زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 5:28 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 51 RE عکس/ فاجعه در موصل

گروه داعش منافع استکبار را تامین می‌کندعضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: گروه‌هایی مانند داعش در خدمت تولید‌کنندگان تسلیحات هستند و استکبار با سوء‌استفاده از آن‌ها ضمن تامین منافع مالی به کشتار مسلمانان ادامه می‌دهد.

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه گروه داعش به خودی خود به وجود نیامده است، اظهار کرد: گروه داعش ساخته دست استکبار جهانی و صهیونیسم است.

وی ایجاد تفرقه و اختلاف را از اهداف حامیان گروه‌هایی مانند داعش اعلام کرد و ادامه داد: این گروه به بهانه‌های مختلف در صدد ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گروه داعش با تزریق پول توسط حامیان خود در صدد محقق کردن اهداف مورد نظر استکبار جهانی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار با استعانت از اقدامات گروه داعش حضور خود را در منطقه توجیه می‌کند، ادامه داد: گروه‌های خشونت‌طلبی مانند داعش با خرید ابزار جنگی به تولید کنندگان این تسلیحات کمک شایان توجهی می‌کنند.

علیمردانی با اشاره به کشتار مسلمانان توسط گروه‌هایی مانند داعش تاکید کرد: این گروه‌ها ضمن قربانی کردن مسلمانان به وجهه اسلام و مسلمانان هم آسیب وارد می‌کنند چراکه آن‌ها به عنوان مسلمان و اسلام این اقدامات را انجام می‌دهند.

وی افزود: گروه‌هایی مانند داعش در خدمت تولید کنندگان تسلیحات هستند و استکبار با سوء‌استفاده از آن‌ها ضمن تامین منافع مالی به کشتار مسلمانان ادامه می‌دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اقدامات و صحبت‌های دولت آمریکا در کمک به دولت عراق را حفظ ظاهر بشر‌دوستانه دانست و اظهار کرد: همه این اقدامات ظاهری است چراکه داعش ساخته دست خود آمریکایی‌ها است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گروه‌های تروریستی توسط خود دولت‌های غربی از جمله آمریکا و اسرائیل سازماندهی می‌شوند.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

جمعه 30 خرداد 1393 - 13:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | عکس/ فاجعه در موصل - پاسخ 51 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر