

شنبه 31 خرداد 1393 - 19:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 2 کاربر از hoseen1377 به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-rayan / szmxman /
hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 4 RE ارتش آرمانی (سپاه قدس)



نقدی بر فضاسازی بازی ویدیویی آمریکا علیه فرمانده سپاه قدس
«میدان نبرد 3» سردار قاسم سلیمانی را هدف گرفته استخبرگزاری فارس: یک کارشناس بازی‌های ویدئویی به نقد و بررسی بازی‌ ویدئویی "میدان نبرد 3" پرداخته و پرده از برخی از اهداف سیاسی پشت پرده این بازی برداشته، بازی رایانه‌ای ضد ایرانی که خاصا به مقوله سپاه قدس و سردار سلیمانی فرمانده این نیرو پرداخته است.


به گزارش فارس، مدتی است که بازی رایانه‌ای "بتل‌فیلد 3" (میدان نبرد 3) در بازارهای سراسر جهان منتشر شده است. هر چند که نقدهای بسیار زیادی از این بازی منتشر شده اما در این مقاله سعی می‌شود به نکاتی پرداخته شود که در سایر تحلیل‌ها یا بدان اشاره نشده یا مورد بی توجهی قرار گرفته است.

- بازی بتل‌فیلد 3:
بازی «بتل‌فیلد ۳» یا «میدان نبرد ۳» یک بازی ویدئویی اکشن از مجموعه بازی‌های بتل‌فیلد است که توسط شرکت سوئدی DICE تولید و توسط شرکت الکترونیک آرتز برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ویندوز منتشر شده است.

- داستان بازی:

سال ۲۰۱۴، گروهبان دوم «بلکبرن» از اعضا نیروی دریایی آمریکا به منظور مبارزه و مقابله با عملیات‌های تروریستی گروه نظامی با عنوان " People's Liberation and Resistance " به معنای «گروه آزادی و مقاومت مردمی» که در بازی با عنوان PLR یاد می‌شود به سلیمانیه عراق اعزام می‌شوند. پس از آن گروهبان «بلکبرن» و تیمش برای دستگیری «البشیر» (Al-Bashir) به سمت «تهران» می‌روند. در خزانه بانکی در تهران که مملو از دلارهای آمریکایی است! در می‌یابند که «پی ال آر» به تجهیزات هسته‌ای قابل حمل روسی دست یافته‌اند و اینکه ۲ دستگاه از این تجهیزات مفقود شده است.
«بلکبرن» درخواست پشتیبانی می‌کند و کاروان نظامی «ام ۱ آبرامز» که به وسیله سرجوخه «میلر» برای کمک به گروه «بلکبرن» آمده ولی سرجوخه میلر توسط PLR اسیر می‌شود. و گلوی سرجوخه «میلر» توسط «سلیمان» در یک اقدام تروریستی بسیار شبیه به اقدامات القاعده در مقابل دوربین بریده می‌شود.
طی عملیاتی در تهران البشیر دستگیر می‌شود و در آخرین جملات قبل از مرگ، از قصد سلیمان مبنی بر انفجار دو سلاح هسته‌ای در نیویورک و پاریس سخن به میان می‌آورد.
اما پس از مدتی بمب هسته‌ای در پاریس منفجر می‌شود و 80 هزار نفر کشته می‌شوند؛ و بالاخره پس از درگیری‌های فراوان سلیمان توسط بلکبرن کشته می‌شود و بلکبرن سلاحی را که قرار است در نیویورک منفجر شود در اختیار می‌گیرد.

- «پی ال آر»
بازی‌هایی که اخیرا توسط شرکت‌های معروف و بزرگ علیه جهان اسلام ساخته شده‌اند به منظور انحراف افکار مخاطبین و توجیه اقدامات خود در کنار کدها و نشانه‌های واقعی از نشانه‌های انحرافی و یا دو پهلو نیز استفاده می‌کنند تا اهداف اصلی و واقعی را پشت هدف‌های دم دستی مخفی کنند و یا حتی با قرار دادن چند نماد و نشانه از چند موضوع مختلف در یک نماد یا کاراکتر همزمان به چند موضوع اشاره کنند. یکی از ابهامات در خصوص «گروه آزادی و مقاومت مردمی» است. واقعا نظامیان «پی ال آر» چه کسانی هستند؟ کدها و نشانه‌هایی در بازی باعث شده تا بسیاری فکر کنند این گروه اشاره به پژاک یا حتی منافقین دارد!؟ با بازخوانی نمادهایی از این نظامیان سعی در شناسایی این گروه در عالم واقعیت داریم.

- ملیت نظامیان «پی ال آر»
«پی ال آر» نظامیان ایرانی معرفی شده‌اند، گروه تروریستی که به زبان فارسی صحبت می‌کنند و فحش‌های رکیک آنها به آمریکاییان حاکی از اوج تنفر آنها از نظامیان آمریکایی است. (فرهنگ فحاشی به این گروه نظامی منتسب شده امری است که بیشتر در نظامیان آمریکا دیده می‌شود تا ایرانیان). جالب‌تر اینکه در شهر به اصطلاح سلیمانیه، با افرادی مواجه می‌شوید که به زبان فارسی صحبت می‌کنند و پلاک ماشین‌ها، ایرانی است؛ و البته در یکی از پلاک‌های ماشین‌ها بجای شماره نوشته شده «نشانه تهران». آیا واقعا قابل باور است که این استفاده از این نمادها، توسط آمریکایی‌ها پس از سال‌ها اشغال عراق و حضور نظامی در منطقه، کاملا به صورت اشتباهی و سهوی باشد یا واقعا هدفی در پشت آن نهفته است؟

- منطقه عملیاتی نظامیان «پی ال آر»
نظامیان «پی ال آر» گروهی ایرانی معرفی شده که فعالیت‌های نظامی و تروریستی در داخل و خارج مرزهای ایران از تهران گرفته تا سلیمانیه و پاریس و نیویورک و... دارند. نقطه قابل توجه در مورد اولین عملیات این بازی یعنی عملیات در سلیمانیه عراق این است که هر چند در بازی اعلام می‌شود که شما در سلیمانیه عراق عملیات انجام می‌دهید که تاکید بر این اسم به منظور دیگری گنجانده شده، اما در حقیقت وقتی در ابتدای بازی شما توجیه عملیاتی می‌شوید بالای نقشه عبارت البصره نقش بسته است، یعنی عملیات در شهر بصره انجام می‌شود! رابطه سلیمانیه در شمال عراق با بصره در جنوب عراق چیست. یعنی حتی سازندگان بازی دسترسی به نقشه عراق نداشته‌اند و این اختلاف چند صد کیلومتری می‌تواند تصادفی باشد؟
همانطور که می‌دانید پیروان مسلمان شهر بصره عمدتاً اعضای فرقه شیعه جعفری هستند. (همانند شیعیان ایران) و در حقیقت «پی ال آر» گروه نظامی اسلامی و خاصا پیرو مکتب شیعه هستند و به همین منظور پایگاهشان در عراق را شهر بصره انتخاب کرده‌اند.

- سلاح‌های نظامی «پی ال آر»
در بازی با نظامیان «پی ال آر» متوجه می‌شویم که مسلح به سلاح‌هایی چون کلاشینکف و ژ 3 هستند، سلاح‌هایی که به ترتیب سلاح سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران است. هر چند شاید این امر را بتوان به بازار سیاه فروش سلاح منتسب کرد چرا که به عنوان مثال سلاح کلاشینکف سلاحی است که در درگیری‌های بسیاری از کشورها از خاورمیانه گرفته تا آفریقا مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نکته جالب‌تر اینکه یکی دیگر از سلاح‌های این گروه نظامی سلاح خیبر 2002 است. به نظر شما سلاح خیبر ساخت صنایع دفاعی ایران در دست نظامیان گروه «پی ال آر» چه توجیهی دارد؟ آیا هدف از این کار ارتباط دادن تروریسم بین‌المللی با نیروهای نظامی ایران نیست؟ و با توجه به اینکه در زمان حمله به تهران شما با سازمان‌های نظامی ایران چون سپاه و ارتش مواجه نمی‌شوید، بلکه صرفا با «پی ال آر» در گیر می‌شوید، گروهی که به ادوات نظامی چون سلاح‌های سازمانی نظامیان ایران، تانک، بالگرد، هواپیما، خودروهای نظامی و... مجهز هستند آیا برداشت شما غیر از این است که «پی ال آر» نه یک گروهک نظامی تروریستی بلکه در حقیقت سازمان رسمی نیروهای نظامی ایران است؟

- سلیمان کیست؟

کدهای مختلفی در بازی در خصوص سلیمان مطرح می‌شود، کدهای ضد و نقیضی که نیاز به بررسی و پالایش دارد. دوست و متحد «فرخ البشیر» رهبر کودتاچیان اسلامی در ایران، خائن به فرخ البشیر و سوء استفاده از قدرت و سرمایه او به منظور تهیه بمب هسته ای از روس‌ها، مامور نفوذی وزارت امنیت داخلی آمریکا به منظور جاسوسی از البشیر و یا تروریست مسلمان ضد آمریکایی یا ...؟ راستی اگر سلیمان را یک مامور آمریکایی بدانیم: چرا وی پس از سرقت بمب‌های هسته ای آن‌ها را به آمریکا تحویل نداد؟ چرا بمب هسته ای در پاریس منفجر می‌شود؟ چرا گلوی میلر سرباز آمریکایی توسط سلیمان در مقابل دوربین بریده می‌شود؟ چرا سلیمان قصد انفجار بمب هسته‌ای در نیویورک را دارد؟ سلیمان؟ سلیمان!

- گویا همه چیز در این بازی حول شخصیتی به نام سلیمان می‌چرخد

فرد نظامی که محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست و حوزه عمل او در عراق، فرانسه، آمریکا و ... است و به همین دلیل بسیار سفر می‌کند، شخصی با هوش که حتی توانایی فریب و جلب اعتماد بخشی از نیروهای امنیتی آمریکا داشته، اما در عین حال تفکرات ضد غربی و خاصا ضد آمریکایی دارد و به همین منظور قصد عملیات تروریستی و انفجار بمب هسته ای در آمریکا را دارد و با توجه به اینکه با وجود تمام کوشش‌ها برای مقابله با او، بمب هسته ای را در پاریس منفجر می‌کند بالطبع از قدرت و توانایی‌های بالای مدیریتی و نظامی در سطح بین‌الملل برخوردار است.
شاید شما هم با خواندن توضیحات فوق حدس‌هایی در باره شخصیت سلیمان داشته باشید اما پذیرش این موضوع و حتی در بیان آن تردید کنید به همین منظور موضوع دیگر یعنی تاریخ انتشار بازی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
بازی با عملیاتی از سلیمانیه عراق شروع می‌شود به منظور از بین بردن گروه اسلام‌گرای شیعه «پی ال آر» که در حقیقت نظامیان ایران بوده و در پایان بازی (تک کاربره) آن با قتل سلیمان در نیویورک و جلوگیری از انفجار بمب هسته‌ای به اتمام می‌رسد. بازی «میدان نبرد ۳» در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۱ در آمریکای شمالی، ۲۸ اکتبر ۲۰۱۱ در اروپا و ۲ نوامبر ۲۰۱۱ در ژاپن منتشر شد. راز و ارتباط تاکید بر سلیمان و اوایل ماه نوامبر 2011 در چیست؟ اگر سری به آرشیو اخبار در اینترنت بزنید پی به این راز می‌برید.
رازی که سایت صدای آمریکا نیز بر آن تاکید کرده و ناخواسته آن را فاش می‌کند، این سایت در خبر مربوط به واکنش جوانان ایرانی به این بازی رایانه‌ای را چنین آغاز کرد: «بازی» بتل‌فیلد ۳ در ادامه بازی اینترنتی «بتل‌فیلد 2» هم زمان با آغاز تنش‌ها بین آمریکا و ایران در رابطه با توطئه ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن منتشر شد.
بله پس از سناریو از پیش طراحی شده ترور سفیر عربستان سعودی در آمریکا، بازی میدان نبرد 3 منتشر و دقیقا پس از آن جنجال رسانه‌ای غرب علیه سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس آغاز شد و خبرگزاری‌ها با انتشار خبری از احتمال ترور وی توسط دولت آمریکا پرده بر داشتند. طبق این خبر «جک کین» فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش آمریکا که در کنگره حضور داشت با اشاره به طرح ترور مقامات ایرانی به ویژه مقامات ارشد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، گفت: چرا آنها را به قتل نرسانیم؟ ... چرا ما عامدانه آنها را ترور نکنیم؟ نمی‌گویم که اقدام نظامی انجام دهیم، من پیشنهاد می‌دهم عملیات محرمانه انجام دهیم.
همچنین «رویل مارک گریچ» از کارشناسان موسسه دفاع از دموکراسی اظهار داشت: فکر نمی‌کنم بتوانید بدون به قتل رساندن یکی از آنها، مرعوبشان کنید. قاسم سلیمانی خیلی زیاد سفر می‌کند، بروید او را دستگیر کنید یا به قتل برسانید! آیا هیچ عقل سلیمی باور می‌کند وقوع این اتفاقات با این توالی زمانی می‌تواند کاملا تصادفی و این تحلیل مبتنی بر توهم توطئه باشد؟
در این بازی به نکات دیگر نیز اشاره شده است. یکی از آنها نگهداری از بمب اتمی در خزانه بانکی در پایتخت ایران است. بانکی که در آن اثری از ریال نیست و فقط دلار دیده می‌شود. دلار، تروریسم، بمب هسته ای، بانک ایرانی. بهانه حمایت مالی از نهادهای تروریستی و مجری در فعالیت‌های هسته‌ای که در سابق منجر به تحریم برخی از بانک‌ها شد و اخیرا نیز از یک سو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در یک اقدام کاملا سیاسی گزارشی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران منتشر کرد و از سوی دیگر تحریم بانک مرکزی ایران به منظور تضعیف صادرات نفت ایران و منع دستیابی ایران به منابع مالی برای برنامه هسته‌ای و نیز اتهام پول‌شویی توسط بانک مرکزی مطرح شد.
البته نکته اقتصادی دیگر بازی بتل‌فیلد 3 در تهران نمایش صندوق صدقات با دقت و گرافیک بالا به گونه ای که هر مخاطبی متوجه آن می‌شود. نکته قابل توجه در صندوق صدقات این است که روی این صندوق‌ها نمادی از آنارشی (هرج و مرج) حک شده که دلالت بر استفاده از پول این صندوق‌ها برای ایجاد هرج و مرج در سراسر دنیا دارد! به همین دلیل دشمن سعی کرده این سمبل و نماد را در اذهان عمومی دنیا به عنوان منابع مالی تروریست‌ها مطرح کند، آیا در آینده نزدیک یا دور بعد از نهادهای مالی چون بانک‌ها و نهادهای نظامی چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید منتظر حملات رسانه ای غرب علیه کمیته امداد امام خمینی (ره) باشیم!؟



امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

شنبه 31 خرداد 1393 - 19:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از hoseen1377 به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: szmxman /
hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 5 RE ارتش آرمانی (سپاه قدس)
بازی بر علیه سردار حاج قاسم سلیمانی در بازی Battlefield 3 +
تصاویر








هنوز غیرتمندان هستند که
غیرتشان را به پول نفروشند






“راز سلیمان در میدان نبرد” عنوان مقاله ای است که در شماره دی ماه ماهنامه پیام
انقلاب به قلم مهدی حق وردی طاقانکی به نقد و بررسی بازی های رایانه ای
بتلفیلد3 پرداخته و پرده از برخی از اهداف سیاسی پشت پرده این بازی برداشته، بازی
رایانه ای ضد ایرانی که خاصا به مقوله سپاه قدس و سردار سلیمانی فرمانده این نیرو
پرداخته است.

“سراب سلطه” مقاله‌ای بود که در شماره 46 ماهنامه پیام انقلاب منتشر شد و از
بازی رایانه‌ای “بتلفیلد 3″ به منظور عادی سازی حمله و تجاوز نظامی به ایران در
اذهان و افکار عمومی جهانی سخن به میان آورد و صد البته با توجه به دیدگاه
سیاسمتداران غربی مشخص بود که مستقیم یا غیر مستقیم به چه مسائلی پرداخته خواهد شد
و شاید منتشر شدن این مقاله تحلیلی در اردیبهشت ماه (سالگرد تشکیل سپاه پاسداران
انقلاب اسلامی ) نیز به همین منظور بود، درست زمانی که شش ماه تا انتشار این بازی
مانده بود. اکنون مدتی است که این بازی رایانه‌ای در بازارهای سراسر جهان منتشر شده
است. هر چند که نقدهای بسیار زیادی از این بازی منتشر شده اما در این مقاله سعی
می‌شود به نکاتی پرداخته شود که که در سایر تحلیل ها یا بدان اشاره نشده یا مورد بی
توجهی قرار گرفته است.



Battlefield 3

بازی “بتلفیلد ۳” ( 3Battlefield ) یا “میدان نبرد ۳” یک بازی ویدویی اکشن از
مجموعه بازی‌های بتلفیلد است که توسط شرکت سوئدی DICE تولید و توسط شرکت الکترونیک
آرتز برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ویندوز منتشر شده است.
شرکت سوئدی DICE
” سرگرمی های خلاقانه تصورات دیجیتالی ” در سال 1992 فعالیت خود را در شهر استکهلم
آغاز کرد و در سال 2004 توسط شرکت EA خریداری شد و رسما به این شرکت پیوست.



داستان

سال ۲۰۱۴، گروهبان دوم «بلک برن» (Blackburn) از اعضا نیروی دریایی آمریکا به
منظور مبارزه و مقابله با عملیات های تروریستی گروه نظامی با عنوان ” People’s
Liberation and Resistance ” به معنای “گروه آزادی و مقاومت مردمی” که در بازی با
عنوان PLR یاد می‌شود به سلیمانیه عراق اعزام می‌شوند. پس از آن گروهبان «بلک برن»
و تیمش برای دستگیری «البشیر» (Al-Bashir) به سمت «تهران» می‌روند. در خزانه بانکی
در تهران که مملو از دلارهای آمریکایی است! در‌می‌یابند که «پی ال آر» به تجهیزات
هسته‌ای قابل حمل روسی دست یافته‌اند و اینکه ۲ دستگاه از این تجهیزات مفقود شده
است.

«بلک برن» درخواست پشتیبانی می‌کند و کاروان نظامی «ام۱ آبرامز» که به وسیله
سرجوخه «میلر» برای کمک به گروه «بلک‌برن» آمده ولی سرجوخه میلر توسط PLR اسیر
می‌شود. وگلوی سرجوخه «میلر» توسط «سلیمان» در یک اقدام تروریستی بسیار شبیه به
اقدامات القاعده در مقابل دوربین بریده می‌شود.

طی عملیاتی در تهران البشیر دستگیر می‌شود و در آخرین جملات قبل از مرگ، از قصد
سلیمان مبنی بر انفجار دو سلاح هسته‌ای در نیویورک و پاریس سخن به میان
می‌آورد.
اما پس از مدتی بمب هسته‌ای در پاریس منفجر می‌شود و 80 هزار نفر کشته
می‌شوند. و بالاخره پس از درگیری های فراوان سلیمان توسط بلک برن کشته می شود و بلک
برن سلاحی را که قرار است در نیویورک منفجر شود در اختیار می‌گیرد.



پی ال آر

بازی‌هایی که اخیرا توسط شرکت‌های معروف و بزرگ علیه جهان اسلام ساخته شده‌اند
به منظور انحراف افکار مخاطبین و توجیه اقدامات خود در کنار کدها و نشانه‌های واقعی
از نشانه‌های انحرافی و یا دو پهلو نیز استفاده می‌کنند تا اهداف اصلی و واقعی را
پشت هدف‌های دم دستی مخفی کنند و یا حتی با قرار دادن چند نماد و نشانه از چند
موضوع مختلف در یک نماد یا کاراکتر همزمان به چند موضوع اشاره کنند.

یکی از ابهامات در خصوص “گروه آزادی و مقاومت مردمی” است. واقعا نظامیان «پی ال
آر» چه کسانی هستند؟
کدها و نشانه هایی در بازی باعث شده تا بسیاری فکر کنند
این گروه اشاره به پژاک یا حتی منافقین دارد؟! با بازخوانی نمادهایی از این نظامیان
سعی در شناسایی این گروه در عالم واقعیت داریم.



ملیت نظامیان PLR

“پی ال آر” نظامیان ایرانی معرفی شده‌اند، گروه تروریستی که به زبان فارسی
صحبت می‌کنند و فحش‌های رکیک آنها به آمریکاییان حاکی از اوج تنفر آنها از نظامیان
آمریکایی است.(فرهنگ فحاشی به این گروه نظامی منتسب شده امری است که بیشتر در
نظامیان آمریکا دیده می‌شود تا ایرانیان)
جالب تر اینکه در شهر به اصطلاح
سلیمانیه، با افرادی مواجه می‌شوید که به زبان فارسی صحبت می‌کنند و پلاک ماشین ها،
ایرانی است. و البته در یکی از پلاکهای ماشینها بجای شماره نوشته شده ” نشانه
تهران”
آیا واقعا قابل باور است که این استفاده از این نماد ها، توسط آمریکایی
ها پس از سالها اشغال عراق و حضور نظامی در منطقه، کاملا به صورت اشتباهی و سهوی
باشد یا واقعا هدفی در پشت آن نهفته است؟

منطقه عملیاتی نظامیان پی ال آر

نظامیان “پی ال آر” گروهی ایرانی معرفی شده که فعالیت های نظامی و تروریستی در
داخل و خارج مرزهای ایران از تهران گرفته تا سلیمانیه و پاریس و نیویورک و…
دارند.

نقطه قابل توجه در مورد اولین عملیات این بازی یعنی عملیات در سلیمانیه عراق این
است که هر چند در بازی اعلام می‌شود که شما در سلیمانیه عراق عملیات انجام می‌دهید
که تاکید بر این اسم به منظور دیگری گنجانده شده، اما در حقیقت وقتی در ابتدای بازی
شما توجیه عملیاتی می‌شوید بالای نقشه عبارت البصره نقش بسته است، یعنی عملیات در
شهر بصره انجام می‌شود! رابطه سلیمانیه در شمال عراق با بصره در جنوب عراق چیست.
یعنی حتی سازندگان بازی دسترسی به نقشه عراق نداشته اند و این اختلاف چند صد
کیلومتری می‌تواند تصادفی باشد؟

همانطور که می‌دانید پیروان مسلمان شهر بصره عمدتاً اعضای فرقه شیعه جعفری
هستند.(همانند شیعیان ایران) و در حقیقت «پی ال آر» گروه نظامی اسلامی و خاصا پیرو
مکتب شیعه هستند و به همین منظور پایگاهشان در عراق را شهر بصره انتخاب
کرده‌اند.



سلاح های نظامی “پی ال آر”

در بازی با نظامیان «پی ال آر» متوجه می‌شویم که مسلح به سلاحهایی چون کلاشینکف
و ژ3 هستند، سلاحهایی که به ترتیب سلاح سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش
جمهوری اسلامی ایران است.
هر چند شاید این امر را بتوان به بازار سیاه فروش سلاح
منتسب کرد چرا که به عنوان مثال سلاح کلاشینکف سلاحی است که در درگیری های بسیاری
از کشورها از خاورمیانه گرفته تا آفریقا مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نکته
جالبتر اینکه یکی دیگر از سلاح های این گروه نظامی سلاح خیبر 2002 است.
به نظر
شما سلاح خیبر ساخت صنایع دفاعی ایران در دست نظامیان گروه «پی ال آر» چه توجیهی
دارد ؟
آیا هدف از این کار ارتباط دادن تروریسم بین المللی با نیروهای نظامی
ایران نیست؟
و با توجه به اینکه در زمان حمله به تهران شما با سازمانهای نظامی
ایران چون سپاه و ارتش مواجه نمی‌شوید، بلکه صرفا با “پی ال آر” در گیر می‌شوید،
گروهی که به اداوت نظامی چون سلاح های سازمانی نظامیان ایران، تانک، بالگرد،
هواپیما، خوردورهای نظامی و… مجهز هستند آیا برداشت شما غیر از این است که “پی ال
آر” نه یک گروهک نظامی تروریستی بلکه در حقیقت سازمان رسمی نیروهای نظامی ایران
است؟



سلیمان کیست؟

کدهای مختلفی در بازی در خصوص سلیمان مطرح می‌شود، کدهای ضد و نقیضی که نیاز به
بررسی و پالایش دارد.
دوست و متحد “فرخ البشیر”رهبر کودتاچیان اسلامی در ایران،
خائن به فرخ البشیر و سوء استفاده از قدرت و سرمایه او به منظور تهیه بمب هسته ای
از روسها، مامور نفوذی وزارت امنیت داخلی آمریکا به منظور جاسوسی از البشیر و یا
تروریست مسلمان ضد آمریکایی یا … ؟

راستی اگر سلیمان را یک مامور آمریکایی بدانیم:
چرا وی پس از سرقت بمب های
هسته ای آن ها را به آمریکا تحویل نداد؟
چرا بمب هسته ای در پاریس منفجر
می‌شود؟
چرا گلوی میلر سرباز آمریکایی توسط سلیمان در مقابل دوربین بریده
می‌شود؟
چرا سلیمان قصد انفجار بمب هسته‌ای در نیویورک را دارد؟
سلیمان ؟
سلیمان !

گویا همه چیز در این بازی حول شخصیتی به نام سلیمان می‌چرخد.
فرد نظامی که
محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست و حوزه عمل او در عراق، فرانسه، آمریکا و …
است و به همین دلیل بسیار سفر می‌کند، شخصی با هوش که حتی توانایی فریب و جلب
اعتماد بخشی از نیروهای امنیتی آمریکا داشته، اما در عین حال تفکرات ضد غربی و
خاصا ضد آمریکایی دارد و به همین منظور قصد عملیات تروریستی و انفجار بمب هسته ای
در آمریکا را دارد و با تو جه به اینکه با وجود تمام کوشش ها برای مقابله با او،
بمب هسته ای را در پاریس منفجر می‌کند بالطبع از قدرت و توانایی های بالای مدیریتی
و نظامی در سطح بین الملل برخوردار است
شاید شما هم با خواندن توضیحات فوق حدس
هایی در باره شخصیت سلیمان داشته باشید اما پذیرش این موضوع و حتی در بیان آن تردید
کنید به همین منظور موضوع دیگر یعنی تاریخ انتشار بازی را مورد بررسی قرار
می‌دهیم.
بازی با عملیاتی از سلیمانیه عراق شروع می‌شود به منظور از بین بردن
گروه اسلامگرا شیعه”پی ال آر” که در حقیقت نظامیان ایران بوده و در پایان بازی (تک
کاربره) آن با قتل سلیمان در نیویورک و جلوگیری از انفجار بمب هسته‌ای به اتمام
می‌رسد.
بازی “میدان نبرد ۳” در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۱ در آمریکای شمالی، ۲۸ اکتبر ۲۰۱۱
در اروپا و ۲ نوامبر ۲۰۱۱ در ژاپن منتشر شد.
راز و ارتباط تاکید بر سلیمان و
اوایل ماه نوامبر 2011 در چیست؟

اگر سری به آرشیو اخبار در اینترنت بزنید پی به این راز می‌برید.
رازی که
سایت صدای آمریکا (VoA) نیز برآن تاکید کرده و ناخواسته آن را فاش می‌کند، این سایت
در خبر مربوط به واکنش جوانان ایرانی به این بازی رایانه‌ای را چنین آغاز کرد:
«بازی «بتل فیلد ٣» در ادامه بازی اینترنتی «بتل فیلد2» هم زمان با آغاز تنش‌ها بین
آمریکا و ایران در رابطه با توطئه ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن منتشر
شد.»

بله پس از سناریو از پیش طراحی شده ترور سفیر عربستان سعودی در آمریکا، بازی
میدان نبرد 3 منتشر و دقیقا پس از آن جنجال رسانه‌ای غرب علیه سردار سلیمانی
فرمانده سپاه قدس آغاز شد و خبرگزاری‌ها با انتشار خبری از احتمال ترور وی توسط
دولت آمریکا پرده بر داشتند. طبق این خبر “جک کین” فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش
آمریکا که در کنگره حضور داشت با اشاره به طرح ترور مقامات ایرانی به ویژه مقامات
ارشد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، گفت: چرا آنها را به قتل نرسانیم؟ … چرا
ما عامدانه آنها را ترور نکنیم؟ نمی‌گویم که اقدام نظامی انجام دهیم، من پیشنهاد
می‌دهم عملیات محرمانه انجام دهیم.

همچنین “رویل مارک گریچ” از کارشناسان موسسه دفاع از دموکراسی اظهار داشت: فکر
نمی‌کنم بتوانید بدون به قتل رساندن یکی از آنها، مرعوبشان کنید. قاسم سلیمانی خیلی
زیاد سفر می‌کند، بروید او را دستگیر کنید یا به قتل برسانید!
آیا هیچ عقل سلیمی
باور می‌کند وقوع این اتفاقات با این توالی زمانی می‌تواند کاملا تصادفی و این
تحلیل مبتنی بر توهم توطئه باشد؟
در این بازی به نکات دیگر نیز اشاره شده است.
یکی از آنها نگهداری از بمب اتمی در خزانه بانکی در پایتخت ایران است. بانکی که در
آن اثری از ریال نیست و فقط دلار دیده می‌شود. دلار،تروریسم، بمب هسته ای، بانک
ایرانی بهانه حمایت مالی از نهادهای تروریستی و مجری در فعالیت های هسته‌ای که در
سابق منجر به تحریم برخی از بانکها شد و اخیرا نیز از یک سو آژانس بین‌المللی انرژی
اتمی در یک اقدام کاملا سیاسی گزارشی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران منتشر کرد و از
سوی دیگر تحریم بانک مرکزی ایران به منظور تضعیف صادرات نفت ایران و منع دستیابی
ایران به منابع مالی برای برنامه هسته‌ای و نیز اتهام پولشویی توسط بانک مرکزی مطرح
شد.

البته نکته اقتصادی دیگر بازی بتلفیلد 3 در تهران نمایش صندوق صدقات با دقت و
گرافیک بالا بگونه ای که هر مخاطبی متوجه آن می‌شود. نکته قابل توجه در صندوق صدقات
این است که روی این صندوق ها نمادی از
آنارشی
(هرج و مرج) حک شده که دلالت بر استفاده از پول این صندوق‌ها برای ایجاد
هرج و مرج در سراسر دنیا دارد! به همین دلیل دشمن سعی کرده این سمبل و نماد را در
اذهان عمومی دنیا به عنوان منابع مالی تروریستها مطرح کند، آیا در آینده نزدیک یا
دور بعد از نهاد‌های مالی چون بانک ها و نهادهای نظامی چون سپاه پاسداران انقلاب
اسلامی باید منتظر حملات رسانه ای غرب علیه کمیته امداد امام خمینی (ره)
باشیم؟!

مهدی حق وردی طاقانکی




و در نقد
دیگر








در این نقد
داستان بازی تقریبا صحیح و کامل توضیح داده می شود و به زیبایی نیز نقد می شود
.

اما نکاتی که باید در تکمیل این نقد (بعد از دیدن اون) به اون اضافه کرد
:

1) می خواهند در این بازی ایرانی را همان نوعی عرب نمایش دهند:
از
مطالب عربی ( العلاج ، صالون و … ) استفاده شده . یا این که چرا توی عراق فارسی هست
(شرکت بازرگانی محمد و محمد) |دلیلش اینه : پلیر عزیز ، منطقه خاور میانه ، یه تیکه
زمینه که توش یه مشت عرب تروریستن ، همین !

2)سلیمان در داستان بازی ، خبر
های سردار سلیمانی در روز های اخیر

3) PLR همان سپاه است

4) سپاهی
ها و کودتا علیه ارتش و دولت

5)بانک شهر(ی) ، نماد بانک های
ایران

6)ایرانی ها وحشی هستند اما آن ها حتی یک موش را هم به مجبوری می
کشند.

7)این بازی برای مخاطب ایرانی نیست و ایرانی نباید آن را بازی کند .
فحش های ناموسی و بسیار زشت بازی فقط برای این در بازی جای داده شده تا با برخورد
چکشی در داخل ، ایرانیان از محتوا و هدف بازی آگاهی پیدا نکنند که در این رابطه
انگاری همکاری هایی هم که لازم بوده در داخل صورت گرفته. (مثل فیلم شکارچی شنبه که
هیچ سینمایی اکران نداره اما هیچ کس نمی دونه چرا)

8) بعضی ها الان میان می
گن :من وقتی بازی میکنم فقط انتظار دارم که بازی جذاب باشه من به این سبز قرمز ها
چه کا ردارم یا این که اسم فلانی چه کفتیه یا کی شبیه کیه یا اون تابلو چه نشانه
های توشه کی به این چیز ها توجه میکنه و این رو یادمون باشه که این فقط یک بازی و
نه بیشتر
جواب : تو کار نداری اما تو یه چیزی داری به نام ضمیر ناخداگاه و یه
چیزی هست به نام اغوا

9) اگه گفتید اعداد پلاک ها یعنی چی ؟ (اگر دقت کنید
یکی از پلاک ها قبل از حرف 3 رقم دارد که خلاف پلاک های ایران
است)





حاجی سرور ما بسیجی ها هستی انشالا حضرت زهرا نگه
دارت باشه

و انشالا بحق حضرت زهرا همیشه موفق و سلامت
باشید

آمین

امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

شنبه 31 خرداد 1393 - 20:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 3 کاربر از hoseen1377 به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-rayan / szmxman / kaveh1995 /
hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 6 RE ارتش آرمانی (سپاه قدس)
خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید.

حضرت اقا در سال 76 و در دیدار اعضا و مسئولان ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و 8 هزار شهید استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان مطلبی را در مورد حاج قاسم قرمودند که بسیار جالب میباشد.

معظم‌له در این دیدار خطاب به سردار سلیمانی که در آن مقطع فرمانده لشکر 41 ثارالله استان کرمان بوده است، می‌فرمایند:

"خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید.

شما شهید زنده هستید.

امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

یکشنبه 08 تیر 1393 - 23:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 8 RE ارتش آرمانی (سپاه قدس)

پیام سردار حاج قاسم سلیمانی به تروریست های تکفیری داعش در عراق

پیام سردار حاج قاسم سلیمانی به داعش : "اگر پایتان به حرم سید الشهدا علیهم السلام برسد و نماز ظهر را با سربازان امام خامنه ای به جماعت در بقیع می خوانیم."

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیروان به نقل از سبلان نیوز، قرارگاه سایبری سپاه قدس مستقردرسوریه : سلفی های پست سوریه(داعش) اعلام کردند، به زودی به کربلا نیز حمله می کنیم.

در پی این خبر ...

سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی افزودند:

"اگر پایتان به حرم سید الشهدا علیهم السلام برسد با کسب اجازه از مقام عظمای ولایت فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای کربلای جدیدی را رقم خواهیم زد که تاریخ به خود ندیده باشد و نماز ظهر را با سربازان امام خامنه ای به جماعت در بقیع می خوانیم."


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

پنجشنبه 19 تیر 1393 - 11:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از hoseen1377 به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: armagdon /
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | ارتش آرمانی (سپاه قدس) | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر