زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 10:22 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 114 RE عکس/ فاجعه در موصل

برکناری «مالکی» یکی از اهداف توطئه تدارک دیده شده علیه عراق استنماینده پارلمان عراق از ائتلاف دولت قانون زمزمه‌های به گوش رسیده مبنی بر برکناری «نوری المالکی» از سمت نخست وزیری عراق را یکی از اهداف توطئه‌ای دانست که علیه این کشور تدارک دیده شده است.

«محمد الصیهود»، نماینده پارلمان عراق از ائتلاف دولت قانون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارسدر بغداد تصریح کرد: کسانی‌ که خواهان برکناری نوری المالکی از سمت نخست وزیری عراق هستند، مجریان توطئه‌ای هستند که علیه عراق تدارک دیده شده و در حال اجراست.

وی با بیان اینکه صیهود نماینده و نمود طرح ملی عراق و حافظ وحدت و یکپارچگی و انسجام کشور است، تاکید کرد که وی نامزد ما برای گزینه نخست وزیری است و هیچ رقیبی برای وی وجود ندارد.

برخی از رهبران جریان‌ها و جناح‌های سیاسی عراق شرط مشارکت خود در دولت آینده عراق را برکناری نوری المالکی از سمت نخست وزیری با وجود پیروزی قاطع وی در انتخابات اخیر پارلمانی این کشور بیان کرده بودند.

در این راستا «عالیه نصیف» نماینده پارلمان عراق با انتقاد از این اظهارات تاکید کرد که نوری المالکی به موجب قانون و براساس اینکه بیشترین آرا را در انتخابات پارلمانی اخیر به دست آورده، محق در تصدی این سمت است.

نصیف در بیانیه‌ای تصریح کرده بود که ائتلاف دولت قانون براساس قانون انتخابات نامزد خود را برای تصدی پست نخست وزیری معرفی کرده و اظهارات اخیر برخی رهبران جریان‌ها و جناح‌های سیاسی درباره برکناری مالکی تنها به هرج و مرج سیاسی و بحران حاکم بر کشور دامن می‌زند.

وی تاکید کرده بود که هر جناح سیاسی مختار و آزاد است که نامزد مورد نظر خود را برای تصدی این پست معرفی کند و اجازه ندارد، نامزد جناح دیگری را زیر سوال ببرد، چون عراقی‌ها حرف آخر را پای صندوق‌های رأی گفته بودند.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

یکشنبه 08 تیر 1393 - 13:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از hoseen1377 به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-rayan /
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | عکس/ فاجعه در موصل - پاسخ 114 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر