زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 5:09 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


تعداد بازدید 601
نویسنده پیام
ehsanzare آفلاین



ارسال‌ها : 576
عضویت: 24 /8 /1391
محل زندگی: لار- فارس
سن: 17
شناسه یاهو: [email protected]
صلواتها : 548
فوری/ پیروزی قطعی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه

بر اساس شمارش آرای صورت گرفته تاکنون بیش از 73.42 درصد از مردم سوریه در انتخابات رای داده اند.

شبکه المیادین خبر داد که نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوریه تا دقایقی دیگر در مقر وزارت دادگستری سوریه در خیابان المزه دمشق اعلام خواهد شد.
ساعتی پیش منابع خبری از شمارش 70 درصد از آرای انتخابات ریاست جمهوری سوریه خبر داده بودند.
منابع غیر رسمیاعلام کردند که برآوردهای اولیه از نتایج از پیروزی قاطع \"بشار اسد\" در انتخابات ریاست جمهوری سوریه حکایت دارد.
این منابع اعلام کردند: بشار اسد در استان حمص از کل 43 هزار و 87 رای شمارش شده، 43 هزار رای را از آن خود کرده است. این منابع همچنین اعلام کردند که بشار اسد در درعا از 150 هزار و 250 رای میزان 150 هزار رای را از آن خود کرده است.
پیش از این نیز ناظران منطقه ای با توجه به محبوبیت بالای بشار اسد در سوریه و تاثیرات مضاعف بحران سوریه بر افزایش این محبوبیت از پیروزی قاطع وی در انتخابات خبر داده بودند.
شبکه المنار نیز خبر داد که دادگاه عالی قانون اساسی سوریه هم اکنون نتایج نهایی شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری سوریه را از کمسیون قضایی انتخابات دریافت کرده است.
از سوی دیگر، منابع نزدیک به کمیته عالی قضایی انتخابات ریاست جمهوری سوریه اعلام کردند: میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری سوریه از 73.42 درصد گذشته است.
شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری سوریه از نخستین ساعات بامداد امروز در تمامی مراکز اخذ رای در سوریه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
بر اساس شمارش آرای صورت گرفته تاکنون 11 میلیون و 634 هزار و 412 نفر در این انتخابات شرکت کرده اند که میزان مشارکت بیش از73.42 درصد بالغ می شود.
طبق اعلام دادگاه قانونی سوریه در این انتخابات بشار اسد با کسب 10میلیئن و 319 هزار و 723 رای و با نسبت 88.7 درصد از کل آراء، به پیروزی قطعی دست یافته است.


امضای کاربر :
پنجشنبه 15 خرداد 1393 - 00:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات قرائت شده: 1 کاربر از ehsanzare به خاطر این مطلب مفید صلوات قرائت فر مودند: hoseen1377 &
hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 1 RE فوری/ پیروزی قطعی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه

بشار اسد با کسب ۸۸.۷ درصد آرا رئیس‌جمهور سوریه شد/پیروزی بشار اسد میوه ۳ سال مقاومت است/جشن و پایکوبی ملت سوریه
بشار اسد با کسب بیش از ۸۸ درصد آرا برای سومین دوره در انتخابات ریاست جمهوری سوریه به پیروزی رسید.
به گزارش “مینوجهان ” به نقل از العالم، بشار اسد در این انتخابات با بیش از ۱۰ میلیون رای بار دیگر به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.آمار واجدان شرایط رای دهی در داخل و خارج سوریه در این انتخابات ۱۵ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۵۷۵ نفر بوده است که از این تعداد ۱۱ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۴۱۲ نفر معادل ۷۳٫۴۲ ( ۷۳ ممیز ۴۲ ) در رای گیری حضور داشتند. میزان آراء بشار اسد در این انتخابات ۱۰ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۲۳ رای معادل ۸۸٫۷ ( ۸۸ممیز ۷ درصد ) بوده است.انتخابات سوریه در شرایطی برگزار شد که طی سه سال گذشته بسیاری از قدرت‌های منطقه و جهانی تلاش کردند تا با گسیل داشتن هزاران تروریست به آن کشور نظام سوریه را تغییر دهند.بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ حوزه رای‌گیری ساعت ۷ صبح سه شنبه (۳ ژوئن، ۱۳ خرداد) در بخش‌های تحت کنترل دولت در سوریه گشایش یافت و پس از تمدید ساعات رای گیری ، درساعت ۲۴ همان روز حوزه های انتخاباتی بسته شد.این نخستین انتخابات ریاست جمهوری سوریه از زمان آغاز حکومت خانواده اسد در بیش از پنجاه سال پیش است که با شرکت بیش از یک نامزد و از طریق رای‌گیری برای برگزیدن یکی از نامزدها برگزار می‌شود.در سال ٢٠١٢ قانون اساسی در سوریه تغییر کرد و براساس آن دیگر انتخابات با یک حزب و یک کاندیدا به صورت همه پرسی برگزار نمی شود. همچنین قانون اساسی دوره ریاست‌جمهوری را هفت سال تعیین کرده است که هر فرد تنها می تواند دو دوره متوالی به این سمت انتخاب شود.بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، که برای سومین دوره نامزد شده است، با ماهر عبدالحافظ حجار، نماینده حلب در پارلمان، و نیز حسن عبدالله النوری، قانون گذار پارلمان از دمشق، در این انتخابات به رقابت پرداختند.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

پنجشنبه 15 خرداد 1393 - 11:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
hoseen1377 آفلاین




ارسال‌ها : 698
عضویت: 14 /11 /1391
صلواتها : 538
صلوات فر ستاده شده : 494

پاسخ : 2 RE فوری/ پیروزی قطعی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه

تروریست‌های سوری مدعی شدند خودرویی که قصد داشت از مقر نیروهای ارتش خارج شود را با موشک مورد هدف قرار دادند.
به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، در این تصاویر لحظه اصابت یک موشک با خودرویی که در حال حرکت است را مشاهده می‌کنید.

یک گروهک تروریستی مدعی شده است که این عملیات توسط آنها انجام شده و موشک با خودرویی که از مقر ارتش سوریه خارج شده، اصابت کرده است.


امضای کاربر : تو را ازمرگ می تر سانند! وچه نادانند آنهایی که فکر می کنند می توانند عاشقان شهادت را از عشقشان بتر سانند ودشمنانت بدانند که : همه ی ما قاسم سلیمانی هستیم



  

دوشنبه 19 خرداد 1393 - 18:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | فوری/ پیروزی قطعی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر