زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 8:10 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 6 RE عکس/ فاجعه در موصل
سه فرمانده عراقی متهم به سقوط شهر موصل + عکس خلاصهاستاندار نینوا که خود از نجات یافتگان لحظات آخر پیش از تسلط کامل داعش بر موصل است، با اعلام اسامی سه فرمانده عراقی آن‌ها را مسئول سقوط کامل شهر موصل دانست.
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در میانه اخبار سقوط ناگهانی شهر موصل عراق به دست گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش، نام سه فرمانده برجسته نظامی، زیر ذره بین قرار گرفت.این فرماندهان عبارتند از ژنرال «عدی غیدان» فرمانده نیروی زمینی ارتش، «ژنرال عبود قنبر» فرمانده عملیات مشترک ارتش و ژنرال «معدی صبیح» فرمانده پلیس مرکزی در موصل.«اثیل النجیفی» استاندار نینوا که خود از نجات یافتگان لحظات آخر پیش از تسلط کامل داعش بر موصل است، نخستین کسی بود که این اسامی را اعلام کرد و آن‌ها را مسئول سقوط کامل شهر موصل دانست.اثیل النجیفی این فرماندهان نظامی را به دادن گزارش‌های اشتباه به فرماندهی بغداد درباره آن‌چه که در نینوا روی می‌دهد متهم کرد.وی گفت که این فرماندهان ۷۲ ساعت پیش از سقوط موصل و در ساعت‌های آغازین عملیات داعش که شکلی محدود داشت، در این شهر حضور یافته بودند و به طور کامل در جریان امور قرار گرفته بودند.
گروه تروریستی داعش روز سه شنبه با حمله به موصل این شهر را اشغال کردند و استاندار نینوا از ساختمان استانداری فرار کرد.المیادین نیز به نقل از سازمان ملل در امور مهاجرت گزارش داد که در پی اشغال موصل 500 هزار نفر از ساکنان این شهر آواره شده اند.

امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 17:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از hoseen1377 به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: sina3d /
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | عکس/ فاجعه در موصل - پاسخ 6 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر