زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 5:19 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟" :





خرید شارژ از سایت مطمئن  دانلود آسان بازی وارآرماگدون یک  

7Upload


تعداد بازدید 33751
نویسنده پیام
afm-rayan آفلاین



ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: [email protected]
صلواتها : 825
آشنایی با فایل ها

آموزش مدسازی برای بازی جنرال زرو

بسم الله الرحمن الرحیم

( درس اول):آشنایی با فایل های بازی

سلام به همه دو ستان و تشکر فر اوان از جناب احسان خان گرامی( ehsan_wwe ) و علی آقا( ali.tk )و تمام دو ستان که به هر نحو تو انستند کمک کردند و میکنند ....

من تا جایی که تجر بیات قد بده دانسته های خو دم را در این چند سال تقدیم شما عزیزان می کنم ولی ادعای عالم دهر و آخرت این کارم نیستم و هر جا را که بلد نباشم با صداقت می گم و از همه دوستان کمک می خوام ....

در همین ابتدا باید عرض کنم دو ستان عزیز کار با انجین :sage که موتور ساخت بازی های ژنرالهاست تقر یبا آسان و مهیج است ولی نیاز به دقت و تمر ین و پشتکار داره و لازم بدونید ما دسترسی به تمام امکانات این مو تور نداریم ولی ابزار زیادی ساخته و یا از طرف شر کت سازنده عر ضه شده که به شما کمک می کنه بتو نید حتی یک بازی کاملا جدید استر اتژیک بسازید ....

بر ای اولین قدم شما با ید بازی را نصب کنید می تونید بازی را از فر و شگاه ها خر یداری کنید یا از این آدرس با حجم فقط :381 مگابایت دانلود کنید .

در مرحله دوم که بازی را نصب کردید با ید با فایل های بازی آشنا بشید به تصا ویر زیر دقت کنید :

پوشه نصب بازی :

پوشه :Data

پوشه :Audio

پوشه :English

پوشه :INI

آشنایی با محیط بازی :

ما در این قسمت سعی می کنیم از پایه شر و ع کنیم به آموزش ساخت یک تیم یا یک جنرال بر ای این کار شما باید با محیط بازی و فایل ها آشنا بشید .

هک بازی جنرال یک و جنرال زرو با هم فر قی نداره و نرم افزار ها و همه موارد تقر یبا شبیه هم هستند .

بازی در هر آدرسی قابلیت نصب داره اول بر ید به آدرسی که بازی تون را نصب کردید ما به عنوان پیش فر ض خود بازی رو در نظر میگیر یم :

بر ید به این آدرس:

C:Program Files/EA Games/Command & Conquer Command & Conquer /Generals Zero Hour

خوب شما در ابتدا باید بر ید به قسمت نرم افزار ها و نرم افزار های مورد نیاز را دانلود کنید و نصب کنید وقتی این کار را کردید با همچین صفحه ای در محیط نصب بازی رو برو خو اهید :

همنطور که در تصویر مشاهده می کنید ما چندین دسته فایل داریم که هر کدام مسئو ل یک کار هستند .

نرم افزار :FinalBIG و طرز کار با این نرم افزار

امروز به فایل های با فر مت :big می پردازیم که تقر یبا تمام محتو یات بازی در ون اونهاست در هر مو تور بازی فایل های اصلی را به فر مت های مختلف استخراج می کنند که در این بازی فر مت هاش به نام : big

هستند شما بر ای استخراج این فایل ها نیاز به نرم افزار خاص اون دراید که از این آدرس می تونید در یافت کنید .

خوب بر یم سر کار با این نرم افزار : محیط نرم افزار بسییار ساده است شما بعد از نصب نرم افزار اون را ران می کنید و سپس از قسمت منوی فر مان گزینه: File را می زنید و فایل مورد نظر را با فر مت بیگ انتخاب می کنید . مانند تصویر زیر :

بعد به راحتی فایل بیگ را که باز کردید می تونید محتواش را ببینید .

بعد اون فایل ها را در یک آدرس از منوی فر مان گزینه:view سپس گزینه :Extract all کنید .

تموم شد شما موفق شدید فایل های اصلی بازی رو در پو شه ای جدا گانه یا روی همن محل نصب بازی استخراج کنید اگر توی پو شه خود بازی استخراج کردید نگران نباشید بازی ارور نمی ده و قابل اجراست.

بر ای شر و ع کار از پو شه نصب بازی یک پشتیبان بگیر ید .

خوب بر ای امروز کافیه در جلسات بعد فایل های را که استخراج کردید را کار ایشون را دو ن به دون بر اتون تو ضیح خواهم داد .


امضای کاربر :
پنجشنبه 29 دی 1390 - 00:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات قرائت شده: 10 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید صلوات قرائت فر مودند: sahand234 & afm-aliagha & mohsen0823 & generalmehdi & ehsanzare & 1234567 & aliteymori & generals-sera & ir_ace & sssd &
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: [email protected]
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 1 RE آشنایی با فایل ها

ویر ایش ار تش ایر ان ( اضافه و کم کردن مدت ساخت پول ساخت برق مصر فی بر اشتن محد ودیتها و غیر ه)

سلام

بر ای ویرایش ارتش ایر ان بر ید به این ادرس:

C:\Program Files\WAR ARMAGEDDON\ِData\INI\Object

سپس فایل :FactionBuilding.ini این فایل را با نت پد یا نرم افزار :( نرم افزار: Edit.INI ) باز کنید سپس کلمه :BuildTime را سرچ کنید (تذکر مهم در این فایل که خدمتان معرفی کردم اسکر یب های تیم های امر یکا و روسیه نیز وجود دارد پس تنها بر ای جی ال ای که ایر ان شده را ویر ایش کنید) بر یا شناسایی ادوات هر تیم مثلا یک ساختمان مثلGLACommandCenter در ابتدای اسکر یب این ساختمان که ساختمان مادر ایر ان است نو شته شده:Object GLACommandCenter از این کلمه تا کلمه : ***DESIGN parameters *** تو ضیحات در مورد رفتار ظاهری ساختمان است از این کلمه به بعد رفتار ساختمان در حالت ساخت مانند : زمان ساخت( BuildTime) پول ساخت( BuildCost ) محدو دیتهای ساخت( Prerequisites ) تیم رفتار تخر یب رفتار اسلحه رفتار جناح و صدا ها ( *** AUDIO Parameters *** ) ... تو ضیح داده می شود شما بر ای تعقییر زمان ساخت به عدد بعد از کلمه ( BuildTime ) تو جه کنید و هر چه عدد کمتر باشد زمان ساخت کمتر خواهد شد تو جه داشته باشید این تو ضیحات دانه به دانه در مورد هر ساختمان هر سر باز یا تانک و هو اپیما باید اعمال شود تا در بازی دیده شود یعنی بر ای هر واحد تک تک جو اب می دهد ....

به مثال زیر دقت کنید :

;------------------------------------------------------------------------------

;GLA Command Center

Object GLACommandCenter معرفی و احد

; *** ART Parameters ***

SelectPortrait = irancommand

ButtonImage = irancommand

.....

.........

تا

PlacementViewAngle = -135

; ***DESIGN parameters ***

DisplayName = OBJECT:CommandCenter

Side = GLA

EditorSorting = STRUCTURE

BuildCost = 2000 هر چقدر عدد کم شود زمان ساخت کمتر می شود

BuildTime = 45.0 ; in seconds

EnergyProduction = 0 ;Command center should be free

CommandSet = GLACommandCenterCommandSet

VisionRange = 300.0 ; Shroud clearing distance

ShroudClearingRange = 300

ArmorSet

Conditions = None

Armor = StructureArmorTough

DamageFX = StructureDamageFXNoShake

End

ArmorSet

Conditions = PLAYER_UPGRADE

Armor = GLAUpgradedStructureArmorTough

DamageFX = StructureDamageFXNoShake

End

ExperienceValue = 200 200 200 200 ; Experience point value at each level

; *** AUDIO Parameters ***

VoiceSelect = CommandCenterGLASelect-iran

SoundOnDamaged = BuildingDamagedStateLight

SoundOnReallyDamaged = BuildingDestroy

UnitSpecificSounds

UnderConstruction = UnderConstructionLoop

End

تذکر مهم :

ساختمانهای ایر ان در فایل :( FactionBuilding.ini ) و سر باز ها در فایل : ( GLAInfantry.ini ) و تانک ها در فایل :( GLAVehicle.ini ) و هوا پیمما ها در فایل : ( GLAAir.ini ) و جو د دارند .

متاسفانه بازی وار آر ماگدون تر ینر نداره و تنها تر ینر ش که بیشتر میشه ارور بهش گفت اینه که شما با تیم روسه هر جای نقشه که روشن باشه می تونید دستور ساخت سنگر بدید و سپس کنسل کنید سنگر میترکه ولی شش سر باز باقی می مونه که شما می تونید از این ارور به عنو ان یک تر ینر استفا ده کنید اگر هم می خو اهید پو ل بازی را زیاد کنید بر ید به پو شه ;Data /INI در پوشه :ini فایل :Multiplayer.ini را با نت پد باز کنید ودر قسمت زیر مثل مثال پول را به دلخواه تعیین و سپس سیو کنید مثل مثال زیر :

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 100000 ;10000

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 150000 ;15000

Default = Yes

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 200000 ;20000

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 300000 ;30000

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 500000 ;50000

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 1000000 ;100000

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 2000000

End

برای تعقییر رنک بازی یا همون ستاره ها (یعنی بتونید ستاره ها را در هر مرحله زیاد کنید فایل : Rank.ini را با نت پد باز کنید و شماره های رنک(SciencePurchasePointsGranted) را زیاد کنید مثل مثال ذکر شده در زیر( رنگهای آبی) :

;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

;FILE: Rank.ini (SYSTEM) ////////////////////////////////////////////////////

;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Rank 1

RankName = INI:RankLevel1

SkillPointsNeeded = 0

SciencesGranted = SCIENCE_Rank1

SciencePurchasePointsGranted = 1

End

Rank 2

RankName = INI:RankLevel2

SkillPointsNeeded = 2000

SciencesGranted = SCIENCE_Rank2

SciencePurchasePointsGranted = 4

End

Rank 3

RankName = INI:RankLevel3

SkillPointsNeeded = 10000

SciencesGranted = SCIENCE_Rank3

SciencePurchasePointsGranted = 4

End

Rank 4

RankName = INI:RankLevel4

SkillPointsNeeded = 15000

SciencesGranted = SCIENCE_Rank4

SciencePurchasePointsGranted = 5

End

Rank 5

RankName = INI:RankLevel5

SkillPointsNeeded = 20000

SciencesGranted = SCIENCE_Rank5

SciencePurchasePointsGranted = 6

End


امضای کاربر :
جمعه 01 اردیبهشت 1391 - 02:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 6 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-aliagha / mohsen0823 / aliteymori / 1234567 / generals-sera / sssd /
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: [email protected]
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 2 RE آشنایی با فایل ها

د رمورد باز کردن فایل های :w3d شما دو راه حل دارید یا استفاده از نرم افزارتری دی مکس 2008 و یا استفاده از نرم افزار :gmax که می تونید از لینک زیر البته ماخودمون به عنوان نرم افزار کار بردی از نرم افزار تری دی مکس 2008 استفا ده می کنیم .

لینک سایت خود نرم افزار :

اینهم لینک سه نرم افزار مفید ( Gmax+RenX+Renegade Public Tools)بر ای ادیت این بازی :

دانلودش کنید و استفاده کنید البته باید حتما اسکر یپ:w3d رو روی هر دو نرم افزار نصب کنید .

این هم دوتا هر کدوم رو خواستید استفاده کنید ( از حالت فشرده خارج کنید و سپس داخل پو شه رو باز کنید و از داخل نرم افزار فر اخو انی اش کنید .)اسکریب مورد نیاز از آدرس زیر دانلودش کنید :

لینک دانلود :

پاسخ : با تمام نرم افزار های که گفتم می تو ا نید تعقیر ات مورد نظر تون رو اعمال کنید .

لطفا به تصاویر نگاه کنید دو ست من در تمام نرم افزار های که معر فی کردم به همین صورت می تونید عمل کنید این قسمتها در همشون مشتر که:

به این تصاویر دقت کنید :


امضای کاربر :
شنبه 16 اردیبهشت 1391 - 23:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 6 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-aliagha / mohsen0823 / ehsanzare / aliteymori / generals-sera / sssd /
afm-aliagha آفلاین




ارسال‌ها : 135
عضویت: 6 /5 /1391
صلواتها : 465
صلوات فر ستاده شده : 182

پاسخ : 3 RE آشنایی با فایل ها

سلام

سلام اقای منصوری عزیز شما خوب توضیح دادین ولی مشکل اینجاست که من هرکاری کردم نتونستم فایل رو با این فرمت سیو کنم اگه میشه اموزش سیو فایل رو هم به این فرمتw3dبدهید درمورد بافت هاهم یکم توضیح بدهید

باتشکر


امضای کاربر :
موفق باشید یاعلی


برای ار تباط مستقیم با ما درگارنا لطفانرم افزار زیر را دانلود و نصب کنیدپس از نصب آی دی ما را در سرچر جستجو کنید :1033442: GROUP ID
جمعه 06 مرداد 1391 - 00:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
afm-aliagha آفلاین




ارسال‌ها : 135
عضویت: 6 /5 /1391
صلواتها : 465
صلوات فر ستاده شده : 182

پاسخ : 4 RE آشنایی با فایل ها

سلام

اینجا فروم ارواح هست هیشکی نیست توی این فروم

تبادل تجربیات بشه


امضای کاربر :
موفق باشید یاعلی


برای ار تباط مستقیم با ما درگارنا لطفانرم افزار زیر را دانلود و نصب کنیدپس از نصب آی دی ما را در سرچر جستجو کنید :1033442: GROUP ID
شنبه 07 مرداد 1391 - 15:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 1 کاربر از afm-aliagha به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: ehsanzare /
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: [email protected]
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 5 RE آشنایی با فایل ها

بسم الله الرحمن الرحیم

بخش اول: سلام امیدوارم با محیط نصب بازی و فایل ها تا اندازهای آشنا شده باشید حالا بخش دوم کار آشنایی با نر م افزار های است که باید با اونها کار کنیم تا بتونیم یک مد بسازیم .

امروز تعدادی از این نرم افزار ها را معرفی می کنم و در بخش بعد تعدادی دیگر ....

آشنائی با نرم افزار ها :

نرم افزار :

FinalBIG

او لین و کاربر دی تر ین نرم افزار که کار ها با او ن شر و ع میشه اسمش هست :

FinalBIG

دانلود:

348 کیلو بایت

لینک کمکی:

تصاویر:

کاربرد:

با این نرم افزار ما قادر به استخراج فایلهای

BIG

در آدرس زیر خواهیم شد...

C:Program Files/EA Games/Command & Conquer /Command & Conquer Generals Zero Hour

نرم افزار: Edit.INI

این نرم افزار،قریب به 70% کار ها را انجا م می دهد نرم افزار :

Edit.INI

هستش که از زیر می تونید دانلو دش کنید .... کار با این نرم افزار آسان ولی بسیار حساس هستش...

دانلود :

حجم:445 کیلو با یت

لینک کمکی:

تصا ویری از محیط نرم افزار:

با این نرم افزار کو چیک میشه فا یل های

INI

رو که با نرم افزار قبلی استخراج کردیم و در درو ن پوشه

DATA

قرار دارد رو ویر ایش کرد...

نرم افزار :csfeditor

دانلود:

حجم: 239 کیلو بایت

لینک کمکی:

تصا ویر:

کاربرد:

با این نرم افزار ما قادر به ویر ایش فایلهای :

csf

می شویم که درآدرس زیر می باشد.:

C:Program Files/EA Games/Command & Conquer /Command & Conquer Generals Zero Hour/Data/english

نرم افزار:RADTools

کاربرد:

این نرم افزار ما را برای ویر ایش دمو ها ی بازی ائم از لو گو ها و فیلم های درون بازی کمک می کند ....

دانلود :

حجم:1.289 کیلو بایت

لینک کمکی:

تصا ویر:

-------------------------------------------

نرم افزار:DDS Converter

در این قسمت من دو نرم افزار به شما معرفی می کنم شما با هر کدام راحتر هستید کار کنید البته با فت شاپ هم می تونید ادیت کنید

کاربرد: با این نرم افزار ما قادر به ویر ایش تکسچیر های بازی می گردیم...

دانلود:ImageConverterPlus v7.1.54

حجم فایل: 9.4 مگابایت ( رمز فایل www.p30download.com )

دانلود

نرم افزار دوم:XnView v1.97.4

حجم فایل: 12.6 مگابایت ( رمز فایل www.p30download.com )

دانلود


امضای کاربر :
دوشنبه 09 مرداد 1391 - 01:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 4 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: afm-aliagha / mohsen0823 / generals-sera / sssd /
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: [email protected]
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 6 RE آشنایی با فایل ها

تنظیم دو ربین :

بر ای اینکه بتونید دور بین بازی را به دلخو اه تعقییر بدید بر ید به پو شه نصب بازی و این آدرس: Data/INI و فایل :GameData.ini را با نت پد یانرم افزار:Edit.INI باز کنید بعد این نو شته ها را می بینید :

ما با این قسمت کار داریم در جدول زیر هم به رنگ آبی مشخص شده:

SkyBoxScale = 8.4 ; good for default 96 x 96 map, make 17.5 for 256x256( زاویه دور بین به این کار نداشته باشید )

CameraPitch = 37.5( زاویه دور بین به این کار نداشته باشید )

CameraYaw = 0.0( انحراف دور بین به این کاری نداشته باشید )

CameraHeight = 232.0(ارتفاع دور بین)

MaxCameraHeight = 310.0(حداکثر ارتفاع دور بیین)

MinCameraHeight = 120.0(حداقل ارتفاع دوربین)

CameraAdjustSpeed = 0.3 ; between 0 and 1 - this is how fast the camera snaps to the desired height

ScrollAmountCutoff = 50.0

(زوم این مقدار زوم دوربین بازی است هر چه کمت شود زوم بیشتر میشه پیشنهاد می کنم تعقییر ندید )

این هم یک نمونه که من بر اتون آماده کردم دو ربین را بالا بر دم و کمی زاویه دید را عمود تر کردم .

بعد از در یافت از حالت فشر ده خارج کنید سپس پو شه :Data را کپی و در پو شه ای که بازی را نصب کردید ریپلیس کنید و جایگزین فایل :Gamedata قبلی اش کنید .

کد:

;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

; FILE: GameData.ini (SYSTEM) /////////////////////////////////////////////////

;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

GameData

ShellMapName = Maps\ShellMapMD\ShellMapMD.map

MapName = Assault.map

MoveHintName = SCMoveHint

UseTrees = Yes

UseFPSLimit = Yes

FramesPerSecondLimit = 30

ChipsetType = 0

;Windowed = No

;XResolution = 800

;YResolution = 600

MaxShellScreens = 8

UseCloudMap = Yes

UseLightMap = Yes

BilinearTerrainTex = Yes

TrilinearTerrainTex = Yes

MultiPassTerrain = Yes

AdjustCliffTextures = Yes

StretchTerrain = No

UseHalfHeightMap = No

ShowObjectHealth = Yes

HideGarrisonFlags = No

Use3WayTerrainBlends = 1

DrawEntireTerrain = No

TerrainLOD = DISABLE ; should be handled by options screen.

TerrainLODTargetTimeMS = 45

TextureReductionFactor = 0; 1 is half res, 2 querter res, etc.

RightMouseAlwaysScrolls = Yes

UseWaterPlane = Yes

UseCloudPlane = Yes

UseShadowVolumes = Yes

UseShadowDecals = Yes

UseBehindBuildingMarker = Yes

DefaultOcclusionDelay = 3000 ; in ms

OccludedColorLuminanceScale = 0.5

WaterPositionX = 0.0

WaterPositionY = 0.0

WaterPositionZ = 7.0

WaterExtentX = 2000.0

WaterExtentY = 2000.0

WaterType = 0

; when a structure is reduced to rubble, set its z-height to this if nothing else is specified.

DefaultStructureRubbleHeight = 10.0

;the following are for vertex animated water

VertexWaterAvailableMaps1 = Maps\nVidiaDemo\nVidiaDemo.map

VertexWaterHeightClampLow1 = 0.0

VertexWaterHeightClampHi1 = 16.3

VertexWaterAngle1 = 45 ;in degrees

VertexWaterXPosition1 = 2700.0

VertexWaterYPosition1 = -750.0

VertexWaterZPosition1 = 2.9

VertexWaterXGridCells1 = 65

VertexWaterYGridCells1 = 360

VertexWaterGridSize1 = 10.0

VertexWaterAttenuationA1 = 1.0

VertexWaterAttenuationB1 = 0.0

VertexWaterAttenuationC1 = 0.0

VertexWaterAttenuationRange1 = 20.0

;the following are for vertex animated water

VertexWaterAvailableMaps2 = Maps\CHI03\CHI03.map

VertexWaterHeightClampLow2 = 0.0

VertexWaterHeightClampHi2 = 31.2

VertexWaterAngle2 = -12 ;in degrees

VertexWaterXPosition2 = 282.0

VertexWaterYPosition2 = -20.0

VertexWaterZPosition2 = 3.0

VertexWaterXGridCells2 = 100

VertexWaterYGridCells2 = 200

VertexWaterGridSize2 = 11.0

VertexWaterAttenuationA2 = 1.0

VertexWaterAttenuationB2 = 0.0

VertexWaterAttenuationC2 = 0.0

VertexWaterAttenuationRange2 = 20.0

;the following are for vertex animated water

VertexWaterAvailableMaps3 = Maps\GLA01\GLA01.map

VertexWaterHeightClampLow3 = 0.0

VertexWaterHeightClampHi3 = 45.0

VertexWaterAngle3 = -12 ;in degrees

VertexWaterXPosition3 = 1424.0

VertexWaterYPosition3 = -270.0

VertexWaterZPosition3 = 2.0

VertexWaterXGridCells3 = 75

VertexWaterYGridCells3 = 360

VertexWaterGridSize3 = 10.0 ;11.0

VertexWaterAttenuationA3 = 1.0

VertexWaterAttenuationB3 = 0.0

VertexWaterAttenuationC3 = 0.0

VertexWaterAttenuationRange3 = 20.0

;the following are for vertex animated water

VertexWaterAvailableMaps4 = Maps\USA06\USA06.map

VertexWaterHeightClampLow4 = 0.0

VertexWaterHeightClampHi4 = 16.3

VertexWaterAngle4 = 45 ;in degrees

VertexWaterXPosition4 = 2700.0

VertexWaterYPosition4 = -750.0

VertexWaterZPosition4 = 2.9

VertexWaterXGridCells4 = 65

VertexWaterYGridCells4 = 360

VertexWaterGridSize4 = 10.0

VertexWaterAttenuationA4 = 1.0

VertexWaterAttenuationB4 = 0.0

VertexWaterAttenuationC4 = 0.0

VertexWaterAttenuationRange4 = 20.0

DownwindAngle = -0.785 ; Northeast! AKA "Away and to the right"

DrawSkyBox = Yes

SkyBoxPositionZ = -100.0 ; lowers center of skybox under terrain

SkyBoxScale = 8.4 ; good for default 96 x 96 map, make 17.5 for 256x256( زاویه دور بین به این کار نداشته باشید )

CameraPitch = 37.5( زاویه دور بین به این کار نداشته باشید )

CameraYaw = 0.0( انحراف دور بین به این کاری نداشته باشید )

CameraHeight = 232.0(ارتفاع دور بین)

MaxCameraHeight = 310.0(حداکثر ارتفاع دور بیین)

MinCameraHeight = 120.0(حداقل ارتفاع دوربین)

CameraAdjustSpeed = 0.3 ; between 0 and 1 - this is how fast the camera snaps to the desired height

ScrollAmountCutoff = 50.0

(زوم این مقدار زوم دوربین بازی است هر چه کمت شود زوم بیشتر میشه پیشنهاد می کنم تعقییر ندید )

EnforceMaxCameraHeight = No ; Obey max camera height while scrolling?

TerrainHeightAtEdgeOfMap = 100.0

UnitDamagedThreshold = 0.7

UnitReallyDamagedThreshold = 0.35

GroundStiffness = 0.8

StructureStiffness = 0.3

; acceleration due to gravity, in dist/sec^2

; note that our distance units are roughly one foot, so

; this corresponds to earth-normal gravity (32 ft/sec^2)

;Gravity = -32.0

; this "feels" better... (srj)

Gravity = -64.0

PartitionCellSize = 40.0

ParticleScale = 1.0 ;

AutoFireParticleSmallPrefix = FireS

AutoFireParticleSmallSystem = FireFactionSmall

AutoFireParticleSmallMax = 2

AutoFireParticleMediumPrefix = FireM

AutoFireParticleMediumSystem = FireFactionMedium

AutoFireParticleMediumMax = 1

AutoFireParticleLargePrefix = FireL

AutoFireParticleLargeSystem = FireFactionLarge

AutoFireParticleLargeMax = 1

AutoSmokeParticleSmallPrefix = SmokeS

AutoSmokeParticleSmallSystem = SmokeFactionSmall

AutoSmokeParticleSmallMax = 4

AutoSmokeParticleMediumPrefix = SmokeM

AutoSmokeParticleMediumSystem = SmokeFactionMedium

AutoSmokeParticleMediumMax = 2

AutoSmokeParticleLargePrefix = SmokeL

AutoSmokeParticleLargeSystem = SmokeFactionLarge

AutoSmokeParticleLargeMax = 1

AutoAflameParticlePrefix = Aflame

AutoAflameParticleSystem = FireBuildingSmall

AutoAflameParticleMax = 4

HistoricDamageLimit = 5000 ; how long to retain historical-damage for weapons that need it, in msec

AmmoPipScaleFactor = 1.5

ContainerPipScaleFactor = 1.5

AmmoPipScreenOffset = X:-1.0 Y:0.0 ; note that this is a multiplier to boundingspheresize, NOT an absolute offset

ContainerPipScreenOffset = X:1.0 Y:0.0 ; note that this is a multiplier to boundingspheresize, NOT an absolute offset

AmmoPipWorldOffset = X:0.0 Y:0.0 Z:10.0 ; added to position prior to world->screen xform

ContainerPipWorldOffset = X:0.0 Y:0.0 Z:10.0 ; added to position prior to world->screen xform

LevelGainAnimationName = LevelGainedAnimation

LevelGainAnimationTime = 4.0

LevelGainAnimationZRise = 15.0

GetHealedAnimationName = GetHealedAnimation

GetHealedAnimationTime = 4.0

GetHealedAnimationZRise = 15.0

MaxTerrainTracks = 100 ; how many vehicles can generate tread marks on the terrain.

TimeOfDay = AFTERNOON

Weather = NORMAL

MakeTrackMarks = Yes

ForceModelsToFollowTimeOfDay = Yes

ForceModelsToFollowWeather = Yes

InfantryLightMorningScale = 100f ; amount to scale map lighting to make infantry easier to see.

InfantryLightAfternoonScale = 100f ; amount to scale map lighting to make infantry easier to see.

InfantryLightEveningScale = 200f ; amount to scale map lighting to make infantry easier to see.

InfantryLightNightScale = 200f ; amount to scale map lighting to make infantry easier to see.

TerrainLightingMorningAmbient = R:128 G:100 B:77

TerrainLightingMorningDiffuse = R:230 G:180 B:153

TerrainLightingMorningLightPos = X:-0.96 Y:0.05 Z:-0.29

TerrainLightingEveningAmbient = R:64 G:59 B:51

TerrainLightingEveningDiffuse = R:153 G:128 B:102

TerrainLightingEveningLightPos = X:-1.0 Y:0.0 Z:-0.2

TerrainLightingNightAmbient = R:26 G:26 B:39

TerrainLightingNightDiffuse = R:51 G:51 B:77

TerrainLightingNightLightPos = X:-1.0 Y:1.0 Z:-2.0

TerrainObjectsLightingMorningAmbient = R:128 G:102 B:77

TerrainObjectsLightingMorningDiffuse = R:230 G:179 B:153

TerrainObjectsLightingMorningLightPos = X:-0.96 Y:0.05 Z:-0.29

TerrainObjectsLightingEveningAmbient = R:64 G:59 B:51

TerrainObjectsLightingEveningDiffuse = R:153 G:128 B:102

TerrainObjectsLightingEveningLightPos = X:-1.0 Y:0.0 Z:-0.2

TerrainObjectsLightingNightAmbient = R:26 G:26 B:39

TerrainObjectsLightingNightDiffuse = R:51 G:51 B:77

TerrainObjectsLightingNightLightPos = X:-1.0 Y:1.0 Z:-2.0

TerrainLightingAfternoonAmbient = R:56 G:52 B:44

TerrainLightingAfternoonDiffuse = R:255 G:255 B:255

TerrainLightingAfternoonLightPos = X:-0.81 Y:0.38 Z:-0.45

TerrainObjectsLightingAfternoonAmbient = R:56 G:52 B:44

TerrainObjectsLightingAfternoonDiffuse = R:255 G:255 B:255

TerrainObjectsLightingAfternoonLightPos = X:-0.81 Y:0.38 Z:-0.45

TerrainLightingAfternoonAmbient2 = R:0 G:0 B:0

TerrainLightingAfternoonDiffuse2 = R:60 G:60 B:120

TerrainLightingAfternoonLightPos2 = X:0.79 Y:0.62 Z:-0.00

TerrainObjectsLightingAfternoonAmbient2 = R:0 G:0 B:0

TerrainObjectsLightingAfternoonDiffuse2 = R:60 G:60 B:80

TerrainObjectsLightingAfternoonLightPos2 = X:0.79 Y:0.62 Z:-0.00

TerrainLightingAfternoonAmbient3 = R:0 G:0 B:0

TerrainLightingAfternoonDiffuse3 = R:30 G:30 B:20

TerrainLightingAfternoonLightPos3 = X:0.81 Y:-0.48 Z:-0.34

TerrainObjectsLightingAfternoonAmbient3 = R:0 G:0 B:0

TerrainObjectsLightingAfternoonDiffuse3 = R:30 G:30 B:20

TerrainObjectsLightingAfternoonLightPos3 = X:0.81 Y:-0.48 Z:-0.34

AudioOn = Yes

MusicOn = Yes

SoundsOn = Yes

SpeechOn = Yes

VideoOn = Yes

DebugAI = No

DebugAIObstacles = No

MaxRoadSegments = 4000

MaxRoadVertex = 3000

MaxRoadIndex = 5000

MaxRoadTypes = 100

ValuePerSupplyBox = 75

BuildSpeed = 1.0

MinDistFromEdgeOfMapForBuild = 30.0 ; buildings may not be constructed this close to a map edge

SupplyBuildBorder = 20.0 ; min dist you can put a supply center from a supply source

;Terrain height at structure footprint must be within this much to

;be considerd "flat" and therefore buildable

AllowedHeightVariationForBuilding = 10.0

MinLowEnergyProductionSpeed = 0.5

MaxLowEnergyProductionSpeed = 0.8

LowEnergyPenaltyModifier = 1.0

MultipleFactory = 1.0

RefundPercent = 50.0%

StealthFriendlyOpacity = 50.0%

CommandCenterHealRange = 500.0 ; command center heals your/ally stuff this close to the command center

CommandCenterHealAmount = 0.01 ; command center heals close by stuff this amount per logic frame

MaxLineBuildObjects = 50 ; line build style objects can be in a line no longer than this count of objects

MaxTunnelCapacity = 10 ; How many can be in a player's tunnel network. Limit 10 for UI currently

StandardMinefieldDensity = 0.004 ; in mines per square foot

StandardMinefieldDistance = 40 ; in feet. should generally be larger than typical tank shot range.

HorizontalScrollSpeedFactor = 1.6; ; Factor applied to the maximum RMB scroll speed. Larger allows faster scrolling.

VerticalScrollSpeedFactor = 2.0; ; Split to account for aspect ratio induced speed limits. Room to mouse drag.

KeyboardScrollSpeedFactor = 2.0; ; Factor applied to the maximum keyboard scroll speed. Larger allows faster scrolling.

MovementPenaltyDamageState = REALLYDAMAGED ; Point at which we slow movement

MaxParticleCount = 2500 ; the maximum number of particles that can exist at one time (to 5000 for demo)

MaxFieldParticleCount = 30 ; the number of field type particles rendered to the screen, beyond which this type will begin skipping

; a field particle is one of Priority AREA_EFFECT and isGroundAligned = Yes

; Typically these are puddles, toxic contamination, radiation, decontamination, etc.

; note that the weapon bonus types are:

;"GARRISONED",

;"HORDE",

;"CONTINUOUS_FIRE_MEAN",

;"CONTINUOUS_FIRE_FAST",

;"NATIONALISM",

;"PLAYER_UPGRADE",

;"DRONE_SPOTTING",

;"ENTHUSIASTIC",

;"VETERAN",

;"ELITE",

;"HERO",

;"BATTLEPLAN_BOMBARDMENT",

;"BATTLEPLAN_HOLDTHELINE",

;"BATTLEPLAN_SEARCHANDDESTROY",

;"SUBLIMINAL",

;"SOLO_HUMAN_EASY",

;"SOLO_HUMAN_NORMAL",

;"SOLO_HUMAN_HARD",

;"SOLO_AI_EASY",

;"SOLO_AI_NORMAL",

;"SOLO_AI_HARD",

;

; and the weapon bonus 'fields' are:

;"DAMAGE",

;"RADIUS",

;"RANGE",

;"RATE_OF_FIRE",

;"PRE_ATTACK",

;HORDE, NATIONALISM and FANATICISM are cumulative bonuses for the China Redguard,

;and only apply when they are in a horde. NATIONALISM does not replace HORDE! FANATICISM does not replace NATIONALISM

;ENTHUSIASTIC and SUBLIMINAL are cumulative bonuses for the China Redguard,

;and only apply when they are within effect radius of a propaganda tower. SUBLIMINAL does not replace ENTHUSIASTIC!

WeaponBonus = HORDE RATE_OF_FIRE 150% ;Horded troops fire their weapons 25% faster

WeaponBonus = NATIONALISM RATE_OF_FIRE 125% ;Horded troops with nationalism fire their weapon an additional 25% faster

WeaponBonus = FANATICISM RATE_OF_FIRE 125% ;Horded troops with nationalism fire their weapon an additional 25% faster

WeaponBonus = ENTHUSIASTIC RATE_OF_FIRE 125% ;In range of a speaker tower, gaining enthusiasm

WeaponBonus = SUBLIMINAL RATE_OF_FIRE 125% ;In range of an upgraded speaker tower, gaining even more enthusiasm

WeaponBonus = GARRISONED RANGE 133% ; when garrisoned, all weapons get n times normal range

WeaponBonus = GARRISONED DAMAGE 125% ; when garrisoned, all weapons get n times normal range

WeaponBonus = TARGET_FAERIE_FIRE RATE_OF_FIRE 150% ; If shooting at someone marked with Faerie Fire, shoot faster (we don't miss ever, so can't hit easier)

WeaponBonus = FRENZY_ONE DAMAGE 110% ; Granted by a China Generals power

WeaponBonus = FRENZY_TWO DAMAGE 120%

WeaponBonus = FRENZY_THREE DAMAGE 130%

WeaponBonus = VETERAN RATE_OF_FIRE 120%

WeaponBonus = VETERAN DAMAGE 110%

WeaponBonus = ELITE RATE_OF_FIRE 140%

WeaponBonus = ELITE DAMAGE 120%

WeaponBonus = HERO RATE_OF_FIRE 160%

WeaponBonus = HERO DAMAGE 130%

;Strategy centers provides bonuses based on the active battleplan!

WeaponBonus = BATTLEPLAN_BOMBARDMENT DAMAGE 120%

; WeaponBonus = BATTLEPLAN_BOMBARDMENT RANGE 120%

WeaponBonus = BATTLEPLAN_SEARCHANDDESTROY RANGE 120%

WeaponBonus = BATTLEPLAN_HOLDTHELINE RATE_OF_FIRE 100% ;Note this does nothing -- just for balancing reference.

WeaponBonus = SOLO_AI_EASY RATE_OF_FIRE 80%

WeaponBonus = SOLO_AI_NORMAL RATE_OF_FIRE 100%

WeaponBonus = SOLO_AI_HARD RATE_OF_FIRE 120%

; you cannot set this; it always has a value of 100%.

; HealthBonus_Regular = 100%

HealthBonus_Veteran = 120%

HealthBonus_Elite = 130%

HealthBonus_Heroic = 150%

HumanSoloPlayerHealthBonus_Easy = 150%

HumanSoloPlayerHealthBonus_Normal = 100% ; ie, unadjusted

HumanSoloPlayerHealthBonus_Hard = 80%

; Audio parameters

; VolumeDistribution = Linear ; for linear falloff

; VolumeDistribution = MuLaw ; for S-Curve falloff

; VolumeMuValue = 6.0 ; defines the steepness of the S, must be >=0, higher is steeper.

GroupSelectMinSelectSize = 5

GroupSelectVolumeBase = 0.5

GroupSelectVolumeIncrement = 0.02

MaxUnitSelectSounds = 8

SelectionFlashSaturationFactor = 0.5 ; zero leaves color unaffected, 4.0 is purely saturated

SelectionFlashHouseColor = No ; if 'No', selection flashes white

CameraAudibleRadius = 250 ; defines the radius that we can hear when the camera is looking up.

GroupMoveClickToGatherAreaFactor = 0.5; if you take all the selected units and calculate the smallest possible rectangle

; that contains them all, and click within that, all the selected units will break

; formation and gather at the point the user clicked (if the value is 1.0). If it's

; 0.0, units will always keep their formation. If it's <1.0, then the user must

; click a smaller area within the rectangle to order the gather.

ShakeSubtleIntensity = 0.5

ShakeNormalIntensity = 1.0

ShakeStrongIntensity = 2.5

ShakeSevereIntensity = 5.0

ShakeCineExtremeIntensity = 7.5 ;Cinematic reserved -- don't use for game stuff because it can change.

ShakeCineInsaneIntensity = 10.0 ;Cinematic reserved -- don't use for game stuff because it can change.

MaxShakeIntensity = 10.0

MaxShakeRange = 150.0

SellPercentage = 50% ; You get this percentage back of the cost to build

BaseRegenHealthPercentPerSecond = 0.3% ;You get this % of max health back per second from auto base regeneration

BaseRegenDelay = 3000 ;in MS, delay in frames we must be damage free before we can auto heal from base regeneration

; sorry, prisons are cut, maybe next version (srj)

; PrisonBountyMultiplier = 2.0 ;Players get this X the cost to build a unit

; ;that is delivered to a prison with

; ;KINDOF_COLLECTS_PRISON_BOUNTY

; PrisonBountyTextColor = R:255 G:128 B:64 A:255

SpecialPowerViewObject = SuperweaponPing ; Name of the object created for superweapons to let you watch what happens

; this is a list of bones that will always be exposed to Logic.

; please note that this is really here for quick backwards compatibility with old code,

; which didn't require declaring which bones you wanted to be able to use from logic...

; so PLEASE DO NOT ADD TO THIS LIST; if you need to expose new bones for a particular

; unit, please use the "ExtraPublicBone" INI keyword on a per-unit basis instead

; (see the airfields for an example). (srj)

StandardPublicBone = FirePoint

StandardPublicBone = Target_Left

StandardPublicBone = Target_Right

StandardPublicBone = ExitStart

StandardPublicBone = ExitEnd

StandardPublicBone = Muzzle

StandardPublicBone = PARA_COG

StandardPublicBone = PARA_ATTCH

StandardPublicBone = PARA_MAN

StandardPublicBone = ExitStart

StandardPublicBone = DockStart

StandardPublicBone = DockAction

StandardPublicBone = DockEnd

StandardPublicBone = DockWaiting

StandardPublicBone = WeaponA

StandardPublicBone = Smoke

StandardPublicBone = Fire

StandardPublicBone = WaterSpray

StandardPublicBone = Spray

StandardPublicBone = WaterSprayBig

StandardPublicBone = Steam

StandardPublicBone = Propeller

StandardPublicBone = SpawnPoint

StandardPublicBone = FireS

StandardPublicBone = FireM

StandardPublicBone = FireL

StandardPublicBone = SmokeS

StandardPublicBone = SmokeM

StandardPublicBone = SmokeL

StandardPublicBone = Aflame

DefaultStartingCash = 10000 ;The amount of cash the player starts with by default.

UnlookPersistDuration = 5000 ; How long after you stop looking until the fog grows back

ShroudColor = R:255 G:255 B:255

ClearAlpha = 255

FogAlpha = 127

ShroudAlpha = 0 ; 0 is opaque, 255 is clear. Unsigned Byte

; Network timing settings. Don't mess with these unless you know what you're doing!

; If you are tempted to mess with these, please let me know. Bryan x36810

; This does not imply that I know what I'm doing.

NetworkFPSHistoryLength = 30 ; The number of fps history entries.

NetworkLatencyHistoryLength = 200 ; The number of ping history entries.

NetworkRunAheadMetricsTime = 5000 ; The number of miliseconds between run ahead metrics things

NetworkCushionHistoryLength = 10 ; The number of cushion values to keep.

NetworkRunAheadSlack = 10 ; The amount of slack in the run ahead value. This is the percentage of the calculated run ahead that is added.

NetworkKeepAliveDelay = 20 ; The number of seconds between when the connections to each player send a keep-alive packet.

NetworkDisconnectTime = 5000 ; The number of milliseconds between when the game gets stuck on a frame for a network stall and when the disconnect dialog comes up.

NetworkPlayerTimeoutTime = 60000 ; The number of milliseconds between when a player's last keep alive command was recieved and when they are considered disconnected from the game.

NetworkDisconnectScreenNotifyTime = 15000 ; The number of milliseconds between when the disconnect screen comes up and when the disconnect notification is sent to the other players.

KeyboardCameraRotateSpeed = 0.1 ; How fast the camera rotates when rotated via keyboard controls.

End


امضای کاربر :
سه شنبه 17 مرداد 1391 - 15:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 2 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: professional / mohsen0823 /
afm-rayan آفلاین




ارسال‌ها : 736
عضویت: 28 /10 /1390
محل زندگی: تهران
شناسه یاهو: [email protected]
صلواتها : 825
صلوات فر ستاده شده : 1157

پاسخ : 7 RE آشنایی با فایل ها

اضافه کردن رنگ و پول به بازی

بر ای اینکه بتونیدپول و رنگ تیمها را در بازی را به دلخو اه تعقییر بدید بر ید به پو شه نصب بازی و این آدرس: Data/INI و فایل :multiplayer.ini را با نت پد یانرم افزار:Edit.INI باز کنید بعد این نو شته ها را می بینید (جدول):

ما برای تعقییر رنگ با این قسمت کار داریم در جدول زیر هم به رنگ آبی مشخص شده:

End

MultiplayerColor ColorBlue نام رنگ

RGBColor = R:29 G:83 B:146 کد رنگ

RGBNightColor = R:29 G:83 B:146 کد رنگ در نقشه های شب

TooltipName = Color:Blue نام رنگ

End کد اتمام

بر ای اینکه بتو نید رنگ به تیم اضافه کنید این کد را باید در انتهای کد رنگها کپی پیست کنید تو جه کنید از کلمه :End تا کلمه:End یک رنگ است ما در جدول زیر رنگهای زیادی را بر ای شما اضافه کردیم می تونید این سورس ها را کپی کنید و در فایلی که بازی کردید پیست و سیو کنید رنگها اضافه خو اهد شد .

بر ای اضافه کردن پول هم با این قسمت کار داریم :

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 10000 مقدار پول

End

شما این کد را از Endتا Endکپی و پیست کنید در زیر آخرین پول البته ما در جدول زیر این پول را تا مبلغ :2000000 اضافه کردیم .

کد:

;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

;FILE: Multiplayer.ini (SYSTEM) ///////////////////////////////////////////////

;//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

OnlineChatColors

Default = R:255 G:255 B:255

CurrentRoom = R:255 G:255 B:0

ChatRoom = R:255 G:255 B:255

Game = R:255 G:255 B:255

GameFull = R:128 G:128 B:128

GameCRCMismatch = R:128 G:128 B:128

PlayerNormal = R:255 G:0 B:0

PlayerOwner = R:255 G:255 B:0

PlayerBuddy = R:0 G:255 B:255

PlayerSelf = R:255 G:255 B:255

PlayerIgnored = R:128 G:128 B:128

ChatNormal = R:255 G:0 B:0

ChatEmote = R:255 G:128 B:255

ChatOwner = R:255 G:255 B:0

ChatOwnerEmote = R:255 G:128 B:255

ChatPriv = R:0 G:0 B:255

ChatPrivEmote = R:0 G:255 B:255

ChatPrivOwner = R:255 G:128 B:128

ChatPrivOwnerEmote = R:255 G:128 B:255

ChatBuddy = R:255 G:128 B:128

ChatSelf = R:255 G:128 B:0

AcceptTrue = R:0 G:255 B:0

AcceptFalse = R:255 G:0 B:0

MapSelected = R:255 G:255 B:0

MapUnselected = R:255 G:255 B:255

MOTD = R:255 G:255 B:255

MOTDHeading = R:255 G:255 B:0

End

MultiplayerSettings

StartCountdownTimer = 5

MaxBeaconsPerPlayer = 3

UseShroud = No

ShowRandomPlayerTemplate = Yes

ShowRandomStartPos = Yes

ShowRandomColor = Yes

End

MultiplayerColor ColorBlue

RGBColor = R:29 G:83 B:146

RGBNightColor = R:29 G:83 B:146

TooltipName = Color:Blue

End

MultiplayerColor ColorIndigo

RGBColor = R:82 G:46 B:145

RGBNightColor = R:82 G:46 B:145

TooltipName = Color:Indigo

End

MultiplayerColor ColorMidnight

RGBColor = R:47 G:54 B:115

RGBNightColor = R:47 G:54 B:115

TooltipName = Color:Midnight

End

MultiplayerColor ColorNavy

RGBColor = R:39 G:129 B:230

RGBNightColor = R:39 G:129 B:230

TooltipName = Color:Navy

End

MultiplayerColor ColorTurquoise

RGBColor = R:75 G:160 B:169

RGBNightColor = R:75 G:160 B:169

TooltipName = Color:Turquoise

End

MultiplayerColor ColorBeige

RGBColor = R:217 G:187 B:160

RGBNightColor = R:217 G:187 B:160

TooltipName = Color:Beige

End

MultiplayerColor ColorCamel

RGBColor = R:228 G:188 B:116

RGBNightColor = R:228 G:188 B:116

TooltipName = Color:Camel

End

MultiplayerColor ColorDesert

RGBColor = R:222 G:212 B:178

RGBNightColor = R:222 G:212 B:178

TooltipName = Color:Desert

End

MultiplayerColor ColorDriftwood

RGBColor = R:198 G:187 B:167

RGBNightColor = R:198 G:187 B:167

TooltipName = Color:Driftwood

End

MultiplayerColor ColorFawn

RGBColor = R:202 G:179 B:147

RGBNightColor = R:202 G:179 B:147

TooltipName = Color:Fawn

End

MultiplayerColor ColorMauve

RGBColor = R:217 G:179 B:177

RGBNightColor = R:217 G:179 B:177

TooltipName = Color:Mauve

End

MultiplayerColor ColorMud

RGBColor = R:132 G:117 B:99

RGBNightColor = R:132 G:117 B:99

TooltipName = Color:Mud

End

MultiplayerColor ColorOchre

RGBColor = R:201 G:162 B:20

RGBNightColor = R:201 G:162 B:20

TooltipName = Color:Ochre

End

MultiplayerColor ColorSand

RGBColor = R:255 G:243 B:203

RGBNightColor = R:255 G:243 B:203

TooltipName = Color:Sand

End

MultiplayerColor ColorStraw

RGBColor = R:246 G:194 B:70

RGBNightColor = R:246 G:194 B:70

TooltipName = Color:Straw

End

MultiplayerColor ColorTan

RGBColor = R:187 G:156 B:119

RGBNightColor = R:187 G:156 B:119

TooltipName = Color:Tan

End

MultiplayerColor ColorAvocado

RGBColor = R:72 G:99 B:52

RGBNightColor = R:72 G:99 B:52

TooltipName = Color:Avocado

End

MultiplayerColor ColorDrab

RGBColor = R:93 G:167 B:18

RGBNightColor = R:93 G:167 B:18

TooltipName = Color:Drab

End

MultiplayerColor ColorGreen

RGBColor = R:62 G:209 B:46

RGBNightColor = R:62 G:209 B:46

TooltipName = Color:Green

End

MultiplayerColor ColorJade

RGBColor = R:162 G:171 B:140

RGBNightColor = R:162 G:171 B:140

TooltipName = Color:Jade

End

MultiplayerColor ColorKhaki

RGBColor = R:161 G:149 B:106

RGBNightColor = R:161 G:149 B:106

TooltipName = Color:Khaki

End

MultiplayerColor ColorLime

RGBColor = R:157 G:242 B:141

RGBNightColor = R:157 G:242 B:141

TooltipName = Color:Lime

End

MultiplayerColor ColorMist

RGBColor = R:154 G:172 B:168

RGBNightColor = R:154 G:172 B:168

TooltipName = Color:Mist

End

MultiplayerColor ColorOlive

RGBColor = R:130 G:152 B:73

RGBNightColor = R:130 G:152 B:73

TooltipName = Color:Olive

End

MultiplayerColor ColorSage

RGBColor = R:91 G:137 B:93

RGBNightColor = R:91 G:137 B:93

TooltipName = Color:Sage

End

MultiplayerColor ColorSpruce

RGBColor = R:75 G:160 B:141

RGBNightColor = R:75 G:160 B:141

TooltipName = Color:Spruce

End

MultiplayerColor ColorTeal

RGBColor = R:64 G:130 B:123

RGBNightColor = R:64 G:130 B:123

TooltipName = Color:Teal

End

MultiplayerColor ColorBerry

RGBColor = R:175 G:20 B:59

RGBNightColor = R:175 G:20 B:59

TooltipName = Color:Berry

End

MultiplayerColor ColorBrandy

RGBColor = R:156 G:84 B:74

RGBNightColor = R:156 G:84 B:74

TooltipName = Color:Brandy

End

MultiplayerColor ColorBrick

RGBColor = R:107 G:13 B:46

RGBNightColor = R:107 G:13 B:46

TooltipName = Color:Brick

End

MultiplayerColor ColorBrown

RGBColor = R:119 G:65 B:55

RGBNightColor = R:119 G:65 B:55

TooltipName = Color:Brown

End

MultiplayerColor ColorBurgandy

RGBColor = R:149 G:24 B:56

RGBNightColor = R:149 G:24 B:56

TooltipName = Color:Burgandy

End

MultiplayerColor ColorClay

RGBColor = R:169 G:82 B:66

RGBNightColor = R:169 G:82 B:66

TooltipName = Color:Clay

End

MultiplayerColor ColorRed

RGBColor = R:191 G:0 B:60

RGBNightColor = R:191 G:0 B:60

TooltipName = Color:Red

End

MultiplayerColor ColorRoyal

RGBColor = R:133 G:70 B:210

RGBNightColor = R:133 G:70 B:210

TooltipName = Color:Royal

End

MultiplayerColor ColorRust

RGBColor = R:174 G:98 B:77

RGBNightColor = R:174 G:98 B:77

TooltipName = Color:Rust

End

MultiplayerColor ColorSienna

RGBColor = R:157 G:120 B:71

RGBNightColor = R:157 G:120 B:71

TooltipName = Color:Sienna

End

MultiplayerColor ColorBlack

RGBColor = R:85 G:86 B:85

RGBNightColor = R:85 G:86 B:85

TooltipName = Color:Black

End

MultiplayerColor ColorCharcoal

RGBColor = R:70 G:63 B:52

RGBNightColor = R:70 G:63 B:52

TooltipName = Color:Charcoal

End

MultiplayerColor ColorGrey

RGBColor = R:132 G:128 B:129

RGBNightColor = R:132 G:128 B:129

TooltipName = Color:Grey

End

MultiplayerColor ColorShale

RGBColor = R:190 G:196 B:171

RGBNightColor = R:190 G:196 B:171

TooltipName = Color:Shale

End

MultiplayerColor ColorSlate

RGBColor = R:179 G:182 B:179

RGBNightColor = R:179 G:182 B:179

TooltipName = Color:Slate

End

MultiplayerColor ColorUrban

RGBColor = R:147 G:158 B:149

RGBNightColor = R:147 G:158 B:149

TooltipName = Color:Urban

End

MultiplayerColor ColorArtic

RGBColor = R:216 G:242 B:246

RGBNightColor = R:216 G:242 B:246

TooltipName = Color:Artic

End

MultiplayerColor ColorDove

RGBColor = R:217 G:207 B:195

RGBNightColor = R:217 G:207 B:195

TooltipName = Color:Dove

End

MultiplayerColor ColorIce

RGBColor = R:200 G:212 B:204

RGBNightColor = R:200 G:212 B:204

TooltipName = Color:Ice

End

MultiplayerColor ColorSky

RGBColor = R:220 G:236 B:248

RGBNightColor = R:220 G:236 B:248

TooltipName = Color:Sky

End

MultiplayerColor ColorWinter

RGBColor = R:255 G:249 B:248

RGBNightColor = R:255 G:249 B:248

TooltipName = Color:Winter

End

MultiplayerColor ColorCanary

RGBColor = R:240 G:255 B:0

RGBNightColor = R:240 G:255 B:0

TooltipName = Color:Canary

End

MultiplayerColor ColorPansy

RGBColor = R:235 G:0 B:200

RGBNightColor = R:235 G:0 B:200

TooltipName = Color:Pansy

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 10000

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 15000

Default = Yes

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 20000

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 30000

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 50000

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 100000

End

MultiplayerStartingMoneyChoice

Value = 2000000

End


امضای کاربر :
سه شنبه 17 مرداد 1391 - 15:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
صلوات فر ستاده شده: 3 کاربر از afm-rayan به خاطر این مطلب مفید برای فرستنده صلوات قرائت فر مودند: mohsen0823 / afm-aliagha / sssd /
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

7Upload


تماس با ما | آشنایی با فایل ها - 1 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
ابزار ساخت کد تذکر