زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 10:25 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 129 RE عکس/ فاجعه در موصل

وحشت صهیونیست ها از دست پرورده های امریکا

انتشار فقط چند تصویر از وحشیگری و جنایات بی شمار تروریست های اعزامی به سوریه، مقامات صهیونیستی را در حمایت از مخالفان دولت سوریه متزلزل کرد. روزنامه تایمز نوشت: اسرائیل ترجیح می دهد بشار اسد در قدرت باقی بماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روزنامه تایمز لندن در خبری به نقل از منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نوشت: تل آویو بقای بشار اسد را به قدرت گرفتن جنگجویانی که کشورهای عربی به سوریه اعزام می کنند ترجیح می دهد.

این روزنامه با تیتر " اسرائیل با هراس از تندروها خواستار بقای اسد شد" به انتشار چند تصویر از جنایات تروریست های تحت حمایت امریکا و اعراب مطیع امریکا اشاره کرد و نوشت: شک و تردید در تداوم حمایت از مخالفان سوریه و اعزام جنگجویان به این کشور، در روزهای اخیر افزایش یافته و انتشار تصاویری از مخالفان بشار اسد که قلب سرباز کشته شده را به دندان می کشد همه را به وحشت انداخته است.

تایمز به نقل از یک افسر ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی می افزاید: برای ما بقای یک بشار اسد تحت فشار بهترین گزینه است و بهتر از آن است که کمک کنیم افراط گرایانی به قدرت برسند که با القاعده مرتبط هستند.

افشا شدن بخشی از جنایات شورشیان سوریه حتی میان مخالفان دولت نیز تردید ایجاد کرده است.

این درحالی است که مخالفان دولت سوریه آشکارا تحت حمایت رژیم صهیونیستی، امریکا و اعراب مطیع امریکا هستند و با سازماندهی و پشتیبانی مستقیم آنها راهی سوریه می شوند.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

دوشنبه 09 تیر 1393 - 10:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | عکس/ فاجعه در موصل - پاسخ 129 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر