زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 7:40 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 99 RE عکس/ فاجعه در موصل

آماده باش عربستان برای مقابله با داعش!

یک مسئول عربستانی از آماده باش کامل نیروهای امنیتی این کشور علیه فعالیت های تروریستی گروه داعش خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین این مسئول عربستانی که خواست نامش فاش نشود به شبکه آمریکایی سی ان ان گفت: همه نیروهای امنیتی پادشاهی عربستان سعودی در حالت آماده باش کامل برای مقابله با تهدید های احتمالی تروریستی از سوی گروه داعش علیه این کشور هستند.

هرچند عربستان سعودی خود به عنوان حامی اصلی گروه تروریستی داعش و ناامن سازی عراق به وسیله این گروه شناخته می شود اما به نظر می رسد هشدارهای ناظران درباره متوجه شدن تهدید تروریست ها علیه کشورهای حامی آنان، اکنون عربستان سعودی را نیز حساس کرده است.

این مسئول عربستانی افزود: عربستان مرزهای مشترک طولانی با عراق دارد و ریاض دریافته است که سازمان دولت اسلامی عراق و شام (داعش) به مرزهای اردن و عراق نزدیک است و همچنین نیت خود را برای حمله به عربستان سعودی آشکارا اعلام کرده است.

مسئول عربستانی به اطلاعاتی اشاره کرد که حاکی از آغاز همکاری داعش با القاعده در شبه جزیره عربستان است.

برخی کارشناسان بر این باورند که شکست های سنگین گروه تروریستی داعش در عراق این گروه را مجبور به عقب نشینی به سوی مرزهای مشترک عراق با عربستان و اردن کرده است که این امر تهدیدی برای پادشاهی عربستان با گسیل شدن تروریست ها به خاک آن خواهد بود.

این مسئول عربستانی به دستگیری تعدادی از اعضای القاعده یمن اشاره کرد که قصد داشتند وارد خاک عربستان شوند. ریاض نگران این است که همکاری اعضای القاعده با عقب نشینی و شکست تروریست ها در عراق، بحران امنیتی را در خاک عربستان سرریز کند.

داعش در روزهای گذشته ناچار شد با تشدید ضربات سنگین نیروهای امنیتی عراق و کشته شدن تعداد زیادی از اعضای خود از برخی مناطق عقب نشینی کند.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

شنبه 07 تیر 1393 - 21:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | عکس/ فاجعه در موصل - پاسخ 99 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر