زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 9:41 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 128 RE عکس/ فاجعه در موصل

هشدار شدیداللحن فرمانده تروریست ها به کشورهای غربی

سلیم ادریس در تماس با مقامات کشورهای غربی خواهان اقدام سریع آنها شد و هشدار داد اگر به سرعت کمک نکنند، مخالفان مسلح، تمام پایگاه های خود را در سوریه از دست خواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سلیم ادریس، سرکرده تروریست های مسلح سوریه، که غربی ها او را به عنوان فرمانده "ارتش آزاد" انتخاب کرده اند، در تماس اضطراری با سران کشورهای غربی از آنها خواست هرچه سریعتر نیروها، سلاح، پول و امکانات مورد نیاز تروریست ها را برای جلوگیری از یک شکست دیگر در حلب، ارسال کنند.

روزنامه وال استریت ژورنال امریکا، در شماره امروز خود نوشت: ادریس به غربی ها هشدار داده که دو راه بیشتر باقی نمانده است؛ یا باید غربی ها و اعراب، پنهان کاری را کنار گذاشته و آشکارا وارد جنگ شوند و پشتیبانی از مخالفان را افزایش دهند و یا این که تمام پایگاه ها در سوریه از دست خواهد رفت.

این روزنامه می افزاید: سلیم ادریس دو روز قبل، به ایالات متحده، فرانسه و بریتانیا نیز هشدار مشابهی داده و فهرستی از سلاح های مورد نیاز، شامل موشک های ضد تانک، ضد هوایی، انواع راکت، 200 قبضه موشک ضد سنگر، 100 قبضه موشک میان برد، انواع زره پوش و خودروهای نظامی، ماشین آلات و سلاح های سبک و گلوله، ارائه کرده و درخواست کرده بود هرچه سریعتر به دست نیروها در سوریه برسانند.

باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا امروز دستور ارسال سلاح برای تروریست های چند ملیتی در سوریه را صادر کرد.

رویترز نیز گزارش داد؛ امریکا قصد دارد یک منطقه پرواز ممنوع در مرز سوریه و اردن ایجاد کند تا راه پشتیبانی از مخالفان مسلح باز شود.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

دوشنبه 09 تیر 1393 - 10:34
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | عکس/ فاجعه در موصل - پاسخ 128 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر