زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 5:37 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 163 RE عکس/ فاجعه در موصل

سرکرده القاعده، داعش را تهدید کرد ! + عکس

به گزارش «امپراتوری دروغ»، کسب بیشتر قدرت و قناعم، سبب ایجاد و افزایش اختلاف بین گروهک‌های مختلف ترویستی و تکفیر یکدیگر به ویژه بین داعش و القاعده در منطقه شده است. در جدیدترین مورد یکی از سخنگوهای القاعده از انتشار سخنرانی ایمن الظواهری سرکرده این گروه تروریستی علیه ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تروریستی داعش در روزهای آینده خبر داد.

این سخنگوی القاعده که خود را “مجاهد خراسانی” معرفی کرد، از طریق حساب توییتر خود، از واکنش سرکرده القاعده به اعلام خلافت سرکرده داعش خبر داده و نوشته است «شیخ ایمن الظواهری حفظه الله پس از شنیدن اعلام خلافت البغدادی یاغی خندید و گفت: والله آنها بر باطل هستند و باید اصلاح شوند و عمل خود را جبران کنند.»

وی از انتشار قریب‌الوقوع فایل صوتی موضع‌گیری ایمن الظواهری علیه ابوبکر البغدادی خبر داد و نوشت:قرار است شیخ الظواهری در این سخنان، جواب این احمق‌ها را بدهد.

پیام توئیتری سخنگوی القاعده خطالب به سرکرده داعش.

گفتنی است، چندی پیش پیام صوتی‌ای از سوی سخنگوی رسمی‌داعش ابومحمد العدنانی بر علیه القاعده منتشر شده بود. این پیام صوتی که عنوانش بود «ببخشید امیر القاعده»، حاوی حملات شدیدی به سرکرده القاعده اَیمَن الظواهری بود.

اکنون نیز در برخی مناطق عراق و سوریه جنگ بین گروه‌های مختلف تروریستی به ویژه بین داعش و جبهه النصره (زیرمجموعه القاعده) بر سر رسیدن به قدرت و ثروت در جریان است.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

جمعه 13 تیر 1393 - 12:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | عکس/ فاجعه در موصل - پاسخ 163 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر