زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 5:35 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 165 RE عکس/ فاجعه در موصل

حمله چتربازان ناشناس به پایگاه داعش/ ترور فرماندهان ضدامریکایی

اهالی یک روستا از فرود چتربازان در یک پادگان آموزشی تکفیری‌های داعش در «الرقه» سوریه خبر دادند. آنهابا فرود از هلی‌کوپترهای ناشناس در نزدیکی یک پادگان آموزشی وابسته به تروریست‌های داعش در شرق استان «الرقة» عملیات نظامی انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری روزنامه القدس العربی نوشت: شاهدان عینی گفتند: اواخر شب گذشته، چتربازان با فرود از هلی‌کوپترهای ناشناسی در نزدیکی یک پادگان آموزشی وابسته به تروریست‌های داعش در منطقه «العکیرشی» در شرق استان «الرقة» اقدام به عملیات نظامی کردند.

طبق گفته شاهدان، پیش از این عملیات، پرواز گسترده هواپیماهای جنگی «میگ» در آسمان دیده شده است. بنا به گفته مردم روستا، نظامیان ناشناس که به زبان انگلیسی صحبت می‌کردند، شروع به بستن جاده‌ها کرده و همچنین منازل اهالی روستا را تفتیش کردند. آنها پس از ساعت دو نیمه شب، حمله به پادگان آموزشی داعش به نام پادگان «اسامة بن لادن» را شروع کردند.

این شاهدان ادامه دادند: عملیات نظامی نیم ساعت طول کشید که باعث کشته شدن 5 تن از افراد داعش شد، که دو تن از فرماندهان این گروه تروریستی نیز در میان آن‌ها مشاهده شده است.

بنا به گفته شاهدان، بر روی لباس مهاجمان شعارهای آمریکایی و اردنی نوشته شده بود. یک مقام اردنی در تماس با روزنامه القدس العربی، انجام عملیات نظامی توسط اردن علیه تروریست‌های داعش را تکذیب کرد.

استان الرقه سوریه، مقر اصلی تروریست‌های داعش است و سیا در نظر دارد، با ترور فرماندهانی که با سیاست های امریکا هماهنگ نیستند، داعش را نیز همچون القاعده تحت کنترل کامل خود در آورد.

پشت پرده ترورهای هدفمند؛ تسویه فرماندهان خطرناک:

* سازمان های اطلاعاتی امریکا در گزارشی به وزارت خارجه این کشور اعلام کرده اند برخی از اعضای داعش که طی دو سال اخیر ارتقا مقام یافته و در رده های فرماندهی قرار گرفته اند، با سیاست های کلان امریکا و متحدانش هماهنگ نیستند و روحیه ضد صهیونیستی دارند.

سیا در سال 2007 گزارش مشابهی را درباره القاعده و طالبان تهیه کرده بود و مدتی بعد، ترور فرماندهان و رهبران ضد امریکایی طالبان با استفاده از نیروهای نفوذی، کماندوها و هواپیماهای بدون سرنشین آغاز شد تا با حذف آنها، خطری از جانب طالبان و القاعده، منافع امریکا و متحدانش را تهدید نکند.

اغلب کسانی که همانند عبدالله عزام در این پروژه حذف شدند، از مجاهدانی بودند که برای مبارزه با ارتش سابق شوری پشتیبانی می شدند، اما پس از خروج ارتش سرخ از افغانستان و فروپاشی شوروی، این نیروها روی دست امریکا، پاکستان و سعودی ها ماندند و پس از ماجرای 11 سپتامبر و اشغال افغانستان مراحل بعدی تسویه فرماندهان طالبان اجرا شد.

در میان فرماندهان داعش نیز، تعدادی از افسران سابق گار دریاست جمهوری صدام هستند که آل سعود و امریکا را خائن به صدام می دانند و روحیات ضد غربی را در میان عناصر خود ترویج می کنند.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

شنبه 14 تیر 1393 - 20:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | عکس/ فاجعه در موصل - پاسخ 165 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر