زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 8:11 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 14 RE آخرین تصاویر از وضعیت آیت الله مهدوی کنی

انتقال آیت‌الله مهدوی کنی به بیمارستان شهید رجایی تهرانرئیس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری از انتقال آیت‌الله مهدوی کنی به بیمارستان رجایی‌ تهران خبر داد.ابراهیم انصاریان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت جسمی آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: شرایط عمومی ایشان مطلوب و مناسب است و تیم پزشکی به سرپرستی دکتر ولایتی نسبت به درمان ایشان مسئولیت دارند و اقدامات لازم پزشکی را با همکاران مجرب و متخصیصن در زمینه‌های مختلف همکاری لازم را دارند.

وی افزود: بیت آیت‌الله مهدوی کنی از تیم پزشکی سابق و کادر پرستاری و خدماتی خصوصا مدیریت بیمارستان بهمن کمال تشکر را دارند که در این مدت تلاش‌های را در مورد آیت‌الله مهدوی کنی بکار بردند.

انصاریان درباره انتقال و جابجایی ایشان به بیمارستان دیگر اظهار داشت: چون در روز14 خرداد آیت‌الله مهدوی کنی دچار مشکل قلبی شدند ضروری بود که ایشان به نزدیکترین مرکز و بیمارستان اعزام شوند و با توجه به اینکه در این مدت وضعیت عمومی ایشان به حالت عادی و مطلوب رسیده لازم بود که ایشان به بیمارستانی که سال‌های قبل در آنجا مسائل درمانی را دنبال می کردیم منتقل شوند.

رئیس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: با توجه به نظر خانواده و مشورت پزشکان و تیم پزشکی و درمانی این انتقال در روز گذشته انجام گرفت و با همکاری کادر پزشکی بیمارستان انشالله درمان ایشان به خوبی شود.

انصاریان در پایان از همه مردم و متدینین خواست برای سلامتی آیت‌الله مهدوی کنی دعا کنند تا بزودی شاهد بهبودی ایشان باشیم.

گفتنی است روز گذشته "علی‌اکبر ولایتی" سرپرست تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی درباره آخرین وضعیت ایشان گفت: وضعیت عمومی آیت‌الله مهدوی کنی نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است که البته مراکز عصبی ایشان دچار صدماتی شده که بخشی از آنها باقی مانده و بخشی دیگر به نسبت بهبود یافته است


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 18:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | آخرین تصاویر از وضعیت آیت الله مهدوی کنی - پاسخ 14 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر