زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 12:07 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 151 RE عکس/ فاجعه در موصل

مهمترین هدف گروهک داعش تزلزل در ساختار حکومت اسلامی است/نقش مراجع دینی در پیروزی بر گروهک تروریستی داعش

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت:نیروهای مردمی عراق با فتوای مراجع دینی می توانند عمر این گروهک تروریستی را کوتاه کنند.البته این امر مستلزم همکاری مردم با نیروهای نظامی عراق را دارد.

عباسعلی منصوری در گفت وگو با تهران پرس در خصوص آخرین وضعیت پیشروی های گروهک تروریستی داعش در کشور عراق اظهار داشت:آنچه در کشور عراق در حال رخ دادن است محصول فرماندهی سرویس های اطلاعاتی غرب و حمایت این کشورها از گروهک تروریستی داعش است.
وی در ادامه افزود:معمولا طریقه جنگ این گروهک به صورت عملیات نامنظم با حدود 100 نفر نیروی انسانی است که از حمایت های مالی و نظامی دولت های غربی و کشورهای عربی می باشد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با بیان این که حمایت کشورهای عربی منجر به پایداری گروهک تروریستی داعش در منطقه گردیده است خاطرنشان کرد:مهم ترین هدف کشورهای عربی از نا امن کردن منطقه،تزلزل در پایه های حکومت اسلامی است که ممکن در اهداف بلند مدت جمهوری اسلامی را با مشکل مواجه کند.
منصوری در ادامه تصریح داشت: در این میان بدون در نظر گرفتن امکانات محال، تجزیه عراق می تواند موجب بروز موقعیت بسیار مناسبی و یا موقعتی بسیار اسف بار و خطرناک شود. این تفاوت و دینامیک موجود در عراق موجب شکل گیری بازی سیاسی جدیدی در منطقه می شود. بطوریکه کشورهای منطقه شروع به چانه زدن و تلاش برای افزایش قدرت خود در عراق جدید می کنند.
وی درباره نقش مرجعیت دینی در جنگ عراق و گروهک داعش نیز گفت:نیروهای مردمی عراق با فتوای مراجع دینی می توانند عمر این گروهک تروریستی را کوتاه کنند.البته این امر مستلزم همکاری مردم با نیروهای نظامی عراق را دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در ادامه تاکید داشت:بهترین راه برای کوتاه کردن عمر گروهک داعش از سوی عراق،جلوگیری از ورود تجحیزات نظامی و غذایی برای تقویت این گروهک دانست.
منصوری گفت: بنابراین تنها کسانی که می‌توانند به فتنه اخیر در عراق پایان دهند، دولت، ارتش و ملت این کشور تحت رهنمودهای مرجعیت دینی هوشیار است که پیش از این توانمندی و قدرت خود برای مهار فتنه‌ها و عبور عراق از گردنه‌های سخت را به اثبات رسانده بود و آمریکا و متحدانش هرگز دلسوز ملت‌های منطقه از جمله مردم عراق نیستند و تکفیری‌ها ابزار مهم آنها برای شعله‌ور کردن جنگ مذهبی در جهان اسلام هستند.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

چهارشنبه 11 تیر 1393 - 09:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | عکس/ فاجعه در موصل - پاسخ 151 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر