زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 9:56 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 74 RE عکس/ فاجعه در موصل

داعش: نيروهاي حزب الله وارد عراق شدند!

نيروهاي حزب الله لبنان در دو روز گذشته وارد عراق شده و با يونيفرم هاي "ارتش المهدي" وابسته به جنبش صدر در حال مبارزه عليه مجاهدين داعش هستند.

به گزارش شيعه آنلاين، يکي از حربه هاي گروهک تروريستي – تکفيري «دولت اسلامي عراق و شام» موسوم به "داعش" و حاميانشان اين بوده که با استفاده از خبرپراکني، انتشار اخبار و اطلاعات دروغ و ساختگي، جنگ رواني و جوسازي هاي رسانه اي تلاش مي کنند افکار عمومي جهان را از واقعيت هاي موجود منحرف کنند.

نمونه هاي اين خبرپراکني هاي دروغين در چند هفته اخير در مورد وضعيت جاري در عراق بسيار زياد بوده از جمله اينکه آنها بارها و بارها مدعي شده اند که نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران در عراق حضور يافته اند يا اينکه مدعي شده اند موفق شدند فلان شهر يا فلان منطقه را به اشغال خود در آورند اما با گذشت زمان مشخص شد که همه آن اخبار و اطلاعاتي که منتشر کرده اند دروغ بوده است.

گروهک تروريستي – تکفيري "داعش" در جديد ترين دروغ پراکني خود با انتشار مطلبي در برخي رسانه هايش مدعي شد که نيروهاي حزب الله لبنان براي جنگ با "داعش" وارد عراق شدند!

در اين خبر کوتاه که برخي وب سايت ها و صفحات اجتماعي وابسته به گروهک تکفيري "داعش" آن را منتشر کرده اند،‌ آمده: نيروهاي حزب الله لبنان در دو روز گذشته وارد عراق شده و با يونيفرم هاي "ارتش المهدي" وابسته به جنبش صدر در حال مبارزه عليه مجاهدين داعش هستند.

گفتني است، رسانه هاي گروهک تروريستي "داعش" در حالي اين دروغ را منتشر کرده اند که تا به اين لحظه حتي نيروهاي "ارتش المهدي" وابسته به جنبش صدر رسما مبارزات خود عليه "داعش" را آغاز نکرده، چه برسد به اينکه بخواهد نيروهاي حزب الله لبنان را در خود جاي داده باشد!


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

دوشنبه 02 تیر 1393 - 18:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | عکس/ فاجعه در موصل - پاسخ 74 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر