زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 5:53 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 57 RE عکس/ فاجعه در موصل

تشکیل گردانهای عاشورا برای مقابله با داعش + تصاویر

در پاسخ به دعوت مرجعیت عالی، گردانی به نام «گردانهای عاشورا» متشکل از ۵۰ هزار نفر از نیروهای نظامی داوطلب تشکیل شده است که با استقبال گسترده ای از طرف نیروهای داوطلب برای ثبت نام شاهد بوده است.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مجلس اعلای اسلامی عراق اعلام کرد در پاسخ به دعوت مرجعیت عالی، گردانی به نام «گردانهای عاشورا» متشکل از ۵۰ هزار نفر از نیروهای نظامی داوطلب تشکیل شده است.

«علاء الموسوی» مسئول سازماندهی در مجلس اعلای اسلامی عراق به روزنامه "الاستقامه" گفت: دفاتر مجلس اعلا در دو طرف بغداد و 15 استان کشور در چند روز گذشته استقبال گسترده ای را از طرف نیروهای داوطلب برای ثبت نام در گردانهای عاشورا شاهد بوده است.

الموسوی افزود: گردانهای عاشورا به دعوت «سید عمار الحکیم» و در اجابت به فتوای جهادی که مرجعیت عالی در دفاع از عراق و خاک و مقدسات کشور صادر کرد تشکیل شده است.

وی افزود: نیروهای داوطلب آموزش خواهند دید و به سلاح مجهز خواهند شد و پس از آن با هماهنگی با دستگاه امنیتی به نیروهای مسلح می‌پیوندند تا با نیروهای اشرار داعش و تروریست‌ها در همه مناطقی که نیاز به دفاع از کشور و شهروندان دارد مبارزه کنند.

سید عمار حکیم در بیانیه‌ای از مردم خواست با درک خطراتی که عراق را تهدید می‌کند، به دعوت مرجعیت دینی در این کشور پاسخ مثبت بدهند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به حوادث اخیر عراق اظهار کرد: عراق تبدیل به گورستان گروه تروریستی داعش و حامیان آن خواهد شد.

کمیسیون امنیت مجلس عراق اعلام کرد تعداد داوطلبان پیوستن به نیروهای امنیتی بیش از نیاز است.

شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی گفت: نیروهای عراقی عملیات گسترده‌ای را برای مقابله با افراد داعش و هر گونه تلاش آنها برای نزدیک شدن به بغداد به اجرا گذاشته اند.

گروه‌های کثیری از مردم نجف در پاسخ به دعوت مراجع دینی برای پیوستن به ارتش عراق به منظور مقابله با داعش در خیابان‌های این شهر تظاهرات مسلحانه برگزار و آمادگی خود را برای نبرد با داعش اعلام کردند.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

شنبه 31 خرداد 1393 - 16:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | عکس/ فاجعه در موصل - پاسخ 57 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر