زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 5:03 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


تعداد بازدید 484
نویسنده پیام
mboy2050 آفلاین



ارسال‌ها : 148
عضویت: 4 /6 /1391
محل زندگی: قم
سن: 13
شناسه یاهو: MBOY2050
صلواتها : 99
آیا گرانی ها افکار شما را نسبت به دولت خراب کرده ؟

آیا گرانی ها افکار شما را نسبت به دولت خراب کرده ؟

آیا گرانی ها افکار شما را نسبت به دولت خراب کرده ؟ آیا با خود می گویید این ها همه تقصیر دولت است که نمی تواند بازار را کنترل کند ؟ آیا می گویید با عوض شدن دولت گرانی ها کاهش می یابد ؟ آیا شما به افکار غرب روی آورده اید ؟

و صد ها آیا و اگر دیگر اگر افکار شما از این گونه افکار منحرف هست باید به شما بگویم کاملا در اشتباه هستید دولت در طول این 33 سال به جرئت می گویم بهترین دولت بوده است و بهترین و عاقلانه ترین سیاست ها را انجام می دهد این غرب است که در حال سوء استفاده از سادگی بعضی از مردم است و از داخل به اقتصاد ما صدمه می زند و ما فقط و فقط از داخل صدمه میخوریم زیرا بعضی مردم به افکار غرب روی آورده اند و فکر می کنند اگر نظام جمهوری اسلامی و دولت را فلج کنند وضعشان بهتر خواهد شد این غرب است که 33 سال است تمام زورش را زد تا ما مردم به طرف او برویم و از خط دولت و ولایت فقیه کنار بکشیم چون می داند اگر همین مردم 33 سال پیش با امام نبودند الان جمهوری اسلامی نبود اگر همین مردم با ولایت نبودند در همان 8 سال دفاع مقدس دیگر جمهوری اسلامی نمیماند و در آخر چون می دانند اگر همین مردم با دولت و ولایت نباشند فاتحه نظام جمهوری اسلامی خوانده شده است 33 سال است مردم به بهترین نحو ممکن پای کشور و ولایتشان ایستاده اند و هرگز کناره روی نکرده اند حال غرب که دیده است بعد از 33 سال جان کندن شکست های بسیار زیاد را متحمل شده است آخرین زور های خود را می زند یعنی گرانی ها این آخرین جنگی است که غرب برپا کرده است آن ها میخواهند به این وسیله مردم را از ولایت و دولت کنار بکشند که در این صورت دیگر جمهوری اسلامی باقی نخواهد ماند ما مردم اگر مثل همیشه پشت دولت و ولایت بایستیم مطمئن باشید ا ین گرانی ها قطع خواهد شد هر کشوری سختی هایی را باید متحمل شود الان سخت ترین دوره است ولی اگر مردم دست در دست هم دهند و پای کشورشان بایستیند مطمئن باشید غرب کنار خواهد رفت غربی ها اگر ببینند تمام مردم پشت نظام هستند کنار خواهند رفت و اگر مردم به افکار کثیف غرب روی ببرند طولی نخواهد کشید که جمهوری اسلامی در کار نخواهد بود و وضعیت ما هم مانند کشور های عرب دیکتاتوری که نوکری غرب را می کنند خواهد شد بیایید همگی دست در دست هم دهیم و مشت دیگری بر دهان غربی ها بزنیم و به آن ها بگوییم ما راه پدرمان که 33 سال این نظام را پا برجا نگه داشته اند ادامه خواهیم داد و محکم پشت ولایت فقیه و کشورمان هستیم و نمی توانید افکار ما را خراب کرده و به کشور و نظام مقدسمان کوچکترین ضربه ای وارد کنید .

تهیه و تنظیم مقاله : محسن علیزاده

منبع : ایران سرگرمی


امضای کاربر : و بالاخره سایت ام بوی دیزاین به طور رسمی افتتاح شد : طراحی فوق حرفه ای و منحصر به فرد بنر ، هدر ، لوگو ، کاور و پوستر ، برچسب و کلیه پروژه های گرافیکی + طراحی و ترجمه و فارسی سازی قالب به کلیه سرویس های وبلاگ دهی همگی به مناسبت افتتاح سایت با قیمت های باورنکردنی . . .
پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 21:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات قرائت شده: 2 کاربر از mboy2050 به خاطر این مطلب مفید صلوات قرائت فر مودند: afm-rayan & hoseen1377 &
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | آیا گرانی ها افکار شما را نسبت به دولت خراب کرده ؟ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر