زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 8:32 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: [email protected]
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 9 RE کسانی که می تونن تو این پروژه بهم کمک کنن بیان تو *مهم*

جناب منصوری من این اف 14 ای رو که دادی جایگزین اون قدیمیه کردم ولی تو بازی تغییر نکرد ؟ کپی ریپلیس کردمشون هم فایل w3d و هم فایل های tga . ولی تو بازی تغییر نکرد !!! به نظر شما مشکل از کجا بوده ؟ یه وقت همون هواپیمای قبلی رو اشتباهی واسه دانلود نذاشتین ؟ اگه میشه دوباره آپلودش کنید .

دو ست من شما باد نام این مدل را در اسکریبها جای گزین نام مدل دلخواهتون بکنید در اسکریپتها .....

مثلا اینه:

Draw = W3DModelDraw ModuleTag_01

DefaultConditionState

Model = F-18E

HideSubObject = BurnerFX01 BurnerFX02

WeaponLaunchBone = PRIMARY WeaponA

WeaponLaunchBone = SECONDARY WeaponA

End

ConditionState = JETEXHAUST

ParticleSysBone = Wingtip01 JetContrail

ParticleSysBone = Wingtip02 JetContrail

End

ConditionState = JETEXHAUST JETAFTERBURNER

Animation = F-18E.F-18E

AnimationMode = LOOP

ParticleSysBone = Wingtip01 JetContrail

ParticleSysBone = Wingtip02 JetContrail

;ParticleSysBone = Engine01 JetLenzflare

;ParticleSysBone = Engine02 JetLenzflare

; afterburner

ShowSubObject = BurnerFX01 BurnerFX02

End

ConditionState = REALLYDAMAGED

Model = F-18E_D

ParticleSysBone = Smoke01 JetSmoke

ParticleSysBone = Engine01 JetEngineDamagedSmoke

End

ConditionState = REALLYDAMAGED JETEXHAUST

Model = F-18E_D

ParticleSysBone = Smoke01 JetSmoke

ParticleSysBone = Engine01 JetEngineDamagedSmoke

ParticleSysBone = Wingtip01 JetContrail

ParticleSysBone = Wingtip02 JetContrail

;ParticleSysBone = Engine01 JetLenzflare

;ParticleSysBone = Engine02 JetLenzflare

End

ConditionState = REALLYDAMAGED JETEXHAUST JETAFTERBURNER

Model = F-18E_D

Animation = F-18E_D.F-18E_D

AnimationMode = LOOP

ParticleSysBone = Smoke01 JetSmoke

ParticleSysBone = Engine01 JetEngineDamagedSmoke

ShowSubObject = BurnerFX01 BurnerFX02

ParticleSysBone = Wingtip01 JetContrail

ParticleSysBone = Wingtip02 JetContrail

;ParticleSysBone = Engine01 JetLenzflare

;ParticleSysBone = Engine02 JetLenzflare

End

ConditionState = RUBBLE

Model = F-18E_D1

HideSubObject = None

ShowSubObject = None

End

ConditionState = RUBBLE JETEXHAUST JETAFTERBURNER

Model = F-18E_D1

HideSubObject = None

ShowSubObject = None

;ParticleSysBone = Engine01 JetExhaust

;ParticleSysBone = Engine02 JetExhaust

ParticleSysBone = Wingtip01 JetContrail

ParticleSysBone = Wingtip02 JetContrail

ParticleSysBone = Engine01 SmolderingFireTower

ParticleSysBone = Engine02 SmolderingFireTower

End

OkToChangeModelColor = Yes

End

باید بکنید این

Draw = W3DModelDraw ModuleTag_01

DefaultConditionState

Model = F14

HideSubObject = BurnerFX01 BurnerFX02

WeaponLaunchBone = PRIMARY WeaponA

WeaponLaunchBone = SECONDARY WeaponA

End

ConditionState = JETEXHAUST

ParticleSysBone = Wingtip01 JetContrail

ParticleSysBone = Wingtip02 JetContrail

End

ConditionState = JETEXHAUST JETAFTERBURNER

Animation = F14

AnimationMode = LOOP

ParticleSysBone = Wingtip01 JetContrail

ParticleSysBone = Wingtip02 JetContrail

;ParticleSysBone = Engine01 JetLenzflare

;ParticleSysBone = Engine02 JetLenzflare

; afterburner

ShowSubObject = BurnerFX01 BurnerFX02

End

ConditionState = REALLYDAMAGED

Model = F14

ParticleSysBone = Smoke01 JetSmoke

ParticleSysBone = Engine01 JetEngineDamagedSmoke

End

ConditionState = REALLYDAMAGED JETEXHAUST

Model = F14

ParticleSysBone = Smoke01 JetSmoke

ParticleSysBone = Engine01 JetEngineDamagedSmoke

ParticleSysBone = Wingtip01 JetContrail

ParticleSysBone = Wingtip02 JetContrail

;ParticleSysBone = Engine01 JetLenzflare

;ParticleSysBone = Engine02 JetLenzflare

End

ConditionState = REALLYDAMAGED JETEXHAUST JETAFTERBURNER

Model = F14

Animation = F-18E_D.F-18E_D

AnimationMode = LOOP

ParticleSysBone = Smoke01 JetSmoke

ParticleSysBone = Engine01 JetEngineDamagedSmoke

ShowSubObject = BurnerFX01 BurnerFX02

ParticleSysBone = Wingtip01 JetContrail

ParticleSysBone = Wingtip02 JetContrail

;ParticleSysBone = Engine01 JetLenzflare

;ParticleSysBone = Engine02 JetLenzflare

End

ConditionState = RUBBLE

Model = F14

HideSubObject = None

ShowSubObject = None

End

ConditionState = RUBBLE JETEXHAUST JETAFTERBURNER

Model = F14

HideSubObject = None

ShowSubObject = None

;ParticleSysBone = Engine01 JetExhaust

;ParticleSysBone = Engine02 JetExhaust

ParticleSysBone = Wingtip01 JetContrail

ParticleSysBone = Wingtip02 JetContrail

ParticleSysBone = Engine01 SmolderingFireTower

ParticleSysBone = Engine02 SmolderingFireTower

End

OkToChangeModelColor = Yes

End


امضای کاربر :
دوشنبه 07 اسفند 1391 - 00:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | کسانی که می تونن تو این پروژه بهم کمک کنن بیان تو *مهم* - پاسخ 9 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر